• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі літ."А-3" ВПД №2 Бердичівського РВП ГУНП в Житомирській області за адресою: вул. Незалежності, 29, с-ще Ружин, Бердичівського району, Житомирської області» (коригування), код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.

Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі літ."А-3" ВПД №2 Бердичівського РВП ГУНП в Житомирській області за адресою: вул. Незалежності, 29, с-ще Ружин, Бердичівського району, Житомирської області» (коригування), код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 16 660 774.00грн. Код економічної класифікації видатків бюджету: 3132. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: травень 2025 року.

Завершена

16 660 774.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 166 607.74 UAH
Номер: fcdf3c7dd10d483c98fe47d5f48307c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-20-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.06.2025 15:48 - 12.07.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2025 Київ № 174 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2025-05-19-003769-a 19.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМТЕХ ПОЛІССЯ» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Житомирській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.05.2025 71, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженої відповідальністю «КОМТЕХ ПОЛІССЯ» (далі – ТОВ «КОМТЕХ ПОЛІССЯ»), електронний протокол про продовження розгляду тендерної пропозиції від 09.06.2025 б/н, вимогу про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «КОМТЕХ ПОЛІССЯ» до 12.06.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи Замовника від 12.06.2025 № 85, повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2025, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 27.06.2025 та 08.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 09.07.2025 15:37 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2025 15:37

Запити/Пояснення