-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини та тротуару по вул. Князів Острозьких (ділянка від вул. Михайла Грушевського до вул. Домбровського) в м. Житомирі
Завершена
12 396 804.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 984.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 984.02 UAH
Номер:
83b77c0de85741e8897104fbdf79babe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 11:46 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2025 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2025-05-15-009957-a 15.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену проколом уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 № 33, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженої відповідальністю «АСФАЛЬТ ПЛЮС» (далі – ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС»), вимогу про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» до 29.05.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 29.05.2025 № 38, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025, договір про закупівлю послуг від 05.06.2025 № 195 (далі – Договір № 195) на суму 9 838 600,00 грн у т.ч. ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 09.06.2025 та 23.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Однак, Договір № 195 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель та додатки до нього у форматі PDF (у тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси).
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір № 195 та додатки до нього в машинозчитувальному форматі.
На запит Держаудитслужби, наданий під час моніторингу відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник 23.06.2025 повідомив, що: «Договір про закупівлю та додатки до нього було опубліковано у форматі PDF на виконання п. 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082.
Водночас, повідомляю, що з невідомих технічних причин, при загрузці договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі відбувся збій та в електронну систему закупівель загрузився лише договір у форматі PDF. З метою усунення виявленої технічної помилки було прийнято рішення, оформлене Протоколом № 23/06 від 23.06.2025 р. та оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі.».
Замовник в електронній системі закупівель 23.06.2025 разом із поясненням оприлюднив Договір № 195 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (у тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси).
Період усунення порушень:
25.06.2025 12:48 - 10.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2025 12:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ВІДПОВІДЬ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-15-009957-a
Дата публікації звіту:
02.07.2025 17:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
шляхом оприлюднення договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі
Дата публікації:
08.07.2025 09:39
Запити/Пояснення
Номер:
b0f7403b794f4fda93b984630f856a7a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2025 09:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини та тротуару по вул. Князів Острозьких (ділянка від вул. Михайла Грушевського до вул. Домбровського) в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-15-009957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6787ed7a49974f4a9ca926fe65a6c7c9
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
09.06.2025 15:49
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ повідомляю наступне.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.». Водночас, Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до Договору № 2 «Про надання трансфертів з місцевого бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 01 січня 2025 року, є одержувачем бюджетних коштів (копія договору додається). Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі, то повідомляю, що Наказом № 66-ОД від 12.03.2025 р. на Комунальному підприємстві «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради було створено робочу групу для аналізу цін та ціноутворення на підприємстві. Так, на засіданні вказаної робочої групи, яке відбулося 15.05.2025 р., було вирішено визначити очікувану вартість по закупівлі предмета закупівлі: «ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини та тротуару по вул. Князів Острозьких (ділянка від вул. Михайла Грушевського до вул. Домбровського) в м. Житомирі)» в сумі: 12 396 804,00 грн. з ПДВ. (копія Протоколу № 15/05 від 15.05.2025 р. додається). Вказана сума була визначена на підставі кошторисного розрахунку, виконаному в програмі АВК-5 (копія Договірної ціни додаються).
Номер:
5af361d50c5f482aabb9d14438a1b3e2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2025 11:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини та тротуару по вул. Князів Острозьких (ділянка від вул. Михайла Грушевського до вул. Домбровського) в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-15-009957-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) підстави оприлюднення договору про закупівлю послуг від 05.06.2025 № 195 та додатків до нього у форматі PDF (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
291126515cc74b279752d584d1ed0a80
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.06.2025 17:04
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ повідомляю наступне.
Договір про закупівлю та додатки до нього було опубліковано у форматі PDF на виконання п. 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082.
Водночас, повідомляю, що з невідомих технічних причин, при загрузці договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі відбувся збій та в електронну систему закупівель загрузився лише договір у форматі PDF. З метою усунення виявленої технічної помилки було прийнято рішення, оформлене Протоколом № 23/06 від 23.06.2025 р. та оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі.