• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція стадіону "Спартак" дитячо-юнацької спортивної школи з футболу "Полісся" в м. Житомирі»(Коригування).

Завершена

21 620 202.80 UAH з ПДВ
Номер: e39e45ff9e2d4b78adc13ced9c74ec29
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-04-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.11.2019 10:34 - 26.11.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.10.2019 № 56 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.10.2019 № 56. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2018-10-09-000689-c від 09.10.2018 –Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині наявністі умов для застосування переговорної процедури, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм затверджених уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол визначення процедури, договір про закупівлю від 01.11.2018 року № 75, пояснення Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) від 08.11.2019 року та від 14.11.2019 року. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі –Закону № 922), а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Поряд з цим, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, Замовником зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: «В ході виконання робіт виникли додаткові роботи та проведено зміну проектних рішень. Згідно експертного висновку Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція», яка виконувала коригування проектно-кошторисної документації, роботи є складовою та невід’ємною частиною повного комплексу робіт по реконструкції стадіону. Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремними та технологічно пов’язаними. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: – несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; – несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; – призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; – заміна попереднього виконавця робіт суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому» Разом з тим, відповідно до експертного висновку від 05.11.2018 року №124/1, дозавантаженого на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, зокрема зазначено, що заміна попереднього виконавця робіт, а саме Приватної ремонтно-будівельної фірми «Комунальник» може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконаних робіт.
Період усунення порушень: 26.11.2019 09:35 - 30.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2019 09:35

Запити/Пояснення