-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Поточний ремонт приміщень, санітарно-гігієнічної лабораторії (2 поверх) будівлі ДУ "Черкаський ОЦКПХ МОЗ" за адресою: м. Черкаси, вул. Захисників України, 3" (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
3 106 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 530.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 530.00 UAH
Номер:
097e3527162f4123884bc7e66120a528
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-10-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2025 00:00
Період моніторингу:
10.06.2025 16:00 - 02.07.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2025 № 69-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-19-005636-a, 19.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державної установи «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Михайленко С.А. (протокол від 19.05.2025 № 94); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Музики Ірини Віталіївни (далі – ФОП Музика І.В.); протокольне рішення уповноваженої особи Михайленко С. від 27.05.2025 №102; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Музикою І.В.; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір № 83 про надання послуг з поточного ремонту від 06.06.2025 (далі – Договір); повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду №1 від 16.06.2025 до Договору (далі – Додаткова угода); пояснення Замовника, отримані 13.06.2025 в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що переможець процедури закупівлі ФОП Музика І.В. документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надання яких визначено розділом 1 додатку 2 до тендерної документації, оприлюднив в електронній системі закупівель 03.06.2025, тобто у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Отже, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція ФОП Музики І.В. не відхилена у разі, якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Згідно із додатковою угодою №1 від 16.06.2025 до Договору Договір, укладений із ФОП Музикою І.В., розірвано.
Період усунення порушень:
25.06.2025 17:25 - 10.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2025 17:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокол 125
Дата публікації звіту:
26.06.2025 15:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірваний
Дата публікації:
27.06.2025 15:06
Запити/Пояснення
Номер:
265775c9691a4861a57d3dc2fa34923a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2025 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-19-005636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
3) чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі (ФОП Музика І.В.), якщо ним не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
65e4b47ac7a14aecba7d5ae8d02d3646
Назва:
На Ваш запит від 11.06.2025 , Інформуємо:
Дата опублікування:
13.06.2025 10:24
Опис:
1. Надати інформацію яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі.
ВІДПОВІДЬ:
За результатом розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне:
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2025 рік.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі визначалось за наявним бюджетним фінансуванням від Міністерства охорони здоров’я України, та здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, складеного відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281), розробленого ФОП Черков О.В. на виконання договору № 31-03/01 від 31.03.2025 року за предметом: «Послуги з розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Поточний ремонт приміщень, санітарно-гігієнічної лабораторії (2 поверх) будівлі ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ України», та ЕКСПЕРТНОЇ ОЦІНКИ ФІЛІЇ ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду кошторисної документації від 24-0176/03-25 від 14.05.2025.
Разом з цим надаємо наступні документи: Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, Експертна оцінка.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ВІДПОВІДЬ:
Посилання на сторінку веб-сайту ДУ «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» https://ck.cdc.gov.ua/about/procurement/ (розділ «Закупівлі»).
3. Чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі (ФОП Музика І.В.), якщо ним не надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
ВІДПОВІДЬ:
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації :
1. Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей:
1) витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника.
Доступ до інформаційно-аналітичної системи (ІАС), як і можливість отримати витяг, відкритий на порталі МВС: https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг засвідчується електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг повинен містити QR-код, за яким можна знайти відповідний підтверджувальний запис в електронних ресурсах ІАС;
Примітка. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у 2025 році та може бути датований раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
ФОП Музика І.В. надала Витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”
(Витяг (1).pdf Експортовано: 06-03-2025, 15:55:15) 27-05-2025, 13:05:52
2) довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на підтвердження відсутності підстави для відмови, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Примітка. На підтвердження відсутності підстав для відмови, передбачених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, щодо фізичної особи, яка є учасником, замовник приймає / переглядає довідку, що сформована електронною системою закупівель автоматично завдяки інтеграції електронної системи закупівель з Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що реалізована на підставі наказу Національного агентства з питань запобігання корупції та Міністерства економіки України від 18.01.2023 №13/23/395 “Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, та електронною системою закупівель”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.01.2023 за № 159/39215 (далі – наказ).
ФОП Музика І.В. надала документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (Довідка НАЗК
Експортовано: 27-05-2025, 13:05:52) 27-05-2025, 13:05:52
Уповноваженою особою було враховано 4 робочі дні, замість календарних.
Прийнято рішення про розірвання договору з ФОП Музика І.В.