-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ).
Торги не відбулися
1 427 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 139.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 139.05 UAH
Номер:
1538bb3d47a34972b0fb09cba439d047
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 13:03 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.06.2025 № 25-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 02.06.2025 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-05-19-012037-a 19.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.05.2025 № 11, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 28.05.2025 № 15, протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі від б/д № 16, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 06.06.2025.
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей. Відповідно до внесених змін від 07.11.2023 пункт 19 Особливостей доповнено 9 абзацом: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (далі – Постанова № 382) (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.»
Відповідно до пункту 6 Постанови № 382 відновлення населених пунктів включає виготовлення проектної документації (проектно-кошторисної документації), нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт і придбання товарів (перелік населених пунктів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації зазначений у додатку до постанови).
Замовником в пункт 10.2 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей. Водночас предметом закупівлі є товари. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. З огляду на зазначене, відображення у Додатку 4 «Проєкт договору» тендерної документації такої зміни істотних умов не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику через електрону систему закупівель Управлінням 03.06.2025 надано запит з приводу включення у пункт 10.2 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації підпункту 9 пункту 19 Особливостей.
У відповідь на запит Управління, Замовник 06.06.2025 року надав пояснення, що не спростовує вищезазначені порушення.
Відповідно до частини першої пункту 51 Особливостей відкриті торги з особливостями були автоматично відмінені електронною системою закупівель через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
13.06.2025 12:54 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 12:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління житлово-комунального господарства розглянувши Висновок про результати моніторингу щодо закупівлі: № UA-2025-05-19-012037-a, Нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ), код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти та ознайомившись з зобов'язаннями щодо усунення порушень, визначених у Висновку, зобов'язуємось не допускати таких порушень та цією інформацією підтверджуємо вжиття заходів. А саме: проведення роз'яснювальної роботи, а також прийняття рішення про проходження навчання уповноваженою особою в сфері публічних закупівель задля недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
17.06.2025 14:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Надано інформацію щодо вжиття заходів, з метою недопущення у подальшому порушень у сфері державних закупівель, виявлених в результаті моніторингу.
Дата публікації:
19.06.2025 10:54
Запити/Пояснення
Номер:
e003d876f76146a481797b83793ac268
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
03.06.2025 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури нафтопродукти (бензин, дизельне пальне, газ), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-19-012037-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Замовником у пункт 10.2 Додатку 4 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є товари. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації.
Просимо пояснити встановлені розбіжності.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7a2b46acc87643da81db9e1e4e251ac1
Назва:
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
06.06.2025 13:37
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
По п.1 Запиту: Замовник здійснює закупівлю цього виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам підвідомчих комунальних підприємств Замовника (враховуючи службові записки КП ЛЖЕК №5 від 23.04.2025 №108, ЛКСП «Лисичанськводоканал» від 21.04.2025 №21/04-2025, КП «Лисичанськтепломережа» 22.04.2025 №6/2204-25). Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам ДСТУ для цієї категорії товару. При закупівлі нафтопродуктів замовником враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі замовником проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію, враховано наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами, на підставі аналізу офіційних статистичні даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/2025-04/).
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у 2025 році.
По п.2 Запиту: посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://lis.gov.ua/ispolzovanie-byudzhetnykh-sredstv/publichni-zakupivli/2025.html
По п.3 До проєкту Договору, що є Додатком 4 до тендерної документації, включено стандартний перелік випадків, при яких можуть змінюватися істотні умови договору після його підписання, відповідно до п. 19 Особливостей. Але в подальшому уповноваженою особою дані розбіжності буде враховано.