-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реактиви до хемілюмінесцентного імунологічного аналізатора CL-900і
Завершена
398 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 990.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 990.00 UAH
Номер:
1e4b194c3b424b10b350d966d21b6003
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-05-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2025 00:00
Період моніторингу:
05.06.2025 17:46 - 27.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2025 № 44-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.06.2025 № 44-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-05-16-002306-a 16.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-05-15-015325-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї (далі – Тендерна документація), реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «ХЛР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.05.2025 №241, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 02.06.2025 №545, пояснення Замовника з додатками до нього надане 11.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.06.2025 17:34 - 20.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
273d62fc38d640329b215dc457a270e2
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.06.2025 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реактиви до хемілюмінесцентного імунологічного аналізатора CL-900і» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-16-002306-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Відповідно до вимог Додатку 5 Замовником передбачено закупівлю, зокрема, товару «Тест-система для визначення 25-OH-Vitamin D, 100 т» (порядковий №7). Товар, запропонований Учасником, повинен бути дозволений до застосування на території України за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог Технічних регламентів, затверджених Постановою КМУ від 02.10.2013 № 753 та Постановою КМУ від 02.10.2013 № 754.
Згідно з Додатком 1 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції має надати, зокрема, документи (оригінали або копії), що підтверджують можливість застосування медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог Технічних регламентів, затверджених Постановою КМУ від 02.10.2013 № 753 та Постановою КМУ від 02.10.2013 № 754, а саме діючі декларації про відповідність з додатками (при наявності) або інші документи, якщо таке передбачено технічним регламентом (п.3.4 Додатку 1).
Відповідно до тендерної пропозиції від 20.05.2025 №14746 учасником ТОВ «ХЛР» запропоновано до постачання товар «105-008686-00 Тест-система для визначення 25-ОН-Vitamin D, 100 T» (порядковий №5).
В складі пропозиції ТОВ «ХЛР» міститься Декларація №1 Декларація про відповідність медичних виробів №4889 версія, яка містить інформацію про медичні вироби з іншими артикулами: артикул 105-045515-00 «Тест-система для визначення 25-ОН-Vitamin D total/VD-T ІІ» (№з/п 223) та артикулом 105-045516-00 «Тест-система для визначення 25-ОН-Vitamin D total/VD-T ІІ» (№з/п 224), що не відповідає тендерній пропозиції учасника ТОВ «ХЛР».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ХЛР» відсутні діючі декларації про відповідність на вищевказаний в тендерній пропозиції медичний виріб - «105-008686-00 Тест-система для визначення 25-ОН-Vitamin D, 100 T».
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ХЛР» вимогам п.3.4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
809c3b1336c54a62bbf7c98f12b80e56
Назва:
Пояснення по моніторингу UA-M-2025-06-05-000018 до закупівлі «Реактиви до хемілюмінесцентного імунологічного аналізатора CL-900і (UA-2025-05-16-002306-a)»
Дата опублікування:
11.06.2025 21:47
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо надання пояснень в межах моніторингу закупівлі «Реактиви до хемілюмінесцентного імунологічного аналізатора CL-900і» за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33696000-5 – «Реактиви та контрастні речовини» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-16-002306-a) комунальне некомерційне підприємство «Костопільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Костопільської міської ради (далі – КНП «Костопільська БЛІЛ» КМР / Замовник) повідомляє наступне:
1. Щодо надання інформації та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Очікувана вартість даної закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання трьох комерційних пропозицій від потенційних постачальників, які додаються (додаток 1).
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації відповідно до вимог статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначені відповідно до потреб Замовника. Зокрема формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик здійснювалося завідувачем клініко-діагностичної лабораторії відповідно до річної потреби у проведенні лабораторних досліджень. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Джерелом фінансування даних торгів є кошти, виділені за програмою медичних гарантій. Кошти, отримані від НСЗУ в межах Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» не мають статус бюджетних. І враховуючи визначення публічних коштів, їх слід вважати коштами, отриманими від господарської діяльності.
Відповідно до пункту 1.2. Статуту КНП «Костопільська БЛІЛ» КМР, затвердженого рішенням Костопільської міської ради від 05.06.2024 №1714, комунальне некомерційне підприємство «Костопільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Костопільської міської ради є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги спеціалізованої медичної допомоги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом. Пунктом 3.1 Статуту визначено, що основною метою діяльності є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством. Згідно пункту 1.6. Статуту Засновником, Власником та органом управління майна Підприємства є Костопільська міська територіальна громада в особі Костопільської міської ради.
Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
КНП «Костопільська БЛІЛ» КМР відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядникам бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини 1 статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України). Згідно з пунктом 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України КНП «Костопільська БЛІЛ» КМР є одержувачем бюджетних коштів – суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. На підтвердження цього, КНП «Костопільська БЛІЛ» КМР» як одержувач бюджетних коштів надає витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України, за посиланням https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search (додаток 2 до даних пояснень).
Слід також звернути увагу на те, що КНП «Костопільська БЛІЛ» КМР не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина 2 статті 22 Господарського кодексу України). З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо КНП «Костопільська БЛІЛ» КМР у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html).
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП «Костопільська БЛІЛ» КМР не є бюджетною установою та, як наслідок, розпорядником бюджетних коштів, та беручи до уваги вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 наше підприємство не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
3. Щодо надання обґрунтування відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ХЛР» вимогам п.3.4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно до тендерної пропозиції від 20.05.2025 №14746 учасник ТОВ «ХЛР» запропонувало до постачання товар «105-008686-00 Тест-система для визначення 25-ОН-Vitamin D, 100 T» (порядковий номер 5).
На підтвердження можливості застосування медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог Технічних регламентів, затверджених Постановою КМУ від 02.10.2013 № 754, ТОВ «ХЛР» надало діючу декларацію про відповідність медичних виробів №4889 версія 3, термін дії якої встановлено до 03.07.2029. У додатку 1 до даної декларації наявна інформація про медичний виріб «105-008686-00 Тест-система для визначення VD-T» - порядковий номер 71 (сторінка 24 файлу «4. Технічна частина.pdf», завантаженого в ЦБД Prozorro 21.05.2025 о 10:36 год.)
Назва «105-008686-00 Тест-система для визначення 25-ОН-Vitamin D, 100 T» є торговим найменуванням, де 25-ОН-Vitamin D – розширена назва типу визначення імунологічного дослідження. На підтвердження зазначеного надаємо інструкцію з застосування та як зразок приклад сертифікату аналізу.
Таким чином, ТОВ «ХЛР» надало діючу декларації про відповідність на вищевказаний в тендерній пропозиції медичний виріб, що відповідає вимогам п. 3.4 Додатку 1 тендерної документації Замовника.