• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування

Завершена

22 614 906.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 074.53 UAH
Номер: 9fb94b3016b24d2a8f110d75a48ad185
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-23-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 24.06.2025 09:23 - 16.07.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 77-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 23.06.2025 №77-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-13-000294-a 13.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.b.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо прийнятності матеріалів для постачання. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.05.2025 (протокол №165), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.05.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Ткаченка Ігоря Олександровича (далі – ФОП Ткаченко І.О., учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 03.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.06.2025 № 171, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2025, договір про закупівлю від 17.06.2025 № 245 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.06.2025 та від 07.07.2025. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що тендерна документація розроблена, зокрема, відповідно до вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України № 3786-ІХ від 06.06.2024 (пункт 1 Розділу І). Під час моніторингу встановлено, що закупівля за номером UA-2025-05-13-000294-a здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому бюджету на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2022 р. № 120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою»). Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-05-13-000294-a поширюються умови Рамкової угоди. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ФОП Ткаченко І.О. у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Так, відповідно до вимог підпункту 2.1 Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Розділ 1) Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 4) до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повинен надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за визначеною формою, в якій в обов’язковому порядку має бути: не менше 5 працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, виконроб. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ткаченко І.О. надано, зокрема, Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.05.2025 № КГ1/К/2-1 (файл «к2-1_Довідка працівники.pdf» в архіві «к2_Підтвердження наявності працівників.zip»), в якій зазначено вісім працівників - директор, виконроб, інженер - проектувальник у частині кошторисної документації, муляр, електрик, лицювальник-плиточник, майстер та підсобний робітник. Отже, зазначена довідка містить інформацію щодо чотирьох працівників робітничих професій (муляр, електрик, лицювальник-плиточник та підсобний робітник), оскільки професії директор, виконроб, інженер - проектувальник та майстер не відносяться до робітничих професій, що не відповідає вимогам підпункту 2.1. Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовника. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 25.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив наступне: «Професія «майстер» відповідно до класифікатора України ДК003:2010 «Класифікатор професій», код КП — 1223.2 - Майстер будівельних та монтажних робіт. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 N 249, професія майстра звучить як «майстер будівельних та монтажних робіт». Враховуючи вищевказане, майстер може виконувати монтажні роботи по об’єкту, а отже відноситься до робітничої професії». Однак, відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (далі – Довідник), на який посилається Замовник, професія «Майстер будівельних та монтажних робіт», наряду з такими професіями як «Виконавець робіт», «Начальник дільниці», «Головний інженер», включена до підрозділу «Керівники». При цьому, завдання та обов'язки за професією «Майстер будівельних та монтажних робіт», відповідно до Довідника, не передбачають «виконання монтажних робіт». Таким чином, учасником у Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.05.2025 № КГ1/К/2-1, зазначено лише чотири працівники робітничих професій (муляр, електрик, лицювальник-плиточник та підсобний робітник), а не п’ять, як це вимагалось підпунктом 2.1. Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовника. 2. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у пункті 7 Розділу 1.1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета» (далі - Розділ 1.1) Додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахункових кошторисних документів, зокрема, Договірної ціни, Пояснювальної записки до договірної ціни, Підсумкової відомості ресурсів, довідки до Підсумкової відомості ресурсів, яка має містити інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, а також зазначив, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. При цьому, у документах у складі тендерної пропозиції учасника, наданих на виконання зазначених вимог, наявні невідповідності щодо інформації про походження товарів, придбання яких передбачено при виконанні робіт. Так, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (файл «Підсумкова Відомість ресурсів.pdf» в архіві «1-7_Розрахункові кошторисні документи.rar», далі - ПВР), учасником пропонуються товари виробництва Італії, Німеччини, Іспанії (позиції 586, 610, 620, 621, 661, 670, 675, 708, 715-717 ПВР), а також Туреччини: Гастроємкість GN1/1 вис. 100мм KAYALAR, Гастроємкість GN1/1 вис. 200мм KAYALAR, Гастроємкість GN1/1 вис. 20мм KAYALAR, Гастроємкість GN1/1 вис. 65мм KAYALAR, Гастроємкість GN1/2 вис. 65мм KAYALAR, Кришка на гастроємкість GN1/1 KAYALAR, Кришка на гастроємкість GN1/2 KAYALAR (позиції 612-616, 642-643 ПВР) та Китайської Народної Республіки: «Зарядна станція 220В 3,6лВт.год EcoFlow Pro» та «Пральна машина; 1/220/5,78; 600х470х850 LGF2V5GG9T» (позиції 214 та 676 ПВР). При цьому, у Довідці до пiдсумкової вiдомості ресурсiв про походження товарів (файл «Довідка матеріали.pdf» в архіві «1-7_Розрахункові кошторисні документи.rar») країною походження всіх товарів зазначено «Україна». З огляду на викладене, Управління 25.