-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Картоплечистка електрична (завантаження 20кг), Посудомийна машина купольного типу, Овочерізка з набором дисків
Торги не відбулися
430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
Номер:
ed2b0e01c4a64695bb2f80a7e2bdf17b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 17:48 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.06.2025 № 71-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.06.2025 № 71-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-05-19-005993-a, 19.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради (далі − замовник) UA-P-2025-05-19-005993-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.05.2025 року № 140; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"; тендерну пропозицію учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.06.2025 № 144; повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2025 №145; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 12.06.2025, 16.06.2025, 17.05.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ".
Так, тендерною документацією замовника (пунктом 1 розділу 1 Додатка 6 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)) визначено, що «учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». У відповідних комірках колонки «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» за встановленою формою Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації учасником повинна зазначатись інформація про відповідність пропонуємого предмету закупівлі таким чином, щоб це достовірно підтверджувало факт відповідності запропонованих характеристик та умов відносно встановлених вимог у комірці «технічні вимоги замовника» (Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації) у вигляді стверджувального інформування. Наприклад, у одному пункті Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації замовником у комірці «технічні вимоги замовника» встановлено вимогу «має бути наявно». Відповідно до встановлених вимог тендерної документації у комірці із назвою «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» повинно бути відображено «наявно» або «наявне» або інші синонімічні форми, які несуть собою факт ствердження відповідної наявності. У разі, якщо замовником встановлюються цифрові значення або проміжки значень (наприклад "від ___", "не менше ___", "до ___", "не більше ___", "__-__"), які свідчать про можливу варіативність даного показника у визначених показниках, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника». Знак "~" (погрішності), який визначено біля деяких значень у комірці "технічні вимоги замовника" у формі "Таблиця 2" Додатку 6 тендерної документації визначає допустиме та прийнятне значення показника за відповідним найменуванням із погрішністю до ± 10% від вказаного цифрового значення. На вимогу, яка визначена за таким показником (із погрішністю), може надаватись пропозиція із зазначенням відповідного показника у проміжку числового значення, що відповідає різниці більшого та меншого значення погрішності. Як виключення із умови попереднього абзаца, при неможливості чіткого визначення показника, який визначається замовником із погрішністю в допустимих значенням, учасником може надаватись пропозиція на виконання даного пункту технічних вимог із зазначенням відповідного показника із зазначенням знаку "~" (погрішності).»
На виконання вказаної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надано Порівняльну таблицю від 26.05.2025 №11/1 (файл - порівняльна таблиця.pdf), що відповідає вимогам технічної специфікації, так як інше не встановлене тендерною документацією замовника.
Також, тендерною документацією замовника (пункт 1 розділу 2 Додатка 6 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)») передбачено: «ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 1. Копії документів, в яких зазначається повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товарів, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. Такими документами учасник повинен підтвердити відповідність стандартам до такого виду товару та якість кожного запропонованого товару (окремо). Документи, які надаються на виконання встановленої вимоги повинні містити завірений печаткою підпис уповноваженої особи органу (або організації), якою проведено дослідження відповідності та/або якості товарів, які пропонуються.».
На виконання вказаної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надано декларації відповідності (файли: Crystal декларація.pdf, Декларації про відповідність 24-26 2.pdf) та висновки державної санітарної-епідеміологічної експертизи (файли: Sirman СЭС до 29.07.2025. pdf, СЭС 8438 и 8509.pdf), що відповідають вимогам пункту 1 розділу 2 Додатка 6 тендерної документації замовника.
Також моніторингом даного питання встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Нормою пп. 15 п. 47 Особливостей встановлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Так відповідно пункту 1 розділу 1 Додатка 4.1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178…»
При цьому, Переможцем закупівлі ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" було завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей на 6-й день, а не протягом 4-х календарних днів як цього вимагає законодавство.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено замовником.
Разом з цим, в ході моніторингу замовник відхилив тендерну пропозицію Переможця закупівлі - ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що станом на дату завершення моніторингу процедура закупівлі відмінена, чим усунуто порушення, встановлені в ході моніторингу.
