-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Матричний фотодетектор для раманівської спектроскопії RenCam CCD, Renishaw, або аналог (еквівалент) (за ДК 021:2015код 38430000-8 «Детектори та аналізатори»)
Завершена
557 965.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 579.65 UAH
мін. крок: 1% або 5 579.65 UAH
Номер:
599dcd989a7b4e7c8d7c46f1b8d5c88d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 13:36 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2025 № 37-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 02.06.2025 № 37-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-05-13-009382-a 13.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВАЦІЇ» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу четвертого пункту 54 та абзацу першого пункту 43 Особливостей, (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 06.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідність умов договору вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту електронної фізики Національної академії наук України (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13 травня 2025 року зі змінами; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НОВАЦІЇ» (далі – ТОВ «НОВАЦІЇ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «НОВАЦІЇ» від 23.05.2025 року; повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2025 року; договір поставки від 10.06.2025 № 10; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03, 11 та 17 червня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено наступне.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей - зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Під час аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 15.05.2025 вносилися зміни до тендерної документації, в частині строку поставки товару, а саме: в тендерній документації, завантаженій 13.05.2025 пункт 4.4 строк поставки товарів Розділу І. «Загальні положення» викладено: «до 25.12.2025 включно», а в тендерній документації, завантаженій в новій редакції від 15.05.2025 цей пункт викладено: «до 31.08.2025 включно», проте окремого документу з переліком змін, що внесені до тендерної документації в електронній системі закупівель не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВАЦІЇ» та визначення переможця його переможцем торгів встановлено наступне.
Замовником у пункті 5.1 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА умовам тендерної документації» тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації вимагається надання учасником технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника».
Проте, всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «НОВАЦІЇ» у складі своєї пропозиції надана технічна специфікація (файл: «4.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару.pdf») , яка складена учасником не за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника та відповідно, не відповідає встановленій Замовником формі Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
З приводу вищеописаного, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень.
Проте, надані Замовником пояснення не обґрунтовують та не спростовують виявлені під час здійснення моніторингу невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «НОВАЦІЇ» вимогам Замовника, визначеним у пункті 5.1 Додатку 4 тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації.
Водночас, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі вищеописані невідповідності підлягали виправленню у відповідності до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, оскільки їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які вимагалися у пункті 5.1 Додатку 4 та Додатку 2 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
20.06.2025 15:24 - 05.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2025 15:24
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№ 13-07-0065/2025 «пр»
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Західному офісу Держаудитслужби ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ПОРУШЕНЬ У ЗАКУПІВЛЯХ на висновок моніторингу UA-2025-05-13-009382а від 20 червня 2025 року. Замовник погоджується із зауваженнями, що викладені у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі, та бере їх до відома і використання у подальшій роботі Уповноваженої особи. На виконання зазначених у висновку зобов’язань щодо вжиття заходів, спрямованих на недопущення таких порушень у подальшому, Замовником вжито наступні дії: 1. Уповноваженою особою повторно детально вивчено вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині складання тендерної документації замовника торгів, а також правила складання форм документів у сфері публічних закупівель, додатково опрацьовано найактуальніші роз’яснення щодо складання тендерної документації та заповнення форм документів у публічних закупівлях, які розміщені на сайті https://infobox.prozorro.org/. 2. За наявності затверджених кошторисних призначень на 2026 рік буде проведено відповідне навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи, а також здійснено передплату на періодичне спеціалізоване видання у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
26.06.2025 12:04
Запити/Пояснення
Номер:
562410b7c1f3474799ae813b46b3ac78
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.06.2025 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Матричний фотодетектор для раманівської спектроскопії RenCam CCD, Renishaw, або аналог (еквівалент) (за ДК 021:2015код 38430000-8 «Детектори та аналізатори»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-009382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Які зміни були внесені уповноваженою особою Інституту електронної фізики Національної академії наук України до тендерної документації на закупівлю товару «Матричний фотодетектор для раманівської спектроскопії RenCam CCD, Renishaw, або аналог (еквівалент) (за ДК 021:2015код 38430000-8 «Детектори та аналізатори»)»?
