• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

17 514 408.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 175 144.08 UAH
Номер: d7ef7b526e184cbea0e9e51a6e842515
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-25-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 25.06.2025 14:14 - 17.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2025 № 60-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 25.06.2025 №60-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2025-05-13-014018-a від 13.05.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, z.a.smolinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМТЕХ ПОЛІССЯ», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, а саме вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.05.2025 за №17 та із змінами від 27.05.2025 за №21, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМТЕХ ПОЛІССЯ» (далі –ТОВ «КОМТЕХ ПОЛІССЯ»), вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 09.06.2025 за №28, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2025, договір будівельного підряду від 06.06.2025 за №7-25 на суму 16 994 460,00 грн , пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 01.07.2025 та від 15.07.2025 отримані через електронну систему закупівель. Відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником договір будівельного підряду від 16.06.2025 за №7-25 (далі – Договір №7-25) та всі додатки до нього (окрім додатку 5 інформація про ціни на матеріальні ресурси)), оприлюднено у форматі PDF, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник 15.07.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та окрім іншого зазначив: «…Замовником не було порушено порядок оприлюднення договору про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та виконано вимогу пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, у зв’язку з відсутністю у законодавстві України чітких визначень та правил щодо застосування машинозчитувального формату для договорів про закупівлю. В той же час, Замовник надає органу державного фінансового контролю договір про закупівлю та всі додатки до нього у форматах, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, що додаються.» Отже, Замовник, в порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього ( окрім додатку 5) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 16.07.2025 13:07 - 31.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.07.2025 13:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 16.07.2025 року було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-13-014018-a, який містить зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, а саме вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. На реалізацію даного висновку органу державного фінансового контролю Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації повідомляє про вжиття заходів щодо усунення порушень, виявлених під час проведення моніторингу, надаючи наступну інформацію. Уповноваженою особою здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього у форматах, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру за допомогою функціоналу в електронній системі закупівель, який дає змогу вносити зміни до договору на закупівлю. Причину внесення таких змін уповноважена особа обирає на власний розсуд з переліку тих, які пропонує електронний майданчик, а саме «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». До того ж, зазначаємо, що уповноважена особа Замовника на постійній основі здійснює контроль за змінами законодавства у сфері публічних закупівель та проходить навчання з питань організації та проведенні публічних закупівель. Більше того, головний спеціаліст сектору публічних закупівель Департаменту Калінко А.С. з 17.07.2025 р. до 18.07.2025 р. успішно пройшла офлайн-курс підвищення кваліфікації за спеціальною короткостроковою програмою «Публічні закупівлі в Україні 2025: Практичні аспекти проведення окремих закупівель». А тому, опрацювавши висновок органу державного фінансового контролю, Замовник забезпечує в подальшому вжиття усіх заходів для недопущення встановлених порушень у сфері публічних закупівель під час проведення та організації конкурентних процедур закупівель та гарантує залучення працівників задіяних при здійсненні публічних закупівель до навчання у даній сфері. Підсумовуючи викладене, просимо Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області підтвердити факт усунення Замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що зазначити в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 21.07.2025 17:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 24.07.2025 07:30

Запити/Пояснення