Період усунення порушень:
23.06.2025 15:37 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
3e3fe3045809441f9d54085c52fa8dcb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2025 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 430 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-005993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі;
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
284eadb414c84ed7a15afe49b681284e
Назва:
на запит від 12.06.2025 року
Дата опублікування:
12.06.2025 08:34
Опис:
Дана процедура проводилась на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням особливостей проведення процедури відкритих торгів, які визначені постановою Уряду "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 10.06.2025 року, повідомляє, що наступне:
Номер:
f62d95a6edcb4d4489bf198c7d3d5daa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2025 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 430 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-005993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- розділом 2 Додатку 6 Тендерної документації визначено: «ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ: Копії документів, в яких зазначається повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товарів, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. Такими документами учасник повинен підтвердити відповідність стандартам до такого виду товару та якість кожного запропонованого товару (окремо). Документи, які надаються на виконання встановленої вимоги повинні містити завірений печаткою підпис уповноваженої особи органу (або організації), якою проведено дослідження відповідності та/або якості товарів, які пропонуються.», учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надав у складі тендерної пропозиції декларації відповідності (файли: Crystal декларація.pdf, Декларації про відповідність 24-26 2.pdf) та висновки державної санітарної-епідеміологічної експертизи (файли: Sirman СЭС до 29.07.2025. pdf, СЭС 8438 и 8509.pdf). А у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.07.2020 № 12.2-18-3/17048 (файл Sirman СЭС до 29.07.2025.pdf) на предмет відповідності назви серії «машини для чищення овочів PPJ***» до «Картоплечистка електрична (завантаження 20кг) PPJ 20 SC» (вказаної у порівняльній таблиці наданої учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ") зазначається, що: «де замість *** можуть бути/не бути, знаки, цифри та літери, які позначають комплектність виробу, його розміри та відмінності у дизайну, що не впливає на безпеку виробів». Поясніть з якої причини замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"?
Однією з причин відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" замовник вказує, що «забезпечення тендерної пропозиції надано без врахування змін до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 2 «Внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів» розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів», при цьому тендерною документацією замовника забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Також замовник зазначає, що «тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом, що порушує вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» хоча пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначена можливість підписання тендерної пропозиції як КЕП так і УЕП учасника. Надайте пояснення вище вказаному.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cd001b6d1c024c69a128b69e8e43f340
Назва:
на запит від 12.06.2025 року
Дата опублікування:
12.06.2025 14:21
Опис:
Дана процедура проводилась на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням особливостей проведення процедури відкритих торгів, які визначені постановою Уряду "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 11.06.2025 року, повідомляє, наступне:
Номер:
ffffb314b1b9417995b40a68e82b5cc6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2025 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 430 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-005993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на вимогу пункту 1 розділу 2 тендерної документації учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надає декларацію про відповідність машини вимогам технічного регламенту безпеки машин (файл Декларації про відповідність 24-26 2.pdf) у якій пунктом 6 аркушу 1 додатку зазначається саме «…Картоплечистка PPJ 20 SC…», поясніть яким чином замовником було перевірено тендерну пропозицію учасника на предмет даної вимоги?
- яким чином замовником було перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", а саме пункт 12 додатку до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.07.2020 №12.2-18-3/17048, у якому зазначено «машини для чищення овочів» на вимогу пункту 1 таблиці 2 Додатку 6 тендерної документації?
- Однією з причин відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" замовник вказує, що «забезпечення тендерної пропозиції надано без врахування змін до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 2 «Внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів» розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів», при цьому тендерною документацією замовника забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Також замовник зазначає, що «тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом, що порушує вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» хоча пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначена можливість підписання тендерної пропозиції як КЕП так і УЕП учасника. Надайте пояснення вище вказаному.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0f8ca47c2daa4ac4a7b2021836b6a4c3
Назва:
на запит від 13.06.2025 року
Дата опублікування:
16.06.2025 11:53
Опис:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУКТРЕЙДІНГ» було зазначено назву «Картоплечистка електрична (завантаження 20 кг) PPJ 20 SC», при цьому повну назву виробника у порівняльній таблиці не зазначено, що робить неможливим перевірку даної позиції згідно Декларації про відповідність .
Натомість, у складі тендерної пропозиції, ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", було надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/17048 від 29.07.2020, виробника Sirman зазначено повну назву та наданий опис технічних характеристик пропонуємого Учасником товару, що можливо перевірити у відкритому доступі на сайті виробника https://www.sirman.com/en-US/food-preparing/potato-peelers/ppj-10-20-sc/41102006E
Номер:
831b9195fd564fbc8841bc86675ce088
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2025 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 430 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-005993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати пояснення з якої причини замовником не було відхилено Переможця закупівлі - ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
aeca57f067f94789a23403f1d14b8fa0
Назва:
на запит від 17.06.2025 року
Дата опублікування:
17.06.2025 11:36
Опис:
Переможця закупівлі - ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" було відхилено протокол №164 від 17.06.2024 року, на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.