Також необхідно надати пояснення, чому Уповноваженою особою не опубліковано перелік змін відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ef51edd6365e4fb69c5515c476b1be34
Назва:
Відповідь замовника та пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 14:29
Опис:
МАТРИЧНИЙ ФОТОДЕТЕКТОР ДЛЯ РАМАНІВСЬКОЇ СПЕКТРОСКОПІЇ RENCAM CCD, RENISHAW, АБО АНАЛОГ (ЕКВІВАЛЕНТ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-009382-a) 1. У проєкті ”Фізико-хімічні аспекти формування низьковимірних структур у системі Ag–As–Sb–S для функціональної електроніки” за реєстраційним номером 2023.03/0013, який виконується по конкурсу 2023.03 ”Передова наука в Україні” Національного фонду досліджень України відповідно до Технічного завдання, Календарного плану робіт і Договору № 68/0013 від 03.03.2025 р. заплановано проведення робіт з модернізації та переобладнання установки раманівської спектроскопії на базі ДФС-24, що передбачає заміну системи реєстрації сигналу з використанням матричного фотодетектора для раманівської спектроскопії (ССD-камери). Технічні, якісні та кількісні характеристики матричного елемента для закупівлі, які наведені у тендерній документації, визначено виходячи з аналізу характеристик устаткування відомих фірм-виробників спектрометрів для раманівської спектроскопії, в яких для реєстрації сигналу використовується сучасні пристрої – ССD камери, наприклад Andor iDus420A BVF (Oxford Instruments Andor Ltd, Велика Британія), Hamamatsu (Японія), RenCam CCD (Renishaw, США) та інші (інформація отримана на сайті виробників та деякі проспекти фірм у pdf форматі додаються). Також враховувалися результати аналізу сучасної наукової літератури з аналогічної тематики та досвід роботи виконавців проєкту на сучасних приладах з використанням матричного фотодетектора в наукових установах Німеччини та України. Відповідно до процедури, яка вимагається замовником – Національним фондом досліджень України, при поданні кошторису витрат надаються комерційні пропозиції предмета закупівлі з визначеними розміром витрат та його очікуваною вартістю. Відповідно до такої процедури було отримано комерційні пропозиції (додаються 2 докумкенти): – від TOB «CEЛTOK ФOTOHIKC» (Київ, Україна) на поставку матричного фотодетектора Andor iDus420A BVF (Oxford Instruments Andor Ltd, Велика Британія) для раманівської спектроскопії (ССD-камери) на суму 2 274 300,00 грн. (два мільйони двісті сімдесят чотори тисячі тристо гривень 00 коп.) – ; – від TOB «Еплайд Нано Інструментс» (Київ, Україна) на поставку матричного фотодетектора RenCam CCD (Renishaw, США) для раманівської спектроскопії (ССD-камери) на суму 562 295,00 грн. (п’ятсот шістдесят дві тисячі двісті дев’яносто п’ять гривень 00 коп). Замовником – Національним фондом досліджень України, при затвердженні кошторису витрат по проєкту було визначено для закупівлі матричного фотодетектора для раманівської спектроскопії суму 557 965.00 Грн (п’ятсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 коп.), що і було заявлено у тендерній документації. 2. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості оприлюднено на офіційному сайті Інституту http://www.iep.org.ua/?lng=ukr&cont=derzak 3. Зміни до тендерної документації не вносилися (некоректна назва файлу).
Номер:
eeef372634cf4fd0b591365a389107bf
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.06.2025 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Матричний фотодетектор для раманівської спектроскопії RenCam CCD, Renishaw, або аналог (еквівалент) (за ДК 021:2015код 38430000-8 «Детектори та аналізатори»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-009382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Які зміни були внесені уповноваженою особою Інституту електронної фізики Національної академії наук України до тендерної документації на закупівлю товару «Матричний фотодетектор для раманівської спектроскопії RenCam CCD, Renishaw, або аналог (еквівалент) (за ДК 021:2015код 38430000-8 «Детектори та аналізатори»)»?
