-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України
Завершена
18 660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 186 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 186 600.00 UAH
Номер:
dafb090f711945ed814dff6670fbf5a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 11:31 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2025 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2025-05-16-010959-a 16.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду пропозиції ТОВ «ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (нова редакція) затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.05.2025 №314 (зі змінами від 21.05.2025 №317), своєчасність надання роз’яснень до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПАВЕЛ ПАВЕР» (далі – ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР»), вимога про усунення невідповідностей до ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР», протокол уповноваженої особи Замовника від 02.06.2025 №329 щодо визначення переможця закупівлі ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР», повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2025, договір про закупівлю №290/ОБ від 12.06.2025 на суму 18 420 000,00 грн (в тому числі ПДВ - 3 070 000,00 грн), внесення змін до договору відповідно до протоколу № 341 від 13.06.2025, пояснення Замовника, надані 10.06.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Відповідно до відкритих даних, які розміщені за посиланням https://youcontrol.com.ua/contractor/?tb=financial-statements&year=2024&period=12&id=74677184#express-universal-file наявна інформація, про те що станом на 2024 рік у ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР» працював лише 1 працівник.
Також, згідно з відомостей з відкритих джерел, які розміщені за посиланням https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=74677184#express-universal-file наявні дані, про те, що у ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР» протягом року відбулася зміна керівника, організація зареєстрована у липні 2024 та здійснює діяльність у житловому будинку.
З огляду на вищевикладене та враховуючи те, що Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не скористалося правом щодо встановлення в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимог про надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону, є ризик не повного та не своєчасного виконання Договору, укладеного за результатами цієї закупівлі.
Період усунення порушень:
26.06.2025 16:57 - 02.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2025 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
209df70ae0f94f74be5685f6ae1c1477
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2025 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-16-010959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f85b352fed74441f86410a670cb17d4f
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 05.06.2025 р.
Дата опублікування:
10.06.2025 17:04
Опис:
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) здійснюється закупівля товарів для потреб Сил оборони України, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, в тому числі: «Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України».
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Задля мінімізації витрат замовника п. 4.1. проєкту Договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) визначено місце поставки товару за місцем знаходження замовника, а саме: «м. Запоріжжя (з міркувань безпеки конкретна адреса доставки Товару не зазначається).
Постачальник зобовязується не пізніше ніж за 1 день до дати поставки товару до м. Запоріжжя, повідомити письмово про це Покупця для отримання детальної інформації щодо місця приймання-передачі Товару. ».
Пунктом 2.2. проєкту Договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено, що «Ціна цього Договору включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат Постачальника, пов’язаних з пакуванням, маркуванням, доставкою, зборкою, завантаженням та розвантаженням Товару на склад Покупця».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України» визначені Замовником відповідно до потреб Сил оборони України.
Замовником здійснюється закупівля товарів (предмету даної закупівлі) для потреб Сил оборони України в підтвердження надаємо відповідний письмовий запит* потреб Збройних Сил (додається).
* - надання документу здійснюється з урахуванням вимог ст. 8, ст. 31 ЗУ «Про державну таємницю», «Переліку інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану», затвердженого наказом Головнокомандувача Збройних Сил України № 73 від 03.03.2022р., згідно якого встановлено заборону розповсюдження інформації щодо:
• найменування військових частин (підрозділів) та інших військових об’єктів в районах виконання бойових (спеціальних) завдань, географічні координати місць їх розташування;
• кількість озброєння та бойової техніки, матеріально-технічних засобів, їх стан та місця зберігання;
• інформація про системи охорони та оборони військових об’єктів та засоби захисту особового складу, озброєння та військової техніки, які використовуються (крім тих, які видимі або очевидно виражені).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Згідно п. 3 Методики на етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
Розрахунок очікуваної вартості товарів було здійснено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Перед проведенням процедури закупівлі було здійснено аналіз цін предмету закупівлі та складено Моніторинг цін (додається). Комерційні пропозиції від учасників ринку щодо вартості предмета закупівлі додаються та загальнодоступна відкрита інформація про ціну з сайту Prozorro на підставі яких складено Моніторинг цін - додаються.
2. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, порядок оприлюднення інформації про закупівлі, процедури закупівель визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Згідно ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Згідно ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Таким чином, Законом передбачено, що інформація про закупівлю обов’язково оприлюднюється в електронній системі закупівель, та навіть за наявності веб-сайту органу державної влади, оприлюднення інформації про закупівлю на такому веб-сайті носить диспозитивний характер.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної в електронній системі закупівель в складі тендерної документації по процедурі закупівлі «Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України» було опубліковано Додаток 2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» та очікувану вартість предмета закупівлі.
Крім того, власного сайту Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не має, видатки на створення та адміністрування веб-сайту, кошторисом не передбачені.
Також, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова).
Цією Постановою затверджено «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Таким чином, зазначена Постанова регулює виключно використання державних коштів, НА УТРИМАННЯ органів державної влади, тобто коштів, які витрачаються на забезпечення діяльності та функціонування безпосередньо самих державних органів. В той же час закупівлю за номером ID: UA-2025-05-16-010959-a Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації проводило не для свого утримання, а для потреб Сил оборони України.
Також Постанова регулює використання коштів ДЕРЖАВНОГО бюджету. В той же час закупівля за номером ID: UA-2025-05-16-010959-a здійснюється в рамках «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету.