• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Матричний фотодетектор для раманівської спектроскопії RenCam CCD, Renishaw, або аналог (еквівалент) (за ДК 021:2015код 38430000-8 «Детектори та аналізатори»)

Завершена

557 965.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 579.65 UAH
Номер: 599dcd989a7b4e7c8d7c46f1b8d5c88d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 02.06.2025 13:36 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 37-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.06.2025 № 37-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-05-13-009382-a 13.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВАЦІЇ» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу четвертого пункту 54 та абзацу першого пункту 43 Особливостей, (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 06.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідність умов договору вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту електронної фізики Національної академії наук України (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13 травня 2025 року зі змінами; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НОВАЦІЇ» (далі – ТОВ «НОВАЦІЇ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «НОВАЦІЇ» від 23.05.2025 року; повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2025 року; договір поставки від 10.06.2025 № 10; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03, 11 та 17 червня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено наступне. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей - зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Під час аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 15.05.2025 вносилися зміни до тендерної документації, в частині строку поставки товару, а саме: в тендерній документації, завантаженій 13.05.2025 пункт 4.4 строк поставки товарів Розділу І. «Загальні положення» викладено: «до 25.12.2025 включно», а в тендерній документації, завантаженій в новій редакції від 15.05.2025 цей пункт викладено: «до 31.08.2025 включно», проте окремого документу з переліком змін, що внесені до тендерної документації в електронній системі закупівель не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВАЦІЇ» та визначення переможця його переможцем торгів встановлено наступне. Замовником у пункті 5.1 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА умовам тендерної документації» тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації вимагається надання учасником технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника». Проте, всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «НОВАЦІЇ» у складі своєї пропозиції надана технічна специфікація (файл: «4.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару.pdf») , яка складена учасником не за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника та відповідно, не відповідає встановленій Замовником формі Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. З приводу вищеописаного, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень. Проте, надані Замовником пояснення не обґрунтовують та не спростовують виявлені під час здійснення моніторингу невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «НОВАЦІЇ» вимогам Замовника, визначеним у пункті 5.1 Додатку 4 тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації. Водночас, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі вищеописані невідповідності підлягали виправленню у відповідності до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, оскільки їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які вимагалися у пункті 5.1 Додатку 4 та Додатку 2 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 20.06.2025 15:24 - 05.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2025 15:24

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: № 13-07-0065/2025 «пр»

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Західному офісу Держаудитслужби ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ПОРУШЕНЬ У ЗАКУПІВЛЯХ на висновок моніторингу UA-2025-05-13-009382а від 20 червня 2025 року. Замовник погоджується із зауваженнями, що викладені у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі, та бере їх до відома і використання у подальшій роботі Уповноваженої особи. На виконання зазначених у висновку зобов’язань щодо вжиття заходів, спрямованих на недопущення таких порушень у подальшому, Замовником вжито наступні дії: 1. Уповноваженою особою повторно детально вивчено вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині складання тендерної документації замовника торгів, а також правила складання форм документів у сфері публічних закупівель, додатково опрацьовано найактуальніші роз’яснення щодо складання тендерної документації та заповнення форм документів у публічних закупівлях, які розміщені на сайті https://infobox.prozorro.org/. 2. За наявності затверджених кошторисних призначень на 2026 рік буде проведено відповідне навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи, а також здійснено передплату на періодичне спеціалізоване видання у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 26.06.2025 12:04

Запити/Пояснення