Також необхідно надати пояснення, чому Уповноваженою особою не опубліковано перелік змін відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
caeaffac41004f858118a5780b13ee6c
Назва:
Відповідь замовника та пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 14:26
Опис:
МАТРИЧНИЙ ФОТОДЕТЕКТОР ДЛЯ РАМАНІВСЬКОЇ СПЕКТРОСКОПІЇ RENCAM CCD, RENISHAW, АБО АНАЛОГ (ЕКВІВАЛЕНТ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-009382-a) 1. У проєкті ”Фізико-хімічні аспекти формування низьковимірних структур у системі Ag–As–Sb–S для функціональної електроніки” за реєстраційним номером 2023.03/0013, який виконується по конкурсу 2023.03 ”Передова наука в Україні” Національного фонду досліджень України відповідно до Технічного завдання, Календарного плану робіт і Договору № 68/0013 від 03.03.2025 р. заплановано проведення робіт з модернізації та переобладнання установки раманівської спектроскопії на базі ДФС-24, що передбачає заміну системи реєстрації сигналу з використанням матричного фотодетектора для раманівської спектроскопії (ССD-камери). Технічні, якісні та кількісні характеристики матричного елемента для закупівлі, які наведені у тендерній документації, визначено виходячи з аналізу характеристик устаткування відомих фірм-виробників спектрометрів для раманівської спектроскопії, в яких для реєстрації сигналу використовується сучасні пристрої – ССD камери, наприклад Andor iDus420A BVF (Oxford Instruments Andor Ltd, Велика Британія), Hamamatsu (Японія), RenCam CCD (Renishaw, США) та інші (інформація отримана на сайті виробників та деякі проспекти фірм у pdf форматі додаються). Також враховувалися результати аналізу сучасної наукової літератури з аналогічної тематики та досвід роботи виконавців проєкту на сучасних приладах з використанням матричного фотодетектора в наукових установах Німеччини та України. Відповідно до процедури, яка вимагається замовником – Національним фондом досліджень України, при поданні кошторису витрат надаються комерційні пропозиції предмета закупівлі з визначеними розміром витрат та його очікуваною вартістю. Відповідно до такої процедури було отримано комерційні пропозиції (додаються 2 докумкенти): – від TOB «CEЛTOK ФOTOHIKC» (Київ, Україна) на поставку матричного фотодетектора Andor iDus420A BVF (Oxford Instruments Andor Ltd, Велика Британія) для раманівської спектроскопії (ССD-камери) на суму 2 274 300,00 грн. (два мільйони двісті сімдесят чотори тисячі тристо гривень 00 коп.) – ; – від TOB «Еплайд Нано Інструментс» (Київ, Україна) на поставку матричного фотодетектора RenCam CCD (Renishaw, США) для раманівської спектроскопії (ССD-камери) на суму 562 295,00 грн. (п’ятсот шістдесят дві тисячі двісті дев’яносто п’ять гривень 00 коп). Замовником – Національним фондом досліджень України, при затвердженні кошторису витрат по проєкту було визначено для закупівлі матричного фотодетектора для раманівської спектроскопії суму 557 965.00 Грн (п’ятсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 коп.), що і було заявлено у тендерній документації. 2. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості оприлюднено на офіційному сайті Інституту http://www.iep.org.ua/?lng=ukr&cont=derzak 3. Зміни до тендерної документації не вносилися (некоректна назва файлу).
