-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Виконання проектних робіт, які пов'язані з розробленням проектної документації - стадія РП по об'єкту благоустрою: "Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва" (за кодом ДК 021:2015, 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Завершена
1 499 404.58
UAH без ПДВ
Номер:
9114e925eead4935b854f2193de9dbc4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 16:40 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 №84-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року №003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.05.2025 №84-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2025-05-13-010708-a, 13.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 15.05.2025, договір від 13.05.2025 № 40/5, укладений з фізичною особою-підприємцем Буніш Оленою Валеріївною та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 06.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.06.2025 14:55 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
449d0b50c8ad43c2bc717a176e7f6bb2
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі проектних робіт, які пов'язані з розробленням проектної документації - стадія РП по об'єкту благоустрою: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-13-010708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. За якими критеріями та яким чином здійснювалась оцінка потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання фізичну особу-підприємця Буніш Олену Валеріївну, з якою укладений договір від 13 травня 2025 року №40/5 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
02d444d50c744a30a2500ac96d9fc390
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2025 15:12
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2025 №84-з Вінниця щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 03-06-2025 у межах проведення моніторингу закупівлі - Виконання проектних робіт, які пов'язані з розробленням проектної документації - стадія РП по об'єкту благоустрою: "Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва" (за кодом ДК 021:2015, 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-010708-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Для забезпечення виконання робіт згідно наказу Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 34 від 04.02.2025 року «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту захисту довкілля та адаптації до змін клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», було проведено закупівлю: Виконання проектних робіт, які пов'язані з розробленням проектної документації - стадія РП по об'єкту благоустрою: "Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва" (за кодом ДК 021:2015, 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-010708-a).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було визначено на завдання на проектування. Очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі комерційних пропозицій (копії додається).
2. За якими критеріями та яким чином здійснювалась оцінка потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання фізичну особу-підприємця Буніш Олену Валеріївну, з якою укладений договір від 13 травня 2025 року №40/5 без використання електронної системи закупівель?
Відповідно до наданих комерційних пропозицій було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію та відповідно укладено Договір на виконання проектних робіт від 13.05.2025р. № 40/5 (копії додаються).