-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція ПС 330 кВ «Миргород» шляхом заміни існуючих акумуляторних батарей АБ №1 типу СК-12 та АБ №2 типу СК-10 на нові (інв.№707/1 обладнання власних потреб) Полтавська область, м. Миргород, вул. Енергетиків, 2 в 45454000-4 Реконструкція
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації
Завершена
15 526 019.17
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 155 260.19 UAH
мін. крок: 1% або 155 260.19 UAH
Номер:
f4d7c862ce9a4cd9bb8a8fd5f6d073dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 16:49 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2025 № 49-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 30.06.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
30.06.2025 №49-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-05-15-007543-a . Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 06.05.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 15.05.2025 № 171/25-ХА; протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.05.2025; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «Київська енергетична будівельна компанія» від 05.06.2025 № 284/24-ХА; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2025; пояснення Замовника, надані 03.07.2025 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
07.07.2025 12:09 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2025 12:09
Запити/Пояснення
Номер:
6df9ffb9622f48ec9a5a825d7cbbfc5b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2025 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Реконструкція ПС 330 кВ «Миргород» шляхом заміни існуючих акумуляторних батарей АБ №1 типу СК-12 та АБ №2 типу СК-10 на нові (інв.№707/1 обладнання власних потреб) Полтавська область, м. Миргород, вул. Енергетиків, 2 в 45454000-4 Реконструкція, код ДК 021:2015:45454000-4: реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-15-007543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення, чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі UA-2025-05-15-007543-a? У разі укладання - пояснити причини його не опублікування.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
1d953e9e4dc244ca83b12a583e51110f
Назва:
Відповідь на Запит Держаудитслужби України - 01.07.2025
Дата опублікування:
03.07.2025 13:54
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось Замовником на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації (додається Наказ по підприємству № 820 від 17.12.2024) та Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво від 22.11.2024 № 962/КД/2024 (додається) за робочим проєктом «Реконструкція ПС 330 кВ «Миргород» шляхом заміни існуючих акумуляторних батарей АБ №1 типу СК-12 та АБ №2 типу СК-10 на нові (інв.№707/1 обладнання власних потреб) Полтавська область, м. Миргород, вул. Енергетиків, 2 в».
Вказана проєктна документація розміщена за посиланням: https://cloud01.ua.energy/index.php/s/OO93dGIWn3yGp4E
2. Протокольним рішенням від 20.06.2025 № 340/25-ХА (додається) Замовником продовжено строк укладання договору до 60 днів з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (ЄДРПОУ 32878418) на закупівлю: «Реконструкція ПС 330 кВ «Миргород» шляхом заміни існуючих акумуляторних батарей АБ №1 типу СК-12 та АБ №2 типу СК-10 на нові (інв.№707/1 обладнання власних потреб) Полтавська область, м. Миргород, вул. Енергетиків, 2 в 45454000-4 Реконструкція», відповідно до вимог пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Договір за результатами процедури закупівлі UA-2025-05-15-007543-a Замовником поки не укладено.