1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Машини для обробки даних (апаратна частина) (Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина))
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки : - м. Київ, пр-т Повітряних Сил, 53
Кількість: 1 найменування:
№ Назва предмету закупівлі К-сть
1 Планшет 200
Детальніше зазначено в Додатку №4 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 2 000 000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 25.07.2025 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 20.05.2025 року до 00:00год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Завершена
2 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період моніторингу:18.06.2025 12:27 - 10.07.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.06.2025 № 46-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 18.06.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
18.06.2025 №46-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-05-12-013456-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «МВКОМ», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 27.06.2025.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 06.05.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Національної академії внутрішніх справ (далі - Замовник); тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 12.05.2025 №1; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «МВКОМ» від 21.05.2025 №2; пропозицію учасника ТОВ «МВКОМ»; пояснення Замовника надані 26.06.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:27.06.2025 12:47 - 03.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:27.06.2025 12:47
Запити/Пояснення
136274
Номер:3651705efba5455a869698b0ea7ca54a
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:23.06.2025 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:27.06.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168685
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 66) 501-12-16 o.s.shapovalova@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу машин для обробки даних (апаратна частина) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-05-12-013456-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
136817
Номер:54deff6a57f94fe7b2b261b5474fa55f
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:26.06.2025 18:52
Автор:Національна академія внутрішніх справ
×
Код ЄДРПОУ:
08751177
Контактна особа:
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com http://www.naiau.kiev.ua
Адреса:
03035, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:У межах проведення моніторингу машин для обробки даних (апаратна частина) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-05-12-013456-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Технічні та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено відповідно до рапорту відділу інформаційно-технічного забезпечення виходячи з освітніх потреб ліцеїстів київського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Ярослава Кондратьєва Національної академії внутрішніх справ батьки яких загинули під час війни та у зв’язку з постійними тривогами та перебуваннями дітей в укриттях.
Відповідно до даних технічних характеристик було надано цінові пропозиції, а також проведено моніторинг цін в мережі інтернет на сайтах офіційних представників. (додається)