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що в Підсумковій відомості ресурсів (файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf» в архіві «1-7_Розрахункові кошторисні документи.rar»), учасник запропонував товари з правильним описом країни походження. Проте у Довідці до пiдсумкової вiдомості ресурсiв про походження товарів (файл «Довідка матеріали.pdf» в архіві «1-7_Розрахункові кошторисні документи.rar») внаслідок описки щодо всіх товарів країною походження зазначено «Україна». Слід зазначити, що статтею 5 Рамкової угоди встановлені правила щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання. Пунктом третім статті 5 Рамкової угоди визначено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, у пункті 3.10 Розділу 3 «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне передбачити» Додатку 4 до тендерної документації Замовником визначено, що поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються для реалізації заходів Плану України, повинні походити із прийнятних країн, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані у жодній із таких країн та наведено посилання на Перелік прийнятних країн, який оприлюднений на офіційному сайті Міністерства економіки України (https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain), а також установлено вимогу щодо надання учасниками листа/довідки у довільній формі із зазначенням, що учасник зареєстрований у прийнятій країні, а також про те, що товари та матеріали, що пропонує учасник для поставки або будуть використані для виконання послуг/робіт будуть походити з прийнятих країн. На виконання зазначених вимог учасником ФОП Ткаченко І.О. надано Гарантійний лист про прийнятність від 02.06.2025 №КГ1/3-10/5/1 (файл «3 10_Грантійний лист про прийнятність (оновлена).pdf») з інформацією про те, що товари та матеріали, що пропонує учасник для поставки або будуть використані для виконання послуг/робіт будуть походити з прийнятних країн. Разом з тим, Туреччина, яка зазначена як країна походження товарів у позиціях 612-616 та 642-643 ПВР, а також Китайська Народна Республіка, яка є країною походження товарів у позиціях 214 та 676 ПВР, не є прийнятними країнами відповідно до статті 5 Рамкової угоди. З огляду на викладене, Управління 07.07.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 07.07.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що учасником відповідно до Підсумкової відомості ресурсів були помилково запропоновані товари походженням з Туреччини (позиції 612-616 та 642-643) та Китайської Народної Республіки (позиції 214 та 676), які не були виявлені при розгляді тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник підтвердив, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації та статті 5 Рамкової угоди щодо походження матеріалів. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. 3. Окрім того, відповідно до пункту 5.34 Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. (зі змінами) (далі – Настанова) до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством. При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що учасником ФОП Ткаченко І.О. до Договірної ціни (файл «Договірна ціна тверда.pdf» в архіві «1-7_Розрахункові кошторисні документи.rar»), окрім податку на додану вартість, включено «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ)» у сумі 779,97071 тис. гривень. Разом з тим, відповідно до Довідки про систему оподаткування від 26.05.2025 № КГ1/3-4 (файл «3-4_Довідка про оподаткування.pdf») учасник провадить господарську діяльність на загальний системі оподаткування та є платником ПДВ. З огляду на викладене, Управління 25.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що учасником, окрім податку на додану вартість, помилково було включено до Договірної ціни «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ)» щодо сплати єдиного податку у сумі 779,97071 тис. гривень, які при розгляді тендерної пропозиції не були виявлені уповноваженою особою. Таким чином, Замовник підтвердив включення учасником ФОП Ткаченко І.О. до Договірної ціни податків, зборів, обов’язкових платежів не передбачених чинним законодавством, що є порушенням вимог пункту 5.34 Настанови, а отже, не відповідає вимогам пункту 7 Розділу 1.1 Додатку 4 до тендерної документації Замовника. Відповідно до абзаців другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Ткаченко І.О. як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір, що в свою чергу створює ризик неефективного використання бюджетних коштів. 4. Аналізом укладеного Договору установлено, що в Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору зазначено, що країною походження всіх товарів є Україна. При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що країною походження Гастроємкості GN1/1 вис. 100мм KAYALAR, Гастроємкості GN1/1 вис. 200мм KAYALAR, Гастроємкості GN1/1 вис. 20мм KAYALAR, Гастроємкості GN1/1 вис. 65мм KAYALAR, Гастроємкості GN1/2 вис. 65мм KAYALAR, Кришки на гастроємкість GN1/1 KAYALAR 325х530, Кришки на гастроємкість GN1/2 KAYALAR є Туреччина, а країною походження Зарядної станції 220В 3,6лВт.год EcoFlow Pro та Пральної машини; 1/220/5,78; 600х470х850 LGF2V5GG9T є Китайська Народна Республіка. Водночас, вказані країни не входять до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди. Отже, Замовником планується закупівля товарів у складі робіт, країною походження яких є Туреччина та Китайська Народна Республіка, що не узгоджується із вимогами статті 5 Рамкової угоди, якою визначено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн. Враховуючи наведене, за результатами закупівлі між Замовником та переможцем ФОП Ткаченко І.О. було укладено договір про закупівлю з порушенням пункту 3 статті 5 Рамкової угоди. Крім того, пунктом 14.4 проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та укладеного Договору визначено, що Замовник в односторонньому порядку розриває договір про закупівлю, повідомивши Підрядника за 20 днів до такого розірвання у випадку якщо під час здійснення оплат за договором про закупівлю Підрядник надав підтвердження про походження товарів або матеріальних ресурсів із країни, яка не є прийнятною.
Період усунення порушень: 11.07.2025 11:27 - 26.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.07.2025 11:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11.07.2025 року (UA-M-2025-06-23-000026) здійсненого за результатами закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-13-000294-a), Замовник і Підрядник розірвали Договір № 245 від 17 червня 2025р. на виконання робіт.
Дата публікації звіту: 11.07.2025 15:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 14.07.2025 09:02

Запити/Пояснення