-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
НК 024:2023 -46799 - Система оптичної когерентної томографії сітківки
Під кількістю 1 штука слід розуміти 1 комплект, згідно технічної специфікації (Додаток № 1).
Завершена
2 865 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 325.00 UAH
Номер:
8b5c906d526f4caf9c00199c7eab7577
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 17:58 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2025 №162
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-15-008101-a, 15.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «4-а міська поліклініка м.Львова» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-15-008036-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.05.2025 №2005; тендерну пропозицію ТОВ «Укрмедресурс»; оприлюднене повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Укрмедресурс» та оприлюднений учасником документ на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Укрмедресурс» як переможцем тендеру документи; договір від 03.06.2025 №132; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
12.06.2025 13:05 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 13:05
Запити/Пояснення
Номер:
0c136685429a4a1087c5d6802e11346f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби закупівлі за ID: UA-2025-05-15-008101-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «4-А міська поліклініка м.Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У річному плані за досліджуваною закупівлею UA-P-2025-05-15-008036-a зазначено, що джерелом фінансування є кредитні кошти – 90 відсотків, а також власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - 10 відсотків.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати детальну інформацію (з підтверджувальними документами) стосовно джерел фінансування закупівлі (рішення, розпорядження, листування тощо).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1fa7a174dbb74865b79772d74062c539
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 2025-06-05 по моніторингу UA-M-2025-06-03-000029
Дата опублікування:
09.06.2025 15:20
Опис:
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, зокрема шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам, у відповідь на які було отримано три цінові пропозиції, що додаються. Розрахунок вартості товару, згідно отриманих у відповідь комерційних пропозицій, додаємо:
(2 905 000.00 + 2 810 000.00 + 2 880 000.00):3=2 865 000.00 грн.
Середня очікувана вартість: 2 865 000.00 грн.
Отримана замовником інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
Технічне завдання (технічна специфікація) в тендерній документації сформоване Уповноваженою особою відповідно до службової завідувача КВТП Галини ЛУЦИК, якою було розроблено та затверджено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно до потреби поліклінніки.
2. Щодо інформації (з підтверджувальними документами) стосовно джерел фінансування закупівлі (рішення, розпорядження, листування тощо).
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок кредитних коштів сума яких становить орієнтовано 90% загальної вартості товару, та за рахунок власних коштів, сума яких становить орієнтовно 10% загальної вартості.
КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» звернулось до управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради з проханням посприяти у придбанні обладнання для створення якісного клініко-діагностичного центру (лист додається). Ухвалою №5587 32 – ї сісії 8 – го скликання Львівської міської ради ухвалено надати дозвіл КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» на отримання кредиту у формі невідновлеювальної кредитної лінії в одному з державних банків через підписання кредитної угоди з такими істотними умовами (ухвала додається).
Додатки:
1. Комерційні пропозиції.
2. Службова записка.
3. Рішення
4. Лист КНП «4-а міська поліклініка м. Львова»
5. Ухвала №5587 32 – ї сісії 8 – го скликання Львівської міської ради