Номер:
5e4bc564b64d4de29cabad8a1e214ccd
Назва:
Відповідь замовника та пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 14:22
Опис:
МАТРИЧНИЙ ФОТОДЕТЕКТОР ДЛЯ РАМАНІВСЬКОЇ СПЕКТРОСКОПІЇ
RENCAM CCD, RENISHAW, АБО АНАЛОГ (ЕКВІВАЛЕНТ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-009382-a)
1. У проєкті ”Фізико-хімічні аспекти формування низьковимірних структур у системі Ag–As–Sb–S для функціональної електроніки” за реєстраційним номером 2023.03/0013, який виконується по конкурсу 2023.03 ”Передова наука в Україні” Національного фонду досліджень України відповідно до Технічного завдання, Календарного плану робіт і Договору № 68/0013 від 03.03.2025 р. заплановано проведення робіт з модернізації та переобладнання установки раманівської спектроскопії на базі ДФС-24, що передбачає заміну системи реєстрації сигналу з використанням матричного фотодетектора для раманівської спектроскопії (ССD-камери). Технічні, якісні та кількісні характеристики матричного елемента для закупівлі, які наведені у тендерній документації, визначено виходячи з аналізу характеристик устаткування відомих фірм-виробників спектрометрів для раманівської спектроскопії, в яких для реєстрації сигналу використовується сучасні пристрої – ССD камери, наприклад Andor iDus420A BVF (Oxford Instruments Andor Ltd, Велика Британія), Hamamatsu (Японія), RenCam CCD (Renishaw, США) та інші (інформація отримана на сайті виробників та деякі проспекти фірм у pdf форматі додаються). Також враховувалися результати аналізу сучасної наукової літератури з аналогічної тематики та досвід роботи виконавців проєкту на сучасних приладах з використанням матричного фотодетектора в наукових установах Німеччини та України. Відповідно до процедури, яка вимагається замовником – Національним фондом досліджень України, при поданні кошторису витрат надаються комерційні пропозиції предмета закупівлі з визначеними розміром витрат та його очікуваною вартістю. Відповідно до такої процедури було отримано комерційні пропозиції (додаються 2 докумкенти):
– від TOB «CEЛTOK ФOTOHIKC» (Київ, Україна) на поставку матричного фотодетектора Andor iDus420A BVF (Oxford Instruments Andor Ltd, Велика Британія) для раманівської спектроскопії (ССD-камери) на суму 2 274 300,00 грн. (два мільйони двісті сімдесят чотори тисячі тристо гривень 00 коп.) – ;
– від TOB «Еплайд Нано Інструментс» (Київ, Україна) на поставку матричного фотодетектора RenCam CCD (Renishaw, США) для раманівської спектроскопії (ССD-камери) на суму 562 295,00 грн. (п’ятсот шістдесят дві тисячі двісті дев’яносто п’ять гривень 00 коп).
Замовником – Національним фондом досліджень України, при затвердженні кошторису витрат по проєкту було визначено для закупівлі матричного фотодетектора для раманівської спектроскопії суму 557 965.00 Грн (п’ятсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 коп.), що і було заявлено у тендерній документації.
2. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості оприлюднено на офіційному сайті Інституту
http://www.iep.org.ua/?lng=ukr&cont=derzak
3. Зміни до тендерної документації не вносилися (некоректна назва файлу).
Номер:
e87c3810fe3544ba8b8c369d00687a06
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.06.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Матричний фотодетектор для раманівської спектроскопії RenCam CCD, Renishaw, або аналог (еквівалент) (за ДК 021:2015код 38430000-8 «Детектори та аналізатори»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-009382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Поясніть, яким чином Уповноваженою особою Інституту електронної фізики Національної академії наук України (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВАЦІЇ» (далі – ТОВ «НОВАЦІЇ») та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо:
Замовником у пункті 5.1 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА умовам тендерної документації» тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації вимагається надання учасником технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника».
Проте, всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «НОВАЦІЇ» у складі своєї пропозиції надана технічна специфікація (файл: «4.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару.pdf») , яка складена учасником не за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника та відповідно, не відповідає встановленій Замовником формі Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
2. Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація, завантажена в новій редакції від 15.05.2025 (файл: «ТД від 13.05.25р. зі змінами від 15.05.2025.doc») відрізняється від тендерної документації, завантаженої 13.05.2025 (файл: «ТД від 13.05.25р..doc»), оскільки наявне внесення змін в частині строку поставки товару, а саме: в тендерній документації, завантаженій 13.05.2025 пункт 4.4 строк поставки товарів Розділу І. «Загальні положення» викладено: «до 25.12.2025 включно», а в тендерній документації, завантаженій в новій редакції від 15.05.2025 цей пункт викладено: «до 31.08.2025 включно», відповідно зміни до тендерної документації були внесені.
Однак, з пояснень Замовника наданих на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.06.2025 щодо змін, які були внесені Уповноваженою особою Замовника 15.05.2025 слідує наступне: «Зміни до тендерної документації не вносилися (некоректна назва файлу)».
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення, чому Уповноваженою особою не опубліковано перелік змін відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f1209469f154415baf33bab5a5ef4283
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.06.2025 15:42
Опис:
1. Поясніть, яким чином Уповноваженою особою Інституту електронної фізики Національної академії наук України (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВАЦІЇ» (далі – ТОВ «НОВАЦІЇ») та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо: Замовником у пункті 5.1 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА умовам тендерної документації» тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації вимагається надання учасником технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника». Проте, всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «НОВАЦІЇ» у складі своєї пропозиції надана технічна специфікація (файл: «4.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару.pdf») , яка складена учасником не за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника та відповідно, не відповідає встановленій Замовником формі Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. На дане питання надаємо настне пояснення: В ході аналізу документів, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, яку завантажено в електронну систему закупівель щодо підтвердження інформації про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) предмета закупівлі, було встановлено, що документ 4.1. " Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару"містить інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які повністю відповідають вимогам Замовника, встановленим у Додатку 2 до Тендерної документації. 2. Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація, завантажена в новій редакції від 15.05.2025 (файл: «ТД від 13.05.25р. зі змінами від 15.05.2025.doc») відрізняється від тендерної документації, завантаженої 13.05.2025 (файл: «ТД від 13.05.25р..doc»), оскільки наявне внесення змін в частині строку поставки товару, а саме: в тендерній документації, завантаженій 13.05.2025 пункт 4.4 строк поставки товарів Розділу І. «Загальні положення» викладено: «до 25.12.2025 включно», а в тендерній документації, завантаженій в новій редакції від 15.05.2025 цей пункт викладено: «до 31.08.2025 включно», відповідно зміни до тендерної документації були внесені. Однак, з пояснень Замовника наданих на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.06.2025 щодо змін, які були внесені Уповноваженою особою Замовника 15.05.2025 слідує наступне: «Зміни до тендерної документації не вносилися (некоректна назва файлу)». На дане питання надаємо наступне пояснення. Замовником дійсно було внесене зміни до ТД у звязку з технічною опискою про що надаємо копію протоколу.
Номер:
38c3d91888df4350a36b1be25bd47a1d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.06.2025 15:41
Опис:
1. Поясніть, яким чином Уповноваженою особою Інституту електронної фізики Національної академії наук України (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВАЦІЇ» (далі – ТОВ «НОВАЦІЇ») та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо: Замовником у пункті 5.1 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА умовам тендерної документації» тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації вимагається надання учасником технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника». Проте, всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «НОВАЦІЇ» у складі своєї пропозиції надана технічна специфікація (файл: «4.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару.pdf») , яка складена учасником не за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника та відповідно, не відповідає встановленій Замовником формі Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
На дане питання надаємо настне пояснення: В ході аналізу документів, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, яку завантажено в електронну систему закупівель щодо підтвердження інформації про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) предмета закупівлі, було встановлено, що документ 4.1. " Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару"містить інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які повністю відповідають вимогам Замовника, встановленим у Додатку 2 до Тендерної документації.
2. Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація, завантажена в новій редакції від 15.05.2025 (файл: «ТД від 13.05.25р. зі змінами від 15.05.2025.doc») відрізняється від тендерної документації, завантаженої 13.05.2025 (файл: «ТД від 13.05.25р..doc»), оскільки наявне внесення змін в частині строку поставки товару, а саме: в тендерній документації, завантаженій 13.05.2025 пункт 4.4 строк поставки товарів Розділу І. «Загальні положення» викладено: «до 25.12.2025 включно», а в тендерній документації, завантаженій в новій редакції від 15.05.2025 цей пункт викладено: «до 31.08.2025 включно», відповідно зміни до тендерної документації були внесені. Однак, з пояснень Замовника наданих на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.06.2025 щодо змін, які були внесені Уповноваженою особою Замовника 15.05.2025 слідує наступне: «Зміни до тендерної документації не вносилися (некоректна назва файлу)».
