-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Навчальне обладнання та приладдя для класів НУШ (кабінети хімії та фізики) (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)
Завершена
414 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 071.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 071.60 UAH
Номер:
cd6bbcebd2bd4443a7a0bbbb2036a12d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-18-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2025 00:00
Період моніторингу:
18.07.2025 14:03 - 09.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.07.2025 № 71-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18 липня 2025 року № 71-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
3. UA-2025-05-15-012522-a від 15.05.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Вектор-СТМ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кельменецької селищної ради Дністровського району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-05-15-015060-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель, протокол від 15.05.2025 зі змінами від 20.05.2025 (далі – тендерна документація); перелік змін, що вносяться до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи від 20.05.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.05.2025; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Вектор-СТМ» (далі – ТОВ «Вектор-СТМ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Вектор-СТМ» до 28.05.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.05.2025 № 86; повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025; договір від 04.06.2025 № 193 (далі – Договір № 193); додаткову угоду до Договору № 193 від 09.06.2025 № 1; повідомлення про внесення змін до Договору № 193 від 09.06.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 25.07.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
28.07.2025 17:24 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2025 17:24
Запити/Пояснення
Номер:
6350d6dcac124d1c9962b90c5a67b6f8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2025 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Навчальне обладнання та приладдя для класів НУШ (кабінети хімії та фізики) (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-15-012522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, та з огляду на здійснення Вами даної закупівлі за кошти Європейського Союзу «Ukraine Facility», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
4. Яким чином учасник ТОВ «Вектор-СТМ» підтвердив вимогу, щодо надання копії виданого уповноваженим органом сертифікату про відповідність кабінетів хімії та фізики вимогам ДСТУ ЕN щодо безпеки аудіо-, відео- та аналогічної електронної апаратури, вимогам щодо обладнання інформаційних технологій, безпечності машин, електрообладнання машин, електромагнітної сумісності згідно пункту 15 Додатку 5 до тендерної документації, якщо учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав відповідний сертифікат (документ -Сертифікат кабінети.pdf), де вказані лише ДСТУ щодо обладнання інформаційних технологій та електромагнітної сумісності?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ef2a0f245c624a6bb100d8b7f6400c8f
Назва:
Пояснення по моніторингу закупівлі ID UA-2025-05-15-012522-a
Дата опублікування:
25.07.2025 09:24
Опис:
Надання пояснень на запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо моніторингу процедури закупівлі Навчального обладнання та приладдя для класів НУШ (кабінети хімії та фізики) (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-05-15-012522-a) надано в приєднаних файлах.