• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)

Завершена

1 870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 700.00 UAH
Номер: ba5cefa7c6254b6f846111d33e66a375
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 02.06.2025 16:22 - 24.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 № 63-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.06.2025 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2025-05-12-014542-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, a.v.sherstoboieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини 4 статті 23 Закону та пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Агропромислове» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.05.2025, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 21.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.05.2025, договір про закупівлю від 28.05.2025 № 28-05/25-1, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 06.06.2025. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («Фрегат», «Farmet», «Horsch») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, на підтвердження повноважень посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо). Слід зазначити, що всі документи, що надані учасником ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» в складі своєї тендерної пропозиції підписані директором Івановою Сніжаною Ігорівною. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» відсутній розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду Іванової Сніжани Ігорівни (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо), чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 06.06.2025 надано пояснення, щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» зазначеного розпорядчого документа, яким підтверджено вказане порушення. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» у тендерній пропозиції до 22.05.2025 року. Однак, Замовником не виявлено вищевказану невідповідність та як наслідок, не включено її до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а відтак не надано можливість учаснику ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» усунути таку невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 19.06.2025 12:16 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2025 12:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-05-12-014542-a від 19.06.2025 року по предмету закупівлі СОренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) повідомляємо наступне. Щодо встановленого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області порушення, повідомляємо що з Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в їх в подальшому. Уповноважена особа Замовника пройде додаткове навчання щодо питань здійснення публічних закупівель. Також відповідно до Наказу №19 від 25.06.2025 року, Уповноважену особу притягнуто до матеріальної відповідальності (копія наказу додається).
Дата публікації звіту: 26.06.2025 18:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до матеріальної відповідальності.
Дата публікації: 07.07.2025 10:27

Запити/Пояснення