-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спортивний інвентар для бадмінтону, баскетболу, карате, тхеквондо, настільного тенісу, боулінгу, спортивного орієнтування, волейболу, пляжного волейболу, голболу, боччі, дзюдо та стрільби з луку (код ДК 021:2015 – 37450000-7 "Спортивний інвентар для полів і кортів")
Завершена
3 546 312.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 463.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 463.00 UAH
Номер:
fbce2fba8d084475aacd5dd4333a2631
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 14:44 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2025 № 46-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.05.2025 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
8 UA-2025-05-15-005472-a 15.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ІНВАСПОРТ" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.05.2025 №б/н, тендерну пропозицію ТОВ "СПОРТ ТАЙМ ГРУП", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.05.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.05.2025, договір від 09.06.2025 №424 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 05.06.2025 та 10.06.2025 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
18.06.2025 16:58 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2025 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
55e5e1e3ce1046b5b5c364b90d73aa6a
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.06.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Спортивний інвентар для бадмінтону, баскетболу, карате, тхеквондо, настільного тенісу, боулінгу, спортивного орієнтування, волейболу, пляжного волейболу, голболу, боччі, дзюдо та стрільби з луку (код ДК 021:2015 – 37450000-7 "Спортивний інвентар для полів і кортів") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-15-005472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів)з наступного питання.
1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
aa8f6bfd805047c5a152f1ae6b197b1c
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
05.06.2025 12:30
Опис:
Зазначена закупівля проводилась на підставі наказів Міністерства молоді та спорту України (головний розпорядник бюджетних коштів) від 07.02.25 № 765 та від 17.02.25 № 962 (додаються), відповідно до яких визначені зокрема перелік та загальна вартість придбання спортивного інвентарю, одягу, взуття та аксесуарів загального і спеціального призначення, парадного одягу для забезпечення участі національної збірної команди України у XXV літніх Дефлімпійських іграх 2025 року та перелік малоцінного інвентарю, спортивного одягу та аксесуарів загального та спеціального призначення для підготовки спортсменів національних збірних команд з видів спорту осіб з інвалідністю до участі у всеукраїнських та міжнародних змаганнях та забезпечення участі у таких змаганнях, що планується придбати у 2025 році. Відповідні розрахунки та обґрунтування були надані в робочому порядку під час участі у підготовці проєктів цих наказів, тому наразі відсутні у розпорядженні Укрцентру «Інваспорт».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані на підставі листів Спортивної федерації глухих України від 10.04.25 № 98/1 та від 14.05.25 № 135 (додаються).
У зв‘язку з відсутністю власного веб-сайту, Укрцентром «Інваспорт» надіслано лист до Міністерства молоді та спорту України щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене за посиланням https://mms.gov.ua/storage/app/sites/16/Obgryntyvanja%20technichnuch%20ta%20jkisnuch%20charakterustuk/2025/Pidptuemstva/ua-2025-05-15-005472-a.pdf
Номер:
21bdd67d34e34c98a90abd81e8bf6dbe
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.06.2025 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Спортивний інвентар для бадмінтону, баскетболу, карате, тхеквондо, настільного тенісу, боулінгу, спортивного орієнтування, волейболу, пляжного волейболу, голболу, боччі, дзюдо та стрільби з луку (код ДК 021:2015 – 37450000-7 "Спортивний інвентар для полів і кортів") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-15-005472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надайте інформацію щодо джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо).
2. Згідно пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до пункту 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чому Замовником не зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
3. На вимогу додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до тендерної документації» учасника - ТОВ "СПОРТ ТАЙМ ГРУП" (далі – учасник) надано Цінову пропозицію (файл «1_Цінова пропозиція.xlsx»), де в стовпчику виробник по одиниці «Щитки захисні (спортивне орієнтування)» зазначено фірму Noname, модель sprint.
Прошу надати інформацію щодо відповідності такого товару вимогам Замовника, в тому числі прошу надати посилання на відкриті джерела Інтернету, згідно яких ви ідентифікували виробника, модель товару та відповідність технічно-якісних характеристик, а також очікувану вартість.
4. На вимогу додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до тендерної документації» надано Цінову пропозицію (файл «1_Цінова пропозиція.xlsx»), в якій по позиціях «Ракетка для тенісу настільного (дві штуки)» та «Ракетка для тенісу настільного (дві штуки) (паратеніс настільний)» в стовпчику Ціна за одиницю без ПДВ вказано відповідно 3850, 00грн. та 4250,00 грн. виробник та модель одна і та сама BUTTERFLY, Viscaria FL.
Відповідно пункту 8 Додатку 4 «Перелік документів, що надаються учасником» Учасник має надати Довідку/інформацію в довільній формі, відповідно до якої Учасник, керуючись додатком № 2 до тендерної документації, повинен зазначити технічні характеристики кожної одиниці Товару відповідно до запропонованої згідно додатку № 1 моделі виробника. Додатково учасник може надати посилання на адресу/адреси в мережі Інтернет, за якою/якими такі характеристики можна безперешкодно та безкоштовно отримати.
Прошу надати назву файла де учасником зазначено технічні характеристики на товар «Ракетка для тенісу настільного (дві штуки) (паратеніс настільний)» на виконання пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації, а також пояснити різницю в ціні з товаром «Ракетка для тенісу настільного (дві штуки)»
5. Згідно додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до тендерної документації» надано інформацію щодо ціни товару на ряд позицій, зокрема: волани (парабадмінтон), захист для гомілок (паратхеквондо), захист для передпліччя (паратхеквондо), клей для настільного тенісу (паратеніс настільний), маківари великі (паратхеквондо), Маківари малі (паратхеквондо), м'яч для настільного тенісу (паратеніс настільний), накладки для ракетки (чотири штуки) (паратеніс настільний), наколінники (паратхеквондо), обмотка на ручку ракетки (парабадмінтон), ракетка для бадмінтону (парабадмінтон), ракетка для тенісу настільного (дві штуки) (паратеніс настільний), ракетка подвійна для ударів (паратхеквондо), рукавиці (рукавички) для тхеквондо (паратхеквондо), струни до ракетки в бобіні (парабадмінтон). Відповідно пункту 8 Додатку 4 «Перелік документів, що надаються учасником» Учасник має надати Довідку/інформацію в довільній формі, відповідно до якої Учасник, керуючись додатком № 2 до тендерної документації, повинен зазначити технічні характеристики кожної одиниці Товару відповідно до запропонованої згідно додатку № 1 моделі виробника. Додатково учасник може надати посилання на адресу/адреси в мережі Інтернет, за якою/якими такі характеристики можна безперешкодно та безкоштовно отримати.
Прошу надати назву файлу де учасником зазначено технічні характеристики на вищевказані товари на виконання пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації.
6. Слід зазначити, що відповідно пункту 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
Прошу надати пояснення, чому ця вимога не врахована при складанні тендерної документації Замовником, а саме тендерна документація не містить вимог до техніко-якісних характеристик до товару, який в подальшому буде використовуватися особами з інвалідністю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
7bacbf3197704845878ac274c829d2ea
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2025 20:58
Опис:
Пояснення - у файлі "відповідь моніторинг великий.docx"