-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
(Мультимедійне обладнання)
Завершена
143 711.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 718.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 718.56 UAH
Номер:
3109fe01986040308d982e30bb5b11b9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-10-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2025 00:00
Період моніторингу:
10.06.2025 12:40 - 02.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2025 Одеса № 117
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.06.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.06.2025 № 117
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
10 UA-2025-05-15-005930-a 15.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимог тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю товарів та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю товарів та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського ліцею «Приморський» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 № 21, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Буйвал Марина Миколаївна» (далі – ФОП «Буйвал Марина Миколаївна»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.06.2025 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.06.2025, договір про закупівлю товарів від 13.06.2025 № 8683 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.06.2025 та 23.06.2025, додаткові угоди від 18.06.2025 № 1 та від 23.06.2025 № 2 до Договору, пояснення Замовника, надане 20.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до даних електронної системи закупівель тендерну пропозицію учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» визначено найбільш економічно вигідною 23.05.2025.
Отже, відповідно до вимог Закону кінцевим строком розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» є 30.05.2025, а у разі аргументованого продовження такого строку – 20.06.2025.
Проте Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» 02.06.2025 (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.06.2025 № 1) на шостий робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції з порушенням строків, визначених частиною десятою статті 29 Закону.
Також в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна».
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.06.2025 щодо обґрунтування Замовником перевищення розгляду у п’ять робочих днів тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна», Замовник 20.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, що «30.05.2025, зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення до запитів документів (у разі необхідності) існувала необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» (протокол додається до пояснення)».
Також Замовником до пояснення додано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.05.2025 № 10, згідно з яким прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» до 20 робочих днів.
Отже, на порушення частини десятої статті 29 Закону Замовник не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Буйвал Марина Миколаївна» в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.05.2025 № 1).
Період усунення порушень:
26.06.2025 16:19 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2025 16:19
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0117/2025/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
9125805589c44f8e8da8db1db8726e50
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2025 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
3. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р відповідно до інструменту Ukraine Facility?
4. Як Замовник може обґрунтувати перевищення строку розгляду у п’ять робочих днів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Буйвал Марина Миколаївна»?
5. Надати інформацію щодо стану виконання договору від 13.06.2025 № 8683.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
44b5b2537f584a63ace6a1670deada6f
Назва:
Відповідь на запит від 17.06.2025 року до Південного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
20.06.2025 13:29
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2025-06-10-000010 закупівлі UA-2025-05-15-005930-a
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 17 червня 2025 року оприлюдненого об 10:24:11, щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-05-15-005930-a уповноважена особа Одеського ліцею "Приморський" Одеської міської ради
Номер:
137a728d8f1d45fca7cf8a0af727aa1d
Назва:
Інформація про усунення порушення згідно висновку Південного офісу Держаудитслужби від 26.06.2025 року
Дата опублікування:
02.07.2025 08:51
Опис:
Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2025-06-10-000010 процедури закупівлі ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-15-005930-a) Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимог тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю товарів та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Щодо вказаного висновку надаємо інформацію про усунення порушення:
На виконання висновку Південного офісу Держаудитслужби від 26 червня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-05-15-005930-a, для усунення допущених порушень, здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на встановлені зобов’язання у висновку прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях та не будуть допускатися. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та винесено усну догану уповноваженій особі Тишлер Олену, яка була відповідальною особою за проведення процедури закупівлі UA-2025-05-15-005930-a.