-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція стадіону "Спартак" дитячо-юнацької спортивної школи з футболу "Полісся" в м. Житомирі»(Коригування).
Завершена
21 620 202.80
UAH з ПДВ
Номер:
e39e45ff9e2d4b78adc13ced9c74ec29
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-04-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2019 00:00
Період моніторингу:
04.11.2019 10:34 - 26.11.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2019
№ 56
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.10.2019 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2018-10-09-000689-c від 09.10.2018 –Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині наявністі умов для застосування переговорної процедури, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм затверджених уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол визначення процедури, договір про закупівлю від 01.11.2018 року № 75, пояснення Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) від 08.11.2019 року та від 14.11.2019 року.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі –Закону № 922), а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Поряд з цим, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, Замовником зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: «В ході виконання робіт виникли додаткові роботи та проведено зміну проектних рішень. Згідно експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція», яка виконувала коригування проектно-кошторисної документації, роботи є складовою та невід’ємною частиною повного комплексу робіт по реконструкції стадіону.
Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремними та технологічно пов’язаними. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– заміна попереднього виконавця робіт суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому»
Разом з тим, відповідно до експертного висновку від 05.11.2018 року №124/1, дозавантаженого на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, зокрема зазначено, що заміна попереднього виконавця робіт, а саме Приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник» може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконаних робіт.
Період усунення порушень:
26.11.2019 09:35 - 30.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2019 09:35
Запити/Пояснення
Номер:
414148b3aad84e5bb29b8bc13beb4ed2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2019 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво спортивних об’єктів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону №922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону № 922, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону № 922 визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи визначені Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) зайнятості кваліфікаційні критерії згідно зі статтею 16 Закону № 922 та перелік документів, що підтверджують відповідність Приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник» встановленим кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженям необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6ce32544e4944e11bc294844cef4046c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.11.2019 16:55
Опис:
Управління капітального будівництва надає документи, що підтверджують встановлення кваліфікаційних критеріїв відповідно ст. 16 та ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" учасника Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник», якому управління капітального будівництва повідомило про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівель по предмету закупівлі: "Реконструкція стадіону "Спартак" дитячо-юнацької спортивної школи з футболу "Полісся" в м. Житомирі" (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-09-000689-с)
Номер:
f986b002ef704564ac90ba941d915a36
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2019 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво спортивних об’єктів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону №922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Поряд з тим, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради зокрема зазначено, що наявність умов застосування процедури закупівлі, зокрема підтверджується: потребою у проведенні ряду додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва, пов’язаністю додаткових робіт з договором будівельного підряду.
Отже, поясніть, виникнення додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва, з наданням документального підтвердження наявності умов застосування процедури закупівлі, а саме: проектно-кошторисної документації, з урахуванням внесених змін до обсягу робіт, розрахунку вартості додаткових робіт, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією об'єкту будівництва, експертного заключення експерта з технічного обстеження будівель і усіх протоколів засідань тендерного комітету (Уповноваженої особи), що стосуються вказаної процедури закупівель, експертного (их) висновку (ів) щодо проходження експертизи проектно-кошторисної документації, тощо.
Пояснення з документальним підтвердженям необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7ff3e4e1e04945f8a13141133a0ad033
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.11.2019 17:30
Опис:
В ході виконання робіт по об'єкту: "Реконструкція стадіону "Спартак" дитячо-юнацької спортивної школи з футболу "Полісся" в м. Житомирі" виникли додаткові роботи та проведено зміну проектних рішень. Додаткові та нові роботи невідривно пов’язані з роботами, які вже виконано ПРБФ «Комунальник». Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. Зміною проектних рішень передбачено демонтаж та нове будівництво трибун; сучасні конструкції та покриття трибун; нове сучасне освітлення стадіону; благоустрій; реконструкція адміністративної будівлі з новим дизайном, вдосконалення водовідведення тощо. Проектно-кошторисна документація була відкоригована та пройшла експертну оцінку.
Управління капітального будівництва надає документальне підствердження - Експертну оцінку від 15.08.2018 №15593, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Номер:
cceff3d803e8498cae8a07c1c9e1f7f0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2019 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво спортивних об’єктів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону №922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Додатком №1 передбачено технічні завдання на роботи по об’єкту: Реконструкція стадіону "Спартак" дитячо-юнацької спортивної школи з футболу "Полісся" в м. Житомирі (коригування). Поряд з цим протоколом визначення процедури закупiвлi робiт по вищевказаному об'єкту відсутні вимоги щодо надання ПРБФ «Комунальник» технічних завдань.
Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додат¬кових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі-Замовник) відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції переможця за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ПРБФ «Комунальника», яка подана Замовнику, за статтями витрат (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими, за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9277a5c6b06c4efaadeda6740a998533
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
14.11.2019 17:37
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Реконструкція стадіону «Спартак» дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Полісся» в м. Житомирі» (коригування) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozoro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-с) надає пояснення.
09.10.2018 Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради було проведено переговорну процедуру відповідно до п. 5 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» від 05 жовтня 2018 року № 124/1 з попереднім виконавцем робіт Приватно-ремонтною будівельною фірмою «Комунальник» (далі – ПРБФ «Комунальник»). Під час проведення переговорів управлінням капітального будівництва, як замовником, було перевірено відповідність пропозиції учасника ПРБФ «Комунальник» технічним, якісним, кількісним характеристикам відповідно до Додатку № 1 «Технічне завдання на роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону «Спартак» дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Полісся» в м. Житомирі» (коригування) з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
За результатами проведених переговорів було підписано Договір підряду від 01.11.2018 року № 75. ПРБФ «Комунальник» було надано договірну ціну, яка є невід’ємним додатком № 1 до договору. Крім того, до договірної ціни ПРБФ «Комунальник» було надано усі розрахунки, які є її складовими за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, об’єктними кошторисами, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до локальних кошторисів, розрахунками загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, які складені у порядку та за формами відповідно вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Управління капітального будівництва надає документальне підтвердження (скановані файли) усіх розрахунків до договірної ціни через електронну систему закупівель.
Номер:
849b59532bf8428595ccfbe168685c58
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2019 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2019 00:00
Опис:
проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво спортивних об’єктів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону №922), повторно, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Отже, поясніть та обґрунтуйте наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, з наданням вищевказаних копій підтверджуючих документів.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
431460ad077b4a359c8d4b3028bd83a3
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
14.11.2019 17:41
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Реконструкція стадіону «Спартак» дитячо-юнацької спортивної школи з футболу «Полісся» в м. Житомирі» (коригування) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozoro за номером ID: UA-2018-10-09-000689-с) надає пояснення.
09.10.2018 Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради було проведено переговорну процедуру відповідно до п. 5 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» від 05 жовтня 2018 року № 124/1 з попереднім виконавцем робіт Приватно-ремонтною будівельною фірмою «Комунальник» (далі – ПРБФ «Комунальник»).
Управління капітального будівництва надає документальне підтвердження (скановані файли) експертний висновок Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» від 05 жовтня 2018 року № 124/1.