• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Картоплечистка електрична (завантаження 20кг), Посудомийна машина купольного типу, Овочерізка з набором дисків

Торги не відбулися

430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
Номер: ed2b0e01c4a64695bb2f80a7e2bdf17b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-09-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 09.06.2025 17:48 - 01.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2025 № 71-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 09.06.2025 № 71-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-05-19-005993-a, 19.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 983-71-85, i.m.kokhno@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради (далі − замовник) UA-P-2025-05-19-005993-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.05.2025 року № 140; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"; тендерну пропозицію учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.06.2025 № 144; повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2025 №145; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 12.06.2025, 16.06.2025, 17.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ". Так, тендерною документацією замовника (пунктом 1 розділу 1 Додатка 6 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)) визначено, що «учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». У відповідних комірках колонки «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» за встановленою формою Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації учасником повинна зазначатись інформація про відповідність пропонуємого предмету закупівлі таким чином, щоб це достовірно підтверджувало факт відповідності запропонованих характеристик та умов відносно встановлених вимог у комірці «технічні вимоги замовника» (Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації) у вигляді стверджувального інформування. Наприклад, у одному пункті Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації замовником у комірці «технічні вимоги замовника» встановлено вимогу «має бути наявно». Відповідно до встановлених вимог тендерної документації у комірці із назвою «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» повинно бути відображено «наявно» або «наявне» або інші синонімічні форми, які несуть собою факт ствердження відповідної наявності. У разі, якщо замовником встановлюються цифрові значення або проміжки значень (наприклад "від ___", "не менше ___", "до ___", "не більше ___", "__-__"), які свідчать про можливу варіативність даного показника у визначених показниках, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника». Знак "~" (погрішності), який визначено біля деяких значень у комірці "технічні вимоги замовника" у формі "Таблиця 2" Додатку 6 тендерної документації визначає допустиме та прийнятне значення показника за відповідним найменуванням із погрішністю до ± 10% від вказаного цифрового значення. На вимогу, яка визначена за таким показником (із погрішністю), може надаватись пропозиція із зазначенням відповідного показника у проміжку числового значення, що відповідає різниці більшого та меншого значення погрішності. Як виключення із умови попереднього абзаца, при неможливості чіткого визначення показника, який визначається замовником із погрішністю в допустимих значенням, учасником може надаватись пропозиція на виконання даного пункту технічних вимог із зазначенням відповідного показника із зазначенням знаку "~" (погрішності).» На виконання вказаної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надано Порівняльну таблицю від 26.05.2025 №11/1 (файл - порівняльна таблиця.pdf), що відповідає вимогам технічної специфікації, так як інше не встановлене тендерною документацією замовника. Також, тендерною документацією замовника (пункт 1 розділу 2 Додатка 6 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)») передбачено: «ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 1. Копії документів, в яких зазначається повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товарів, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. Такими документами учасник повинен підтвердити відповідність стандартам до такого виду товару та якість кожного запропонованого товару (окремо). Документи, які надаються на виконання встановленої вимоги повинні містити завірений печаткою підпис уповноваженої особи органу (або організації), якою проведено дослідження відповідності та/або якості товарів, які пропонуються.». На виконання вказаної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надано декларації відповідності (файли: Crystal декларація.pdf, Декларації про відповідність 24-26 2.pdf) та висновки державної санітарної-епідеміологічної експертизи (файли: Sirman СЭС до 29.07.2025. pdf, СЭС 8438 и 8509.pdf), що відповідають вимогам пункту 1 розділу 2 Додатка 6 тендерної документації замовника. Також моніторингом даного питання встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Нормою пп. 15 п. 47 Особливостей встановлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так відповідно пункту 1 розділу 1 Додатка 4.1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178…» При цьому, Переможцем закупівлі ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" було завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей на 6-й день, а не протягом 4-х календарних днів як цього вимагає законодавство. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено замовником. Разом з цим, в ході моніторингу замовник відхилив тендерну пропозицію Переможця закупівлі - ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що станом на дату завершення моніторингу процедура закупівлі відмінена, чим усунуто порушення, встановлені в ході моніторингу.
Період усунення порушень: 23.06.2025 15:37 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2025 15:37

Запити/Пояснення