-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні набори та комплекти
Завершена
5 560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 800.00 UAH
Номер:
69f8b2dcada9457da3c889a1d5b2cf79
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 18:19 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2025 №222
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-05-16-004307-a 16.05.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції
ТОВ «МеД 3000», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.05.2025 № 217, тендерну пропозицію ТОВ «МеД 3000», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 26.05.2025 № 231 та повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2025, договір про закупівлю товарів від 02.06.2025 № ВТ-59, пояснення та документи надані Замовником від 06.06.2025 та від 23.06.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ТОВ «МеД 3000» з остаточною ціновою пропозицією 5 554 525,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
23.06.2025 16:36 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
da6290f47aaf421f8454e699110e7448
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичні набори та комплекти», за кодом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-16-004307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c70dc01a7dca4b2ba64f0f49c14c5850
Назва:
Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
06.06.2025 11:22
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі Медичні набори та комплекти (ДК 021:2015: 33140000-3 – «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-16-004307-a) повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені виходячи з багаторічного досвіду закупівлі Наборів хірургічного одягу, операційних комплектів, комплектів дренувальних покриттів та наборів для ангіографії – технічні та якісні характеристики визначені такими, що в повному обсязі задовольняють потреби лікувального закладу.
1. Розмір бюджетного призначення затверджений головним розпорядником коштів – Національною академією медичних наук України. Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосування методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах, Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку продажу медичних виробів, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах підприємств та компаній, які надають подібні послуги), комерційних пропозицій та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro».
2. Посилання на сторінку веб-сайта, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://www.surgery.org.ua/Files/Download/cf1fc964-c084-4540-a4a2-73973a7f9172
3. Джерело фінансування – Державний Бюджет України (підтвердження, затверджений кошторис на 2025 рік). КПКВ 6561060 - Діагностика і лікування захворювань із впровадженням експериментальних та нових медичних технологій, спеціалізована консультативно-поліклінічна допомога, що надається науково-дослідними установами Національної академії медичних наук України.
4. Згідно листа Мінекономіки, КПКВ 6561060 не входить до переліку Державних програм, які використовують інструмент фінансування Ukraine Facility.
Номер:
7e71f9cb286140cfa02c9a11dd9bf6e4
Назва:
Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
06.06.2025 11:19
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі Медичні набори та комплекти (ДК 021:2015: 33140000-3 – «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-16-004307-a) повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені виходячи з багаторічного досвіду закупівлі Наборів хірургічного одягу, операційних комплектів, комплектів дренувальних покриттів та наборів для ангіографії – технічні та якісні характеристики визначені такими, що в повному обсязі задовольняють потреби лікувального закладу.
1. Розмір бюджетного призначення затверджений головним розпорядником коштів – Національною академією медичних наук України. Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосування методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах, Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку продажу медичних виробів, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах підприємств та компаній, які надають подібні послуги), комерційних пропозицій та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro».
2. Посилання на сторінку веб-сайта, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://www.surgery.org.ua/Files/Download/cf1fc964-c084-4540-a4a2-73973a7f9172
3. Джерело фінансування – Державний Бюджет України (підтвердження, затверджений кошторис на 2025 рік). КПКВ 6561060 - Діагностика і лікування захворювань із впровадженням експериментальних та нових медичних технологій, спеціалізована консультативно-поліклінічна допомога, що надається науково-дослідними установами Національної академії медичних наук України.
4. Згідно листа Мінекономіки, КПКВ 6561060 не входить до переліку Державних програм, які використовують інструмент фінансування Ukraine Facility.
Номер:
6eb260008bfb452d9bead83a0aed7836
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2025 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень.
Згідно з пунктом 1 Розділу III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, замовник повинен направити не менше 3-х письмових запитів пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати інформацію та документальне підтвердження проведення Замовником моніторингу цін на ринку продажу медичних виробів, за предметом закупівлі: «Медичні набори та комплекти».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ebec5ca348394628b311112afa95012a
Назва:
Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
23.06.2025 08:34
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі Медичні набори та комплекти (ДК 021:2015: 33140000-3 – «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-16-004307-a) надсилаємо третю комерційну пропозицію для підтвердження визначення очікуваної вартості.