На дане питання надаємо наступне пояснення. Замовником дійсно було внесене зміни до ТД у звязку з технічною опискою про що надаємо копію протоколу.
Номер:
e82564f197954bc39bc3568a960cbc8a
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
13.06.2025 15:46
Опис:
1. Поясніть, яким чином Уповноваженою особою Інституту електронної фізики Національної академії наук України (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВАЦІЇ» (далі – ТОВ «НОВАЦІЇ») та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо: Замовником у пункті 5.1 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА умовам тендерної документації» тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації вимагається надання учасником технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника». Проте, всупереч вищеописаним вимогам Замовника учасником ТОВ «НОВАЦІЇ» у складі своєї пропозиції надана технічна специфікація (файл: «4.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару.pdf») , яка складена учасником не за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатку 2 до тендерної документації Замовника та відповідно, не відповідає встановленій Замовником формі Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. На дане питання надаємо настне пояснення: В ході аналізу документів, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, яку завантажено в електронну систему закупівель щодо підтвердження інформації про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) предмета закупівлі, було встановлено, що документ 4.1. " Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару"містить інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які повністю відповідають вимогам Замовника, встановленим у Додатку 2 до Тендерної документації. 2. Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація, завантажена в новій редакції від 15.05.2025 (файл: «ТД від 13.05.25р. зі змінами від 15.05.2025.doc») відрізняється від тендерної документації, завантаженої 13.05.2025 (файл: «ТД від 13.05.25р..doc»), оскільки наявне внесення змін в частині строку поставки товару, а саме: в тендерній документації, завантаженій 13.05.2025 пункт 4.4 строк поставки товарів Розділу І. «Загальні положення» викладено: «до 25.12.2025 включно», а в тендерній документації, завантаженій в новій редакції від 15.05.2025 цей пункт викладено: «до 31.08.2025 включно», відповідно зміни до тендерної документації були внесені. Однак, з пояснень Замовника наданих на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.06.2025 щодо змін, які були внесені Уповноваженою особою Замовника 15.05.2025 слідує наступне: «Зміни до тендерної документації не вносилися (некоректна назва файлу)». На дане питання надаємо наступне пояснення. Замовником дійсно було внесене зміни до ТД у звязку з технічною опискою про що надаємо копію протоколу.
Номер:
21074e42069541959be65c55b41b2050
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.06.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Матричний фотодетектор для раманівської спектроскопії RenCam CCD, Renishaw, або аналог (еквівалент) (за ДК 021:2015код 38430000-8 «Детектори та аналізатори»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-009382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що договір про закупівлю між Інститутом електронної фізики Національної академії наук України та ТОВ «УНІВЕР-САН» укладено на 18-й день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (23.05.2025).
Враховуючи зазначене, просимо надати підтверджуючі документи щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
223c0b1707e24abcb6c5d7b78c20b300
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
20.06.2025 13:22
Опис:
Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постанову КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Інституту електронної фізики Національної академії наук України. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. У зв’язку з продовження воєнного стану в Україні, зокрема Законом України "Про правовий режим воєнного стану" та відповідними указами Президента України, які затверджуються Верховною Радою, Замовник вважає за потрібне продовжити строк для укладення договору до 60 днів з метою своєчасного отримання кореспонденції від учасника (оригіналів договору та ін.). Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем. Замовник додає копію протоколу.
Номер:
53ccfdd86fae49069ffe266ac726affb
Назва:
пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
20.06.2025 13:16
Опис:
Керуючись вимогами статті 11 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постанову КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Інституту електронної фізики Національної академії наук України.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
У зв’язку з продовження воєнного стану в Україні, зокрема Законом України "Про правовий режим воєнного стану" та відповідними указами Президента України, які затверджуються Верховною Радою, Замовник вважає за потрібне продовжити строк для укладення договору до 60 днів з метою своєчасного отримання кореспонденції від учасника (оригіналів договору та ін.).
Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем.
Замовник додає копію протоколу.