-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
пакувальний матеріал для структурного підрозділу з репроцесингу медичних виробів
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2025 року згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 за кошти спеціального фонду.
Завершена
1 248 785.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 244.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 244.00 UAH
Номер:
1baa0e783cd942ae94b4c7508d7af86f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-11-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2025 00:00
Період моніторингу:
11.06.2025 16:57 - 03.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2025 № 73-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.06.2025 №73-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-05-13-004011-a 13.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.05.2025 (протокол б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.05.2025, тендерну пропозицію приватного підприємства «ОПТІМА-М», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.05.2025 №477, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025, договір про закупівлю від 27.05.2025 №27/05/01, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.06.2025.
Період усунення порушень:
18.06.2025 14:05 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2025 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
11bac9e3fb954bfaa9f1d4d87c127d65
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.06.2025 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «пакувальний матеріал для структурного підрозділу з репроцесингу медичних виробів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-004011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d5cad063bff84928b5856454f6d9a1e2
Назва:
ПОЯСНЕННЯ У межах здійснення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 33190000-8 медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пакувальний матеріал для структурного підрозділу з репроцесингу медичних виробів) відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2025-05-13-
Дата опублікування:
13.06.2025 12:18
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Північно-східний Держаудитслужби в Сумській області
ПОЯСНЕННЯ
У межах здійснення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 33190000-8 медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пакувальний матеріал для структурного підрозділу з репроцесингу медичних виробів) відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2025-05-13-004011-a надаємо наступні пояснення:
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі номенклатури, затвердженої МОЗ України згідно кошторису лікарні на 2025 рік (з додатками), плану закупівель на 2025 рік затвердженого керівництвом лікарні (оприлюдненого на офіційному сайті Лікарні) та за результатами розгляду технічного завдання робочої групи щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 33190000-8 медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (пакувальний матеріал для структурного підрозділу з репроцесингу медичних виробів). (Копія технічного завдання робочої групи щодо закупівлі надаюється).
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників ринку. (Копії комерційних пропозицій потенційних учасників надаєються).
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду:
https://ohmatdyt.com.ua/znati/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-harakteristik-predmeta-zakupivli-2/
Уповноважена особа КЕП Олена ШАДУРА