• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України

Завершена

18 660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 186 600.00 UAH
Номер: dafb090f711945ed814dff6670fbf5a1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-04-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2025 11:31 - 26.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2025-05-16-010959-a 16.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду пропозиції ТОВ «ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (нова редакція) затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.05.2025 №314 (зі змінами від 21.05.2025 №317), своєчасність надання роз’яснень до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПАВЕЛ ПАВЕР» (далі – ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР»), вимога про усунення невідповідностей до ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР», протокол уповноваженої особи Замовника від 02.06.2025 №329 щодо визначення переможця закупівлі ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР», повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2025, договір про закупівлю №290/ОБ від 12.06.2025 на суму 18 420 000,00 грн (в тому числі ПДВ - 3 070 000,00 грн), внесення змін до договору відповідно до протоколу № 341 від 13.06.2025, пояснення Замовника, надані 10.06.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Відповідно до відкритих даних, які розміщені за посиланням https://youcontrol.com.ua/contractor/?tb=financial-statements&year=2024&period=12&id=74677184#express-universal-file наявна інформація, про те що станом на 2024 рік у ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР» працював лише 1 працівник. Також, згідно з відомостей з відкритих джерел, які розміщені за посиланням https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=74677184#express-universal-file наявні дані, про те, що у ТОВ «ПАВЕЛ ПАВЕР» протягом року відбулася зміна керівника, організація зареєстрована у липні 2024 та здійснює діяльність у житловому будинку. З огляду на вищевикладене та враховуючи те, що Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не скористалося правом щодо встановлення в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимог про надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону, є ризик не повного та не своєчасного виконання Договору, укладеного за результатами цієї закупівлі.
Період усунення порушень: 26.06.2025 16:57 - 02.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2025 16:57

Запити/Пояснення