-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля)
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Номер:
86a45a206b8040d0a0296f899f19cbfa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-15-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2025 00:00
Період моніторингу:
15.07.2025 15:32 - 06.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2025 № 49-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.07.2025 № 49-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-05-19-007076-a 19.05.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII в частині зазначення строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність строку дії забезпечення виконання договору у наданій переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» банківській гарантії №48725 умовам Замовника, визначеним в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації вимогам законодавства, виконання рішення органу оскарження від 19.06.2025 року №9835-р/пк-пз; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені невідповідності, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до банківської гарантії від 30.06.2025 року №48725, наданої переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» в частині приведення строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідність до інформації, зазначеної в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів та заходи, направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 19.06.2025 року №9835-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПІДПЛЕШАНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 травня 2025 № 19-05/25 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДМАРКЕТ» (далі – ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»); рішення органу оскарження від 19.06.2025 року №9835-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» від 05.06.2025 року №05-06/25; договір про закупівлю від 01.07.2025 року №151 на суму 151 200,00 грн. з ПДВ, укладений з ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 липня 2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Під час аналізу питання надання переможцем процедури закупівлі ТОВ ЗАХІДМАРКЕТ» забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідності до умов Замовника встановлено наступне.
Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей, яка містить перелік обов’язкових вимог та умов, які Замовник повинен визначити у тендерній документації.
Так, пунктом 16 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII установлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Порядок надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати), регулюється статтею 27 Закону № 922-VIII.
Замовником у пункті 2 Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» підрозділу 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Замовник даних торгів вимагає від переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовником вимагається надання переможцем забезпечення виконання договору у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі порушення умов Договору, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (відсотків) вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю».
Згідно пункту 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
За нормами частини другої статті 21 Закону № 922-VIII в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Під час моніторингу встановлено, що в електронних полях розділу «Інші вимоги» оголошення про проведення відкритих торгів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, Замовником стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю було встановлено наступну вимогу: Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (день): «Очікуване значення 30 (день)». Аналогічна інформація зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-05-19-007076-a, сформованому у форматі PDF з накладеним Уповноваженою особою Замовника кваліфікованим електронним підписом 21.05.2025 року.
Водночас, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (зі змінами, далі – Порядок №1082) визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Згідно Додатку 3 тендерної документації «Проект договору» та згідно укладеного договору про закупівлю від 01 липня 2025 року №151: «п.10.1. Цей договір набуває чинності з дати підписання і діє до 31.12.2025 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків».
Отже, згідно вимог, зазначених Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та строку дії договору, зазначеного у Додатку 3 тендерної документації з урахуванням умов пункту 3 Порядку № 1082, строк дії банківської гарантії мав перевищувати строк дії договору на 30 днів та завершуватись 30 січня 2026 року.
Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що учасником, якого було визначено переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» було надано та завантажено в електронну систему закупівель банківську гарантію №48725 від 30.06.2025 року, згідно якої: пункт 4.2. «Ця Гарантія є чинною з дати видачі та діє по 31 грудня 2025 року включно», що не відповідає строку дії забезпечення виконання договору, визначеного Замовником в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів.
З огляду на зазначене, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 16 липня 2025 року звернулось до Замовника із запитом про надання інформації та підтвердних документів щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в тому числі, щодо надання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» забезпечення виконання договору відповідно до вимог, визначених у тендерній документації та в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, наданий через електронну систему закупівель, з приводу невідповідності строку дії забезпечення виконання договору, надано додаток до протоколу затвердження річного плану, в якому передбачено несумісність чинного законодавства, примірної тендерної документації, та винятку, який було впроваджено, не виключено без згоди Уповноваженого органу та без попередження для замовників в частині додаткового електронного поля, що стосується строку продовження дії забезпечення виконання договору, без можливості застосування критерію з позначкою «0».
Однак, надані пояснення не спростовують виявлену неузгодженість між умовами щодо надання забезпечення виконання договору, визначених у тендерній документації та інформацією, зазначеною Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, оскільки таку інформацію Замовник самостійно зазначає в електронних полях, визначених адміністратором.
Таким чином, з огляду на умови Порядку № 1082 та автентичність інформації, розміщеної Замовником шляхом заповнення електронних полів, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником під час складання та затвердження тендерної документації недотримано пункт 16 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII в частині зазначення строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю.
Як наслідок, подана переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» банківська гарантія №48725 від 30.06.2025 року не відповідає умовам, визначеним в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-05-19-007076-a в частині строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
30.07.2025 14:28 - 14.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2025 14:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Продовжено строк дії забезпечення договору шляхом довантаження таких електронних документів разом з додатковою угодою.
Отримано наказ мною, яким зобов'язано пройти навчання з підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту:
04.08.2025 20:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто відповідно до наданих зобов'язань
Дата публікації:
07.08.2025 10:15
Запити/Пояснення
Номер:
e8d4ac5c6da147debd6f8f2ef94cd93a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.07.2025 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-007076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Поясніть, чому Уповноваженою особою ПІДПЛЕШАНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», тоді як:
Згідно пункту 2 Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» підрозділу 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації встановлено вимогу, а саме: «Замовник даних торгів вимагає від переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовником вимагається надання переможцем забезпечення виконання договору у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі порушення умов Договору, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (відсотків) вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю».
Згідно пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Так, в електронних полях розділу «Інші вимоги» стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником було встановлено вимогу: Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (день): «Очікуване значення 30 (день).
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» та згідно укладеного договору про закупівлю від 01 липня 2025 року №151: «п.10.1. Цей договір набуває чинності з дати підписання і діє до 31.12.2025 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків». Отже, строк дії банківської гарантії мав перевищувати строк дії договору на 30 днів та завершуватись 30 січня 2026 року.
Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що учасником, якого було визначено переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» було надано та завантажено в електронну систему закупівель БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ №48725, згідно якої: пункт 4.2. «Ця Гарантія є чинною з дати видачі та діє по 31 грудня 2025 року включно», що не відповідає строку дії забезпечення виконання договору, визначеного Замовником .
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f2c18072646542e68decc0ae2e5a9216
Назва:
Відповідь на запит для надання пояснення:
Дата опублікування:
21.07.2025 21:47
Опис:
У відповідь на Ваше звернення, в частині питання:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Уповноважена особа замовника надає наступні пояснення, а саме, що на етапі виконання пункту 3 Розділу ІІ Наказу Мііністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року, при визначенні замовником очікуваної вартості предмета закупівлі запит цінових пропозицій, копії запитів про отримання інформації про ринкову вартість товару – не застосовувались, так як визначений річним кошторисним розписом залишок на енергонасії по КЕКВ 2275 для придбання товарів і визначав очікувану вартість закупівлі.
Якщо Ваше запитання в частині визначення очікуваної вартості предмету закупівлі за результатом потреби у товарі, то Замовник пояснює, що планова потреба обсягу що придбавається за даною процедурою на задовільняє запит Замовника в повному обсязі для безперебійного проходження опалювальної зими.
Відтак, доречно запитувати інформацію у розрізі не розміру витрат Замовника, а наявності бюджетного забезпечення Замовника головним розпорядником.
Що стосується визначення очікуваної вартості даної закупівлі, замовником використано інформацію, на підставі якої була визначена очікувана вартість предмета закупівлі для Оголошення, щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритому джерелі електронної системи закупівель "Prozorro" з урахуванням його доставки, у підтвердження чого надаємо:
- таблицю уповноваженої особі у формі аналітичного матеріалу, що використовувався для формування очікуваної вартості закупівлі.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Замовник надає посилання на власний веб-сайт з оприлюдненою інформацією з Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4-1 із постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), у визначені строки:
http://pidplesha-school.uz.sch.in.ua/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj_zakladu/derzhavni_zakupivli/ /
3) Поясніть, чому Уповноваженою особою ПІДПЛЕШАНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» з наведеної підстави?
У відповідь на питання 3 даного запиту Замовник надає додаток до протоколу затвердження річного плану, в якому передбачено несумісність чинного законодавства, примірної тендерної документації, та вийнятку, який було впроваджено, не виключено без згоди Уповноваженого органу та без попередження для замовників в частині додаткового електронного поля, що стосується строку продовження дії забезпечення виконання договору, без можливості застосування критерію з позначкою «0».
Протокол додається.