• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, Пробірки та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023 код 43865 - Вакуумна пробірка для взяття зразків крові з K2ЕDТА, IVD (діагностика in vitro); НК 024:2023 код 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro ); НК 024:2023 код 42585 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з цитратом натрію, IVD (діагностика in vitro); НК 024:2023 код 41128 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD (діагностика in vitro) з активатором згортання й гелем для розділення; НК 024:2023 код 14426 - Контейнер для сміття; НК 024:2023 код 58090 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD (діагностика in vitro ) з K3ЕДТА і натрію фторид; НК 024:2023 код 47589 - Пробірка вакуумна для відбирання зразків крові IVD (діагностика in vitro ) з літію гепарином; НК 024:2023 код 46237 - Нестерильна пробірка; НК 024:2023 код 58969 - Контейнер для кріозбереження зразків IVD (діагностика in vitro ) стерильний; НК 024:2023 код 58150 - Контейнер вакуумний для взяття зразків сечі IVD (діагностика in vitro ) з борною кислотою (H3BO3); НК 024:2023 код 47590 - Пробірка вакуумна для відбирання зразків крові IVD (діагностика in vitro ) без добавок; НК 024:2023 код 46237 - Нестерильна пробірка; НК 024:2023 код 33722 - Зонд-тампон абсорбувальний стерильний; НК 024:2023 код 33355 - Транспортне середовище для анаеробних мікроорганізмів IVD (діагностика in vitro ); НК 024:2023 код 33355 - Транспортне середовище для анаеробних мікроорганізмів IVD (діагностика in vitro )

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.12.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої заявки. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Завершена

3 569 845.00 UAH з ПДВ