-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поліетиленові труби для водопостачання та фасонні вироби до них
Завершена
18 790 924.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 954.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 93 954.62 UAH
Номер:
439895b562ae41878fa4821aa7f9699c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 16:21 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2025 № 201
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.06.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2025 № 201
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2025-05-12-006990-a 12.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО ТРУБ ПОЛІМЕР"; ТОВ "ПЛАСТПАЙП ЛТД", ТОВ "ПОЛІМЕРНА ГРУПА "ТЕРПОЛІМЕРГАЗ", ТОВ "ТРУБНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ", своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол № 78/1-2105 від 12.05.2025, ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол № 78/1-2105 від 12.05.2025 зі змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи протокол від 19.05.2025 2025 № 78/2-3205, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16.05.2025 та відповідь Замовника від 19.05.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО ТРУБ ПОЛІМЕР" (далі – ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО ТРУБ ПОЛІМЕР"), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАСТПАЙП ЛТД" (далі – ТОВ "ПЛАСТПАЙП ЛТД"), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ПОЛІМЕРНА ГРУПА "ТЕРПОЛІМЕРГАЗ" (далі – ТОВ "ТЕРПОЛІМЕРГАЗ"), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ" (далі – ТОВ "ТРУБНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.05.2025, ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 78/3-4605 від 28.05.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО ТРУБ ПОЛІМЕР", Протокол №78/4-4705 від 28.05.2025 про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення Учасника ТОВ "ПЛАСТПАЙП ЛТД" переможцем процедури закупівлі, Протокол № 78/5-5205 від 30.05.2025 про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПЛАСТПАЙП ЛТД", ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 78/6-0306 від 03.06.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕРПОЛІМЕРГАЗ", Вимога про усунення невідповідностей до 04 червня 2025, Протокол № 78/8-0706 від 04.06.2025 про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо визначення Учасника ТОВ "ТРУБНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ" переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2025, договір про закупівлю товару від 10.06.2025 №35/6-ПЦ/25 (далі – Договір), додаткова угода №1 від 20.06.2025 до Договору, Протокол № 78/9-2206 від 12.06.2025 про прийняття рішення уповноваженою особою щодо технічної (механічної, формальної) помилки, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 27.06.2025 та від 02.07.2025 (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
07.07.2025 18:14 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2025 18:14
Запити/Пояснення
Номер:
d8ac16e543a3463890934b52b3d67581
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поліетиленові труби для водопостачання та фасонні вироби до них» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-05-12-006990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі?
2 . Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, що Перелік документів та/або інформації, які необхідно надати Учаснику в складі тендерної пропозиції викладений в Додатку №4 до тендерної документації.
Відповідно пункту 6 Додатку Додаток № 4 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ НЕОБХІДНО НАДАТИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» визначено: «У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування..”.
Надати назву файлу та номер сторінки, які надано учасником на виконання вимог пункту 6 Додатку Додаток № 4 до тендерної документації.
3. Згідно умов пункту 5.3 Договору про закупівлю товару від 10.06.2025 №35/6-ПЦ/25 (далі – Договір) строк поставки Товару: до 20.06.2025. Згідно пункту 2.2. Договору, Постачальник при поставці кожної партії Товару зобов’язаний надати Покупцю відповідні товаророзпорядчі та товаросупровідні документи: видаткову накладну; товарно-транспортну накладну; рахунок-фактуру; документ про якість Товару (паспорт або сертифікат якості, тощо).
Необхідно надати інформацію та документи, щодо виконання вищевказаних умов Договору.
4. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили укладання додаткової угоди від 10.06.2025 №1
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b46b891c6db845cd8ec33f3be92cf41e
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
27.06.2025 11:28
Опис:
Комунальне підприємство «Харківводоканал» (надалі – Замовник) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію та документи) по моніторингу процедури публічної закупівлі Поліетиленові труби для водопостачання та фасонні вироби до них (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-06-23-000013).
1. Визначення розміру очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Розмір очікуваної вартості визначено підрозділом-ініціатором закупівлі КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» шляхом отримання відповідей від учасників ринку на запити цінових пропозицій щодо предмета закупівлі, як середнє арифметичне значення трьох отриманих комерційних пропозицій (комерційні пропозиції та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі додаються). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку №2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів. Кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до заявок та звернень структурних підрозділів КП «Харківводоканал».
2. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ТРУБНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ" було виявлено невідповідності, зокрема:
- в складі тендерної пропозиції не надано інформацію в довільній формі згідно вимоги Замовника викладеній в п. 6 Додатку №4 до тендерної документації про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”;
У відповідності до пункту 43 Особливостей 03.06.2025 розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Учасник у законодавчо встановлений строк виправив вищезазначену невідповідність шляхом надання інформації в довільній формі згідно вимоги Замовника викладеній в п. 6 Додатку №4 до тендерної документації, яку розміщено в електронній системі закупівель 04.06.2025 о 10.11 в файлі Інформаційна довідка.pdf .
3. Разом з наданням цієї відповіді надаємо скан-копії документів щодо виконання умов Договору про закупівлю товару від 10.06.2025 №35/6-ПЦ/25.
4. Укладанням додаткової угоди від 10.06.2025 №1 доповнено Договір пунктом 1.4. наступного змісту: «1.4. Придбання матеріалів для ремонту тепло, водо-, електромереж» з метою уточнення мети придбання матеріалів відповідно до Постанова КМУ від 9 червня 2021 р. № 590.
Номер:
5819089be5d64051ad5c56bd872dbbed
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2025 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поліетиленові труби для водопостачання та фасонні вироби до них» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-05-12-006990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно умов пункту 5.3 V. ПОСТАВКА ТОВАРУ Договору про закупівлю товару від 10.06.2025 №35/6-ПЦ/25 (далі- Договір) строк поставки Товару: до 20.06.2025. Відповідно скан-копії документів щодо виконання умов Договору, наданих Замовником у відповіді від 27.06.2025 на запит про надання пояснень від 24.06.2025, здійснено поставу товару на загальну суму 7165065,6 грн, тоді як загальна сума укладеного Договору складає 18472596,0 грн. Надати пояснення щодо причин не дотримання умов пункту 5.3 V. ПОСТАВКА ТОВАРУ Договору про закупівлю товару від 10.06.2025 №35/6-ПЦ/25 , щодо строку поставки Товару до 20.06.2025 ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
83660ea680d24fd6b7ec1f9bb21c521f
Назва:
Відповідь на повідомлення моніторингу
Дата опублікування:
02.07.2025 18:14
Опис:
Постачальником не дотримано строки поставки Товару по незалежним від Покупця причинам. Юридичним департаментом підприємства ведеться претензійна робота зі застосування штрафних санкцій за кожен день прострочення згідно умов п. 7.2. Договору про закупівлю товару від 10.06.2025 №35/6-ПЦ/25.