• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вікна, підвіконня та двері металопластикові

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 954 254.66 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 19 542.55 UAH
Номер: d2888ddee9374f2abda970e0f370e8aa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-11-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 11.06.2025 16:55 - 03.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.06.2025 №73-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11.06.2025 №73-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-05-14-012848-a 14.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.m.liashchevskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Регіональної філії «Львівська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.05.2025 № 51/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.05.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 23.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.05.2025 №51/5, повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2025, договір про закупівлю від 05.06.2025 № Л/НХ-25374/НЮ, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 17.06.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник вносив зміни до тендерної документації, а саме: 16.05.2025 додатково до початкової редакції тендерної документації, розміщеної 14.05.2025, розмістив нову редакцію тендерної документації (файл «5790979266 6164819598 Вікна, підвіконня та двері металопластикові) із змінами.docx». Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до її попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Однак, Замовник не оприлюднив разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносились, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 13.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 17.06.2025 надав через електронну систему закупівель рішення уповноваженої особи Замовника від 16.05.2025 (протокол №51/3) щодо внесення змін в тендерну документацію та пояснення, в яких, зокрема, зазначив: «…16.05.2025 було внесено зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: - Пункт 1.2 Додаток 2 викладено в новій редакції. Вимогу пункту 1.3 Додатку 2 видалено. - Пункт 2 Додатку 2 (Додаток 6 до тендерної документації) викладено в новій редакції (протокол переліку змін додається) …в процесі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, через технічну помилку не було прикріплено окремий перелік змін, що вносяться...». Таким чином, Замовник підтвердив виявлене порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень: 18.06.2025 14:20 - 03.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2025 14:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо відповідь на висновок від 18.06.2025згідно моніторингу UA-M-2025-06-11-000018 щодо закупівлі Вікна, підвіконня та двері металопластикові, оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі уповноваженого органу за номером: UA-2025-05-14-012848-a. Ознайомившись із висновком повідомляємо, що під час внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, оновлена редакція тендерної документації оприлюднена в електронній системі закупівель і учасники мали доступ до змісту внесених змін, що свідчить про відкритість та прозорість під час проведення процедури закупівлі. Не оприлюднення окремого переліку окремим документом стало наслідком технічної помилки . Дане порушення не вплинуло на результат закупівлі, не спричинило дискримінації учасників чи обмеження їхніх прав, не створило перешкод для доступу до оновленої інформації та жодним чином не вплинуло на результат закупівлі та носить виключно формальний характер. Беручи до уваги багаторічний досвід та практику уповноваженої особи в сфері публічних закупівель, допущене порушення має виключно формальний характер і не свідчить про навмисні дії чи недбале ставлення до виконання посадових обов’язків. Враховуючи вищенаведене, з метою усунення недоліків та недопущення їх в подальшому було проведено нараду на якій постановили: - уповноваженій особі у своїй діяльності керуватися та дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей; - розробити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень. - забезпечити обов’язкове повторне підтвердження володіння необхідними (базовими) знаннями законодавства у сфері публічних закупівель шляхом проходження тестування на знання законодавства у сфері публічних закупівель. - розробити чек-лист з контрольними пунктами при оприлюднені внесених змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У подальших закупівлях зобов’язуємось неухильно дотримуватимуться вимог законодавства.
Дата публікації звіту: 25.06.2025 16:47

Запити/Пояснення