• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення систем пожежної сигналізації

Встановлення систем пожежної синїгналізації,оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей.Кількість- 1 послуга. Загальна вартість закупівлі не повинна перевищувати-397527грн.20коп.

Завершена

397 527.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: 116460c3ba714af094526fbbd711dd8e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-11-01-000616
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 05.02.2019 16:46 - 27.02.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.02.2019 № 2-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.02.2019 №2-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-09-25-000203-b від 25.09.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд та оцінка тендерної пропозиції ТОВ «Єврофест» – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення з наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.09.2018, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Єврофест» (далі – ТОВ «Єврофест»), реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.10.2018 № 7, повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 01.11.2018 № 03/Т, додаткова угода від 07.11.2018 №1 до договору договір про надання послуг від 01.11.2018 № 03/Т, інформацію отриману з відкритого джерела https://www.007.org.ua/ щодо оплати Оваднівським професійним ліцеєм 16.11.2018 послуг з встановлення систем пожежної сигналізації, пояснення Замовника від 14.02.2019, надані через електронну систему закупівель та інформацію, розміщену Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі у 2018 послуг з встановлення систем пожежної сигналізації.
Період усунення порушень: 21.02.2019 17:59 - 27.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2019 17:59

Запити/Пояснення