-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
природний газ
Завершена
1 478 824.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 394.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 394.12 UAH
Номер:
2367609cc1e1475292878018a3c86878
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-16-000802
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2018 00:00
Період моніторингу:
13.11.2018 18:52 - 08.12.2018 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2018 № 262
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 12.11.2018 № 262
Перелік
процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу закупівлі на стадії планування закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
За результатами моніторингу закупівлі на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону.
За результатами моніторингу закупівлі на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року.
Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план замовника на 2018 рік, тендерна документація замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції ТОВ «Інвестсервіс», ТОВ «Укртранссервіс-Груп», ТОВ «Енергія України», ТОВ «Укр Газ Ресурс» та ТОВ «Енергогазрезерв», пояснення замовника, отримане через електронну систему закупівель, протокол засідання тендерного комітету від 02.09.2018 № 34, від 03.09.2018 № 35, № 36, № 37 та № 38, договір від 01.11.2018 № С/374-18.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається учасниками в довільній формі.
При цьому тендерна документація Замовника не містить вимогу щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 5, 8, 9 та 10 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
07.12.2018 17:44 - 22.12.2018 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2018 17:44
Запити/Пояснення
Номер:
17122c36c506488c915dde48ed189983
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2018 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2018 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-11-002793-c) та відповідно до пунктів 6 та 11
статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. На яких підставах гуманітарний відділ виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (далі – Замовник) не встановив вимогу у тендерній документації щодо надання учасниками довідки у довільній формі із зазначенням інформації, визначеної пунктами 3, 5, 8, 9 та 10 частини першої статті 17 Закону?
2. На яких підставах Замовник 01.11.2018 уклав договір з переможцем торгів (ТОВ «Енергогазрезерв») у строк, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір (03.10.2018), визначений частиною другою статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
bf36be0f11c24796a865794d95b3af77
Назва:
Пояснення на вимогу Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
30.11.2018 15:07
Опис:
Уважно розглянувши вимогу щодо надання пояснень Державній аудиторській службі України, на підставі даних автоматичних індекаторів ризику, відповідно до проекту моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2018-10-16-000802), від 16.10.2018 р, тендерний комітет Гуманітарного відділу виконавчого комітету Мачухівської сільської ради (далі – Замовник), щодо проведення відкритих торгів за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15530000-2 - 09120000-6 - Газове паливо (природний газ), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-11-002793-c, повідомляє наступне.
1) Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон). Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Підтвердження вимог, зазначених у пункті 3, пункті 8 та пункті 9 частини 1 статті 17 Закону щодо учасників процедури закупівлі перевіряються Замовником у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Спосіб підтвердження вимог, встановлених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону зазначено у таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації. Спосіб підтвердження вимог, визначених пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону, не зазначений у тендерній документації, так як очікувана вартість товару, що є предметом закупівлі не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень.
Слід зазначити, що вимогами частини 1 статті 17 Закону чітко зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо замовником буде виявлено підставу або підстави, визначені пунктами частини 1 статті 17 Закону.
На підставі вищевикладеного, тендерним комітетом гуманітарного відділу виконавчого комітету Мачухівської сільської ради не встановлювались вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками довідки у довільній формі із зазначенням інформації, визначеної пунктами 3, 5, 8, 9 та 10 частини першої статті 17 Закону, так як відповідна інформація перевіряється Замовником у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу, доступ до яких є вільним.
Слід зазначити, що довідки у довільній формі, не можуть бути доказом наявності або відсутності підстав, визначених частиною 1 статті 17, на відміну від інформації, яка перевіряється Замовником у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2) Пропозицію учасника ТОВ «Енергогазрезерв» було розглянуто та визначено учасника переможцем процедури закупівлі рішенням тендерного комітету Замовника, зазначеного у протоколі засідання №38 від 03.09.2018 р. Цього ж дня рішення щодо визначення учасника переможцем було опубліковано, відповідно до вимог статті 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу. 05.10.2018 року учасником процедури закупівлі ТОВ «Укр Газ Ресурс» було подано скаргу на неправомірні дії Замовника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та яка була прийнята до розгляду органом оскарження, відповідно до інформації з Рішення №10421-р/пк-пз від 10.10.2018 р. Електронною системою закупівель 05 жовтня 2018 року було автоматично заблоковано процедуру закупівлі, Замовнику заборонено укладання договору про закупівлю, відповідно до вимог, викладених у частині 7 статті 18 Закону. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10869-р/ПК-пз щодо відмови ТОВ «Укр Газ Ресурс» у задоволенні його скарги було прийнято 23.10.2018 р.
Відповідно до вимог, визначених частиною 8 статті 18 Закону, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 2 статті 32 Закону. Перебіг цього строку продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги. Таким чином, строк укладання договору продовжився з 24.10.2018 року, з урахуванням строку, який сплинув з дня прийняття рішення про намір укласти договір до прийняття скарги до розгляду, договір був укладений Замовником з дотриманням строків, установлених частиною 2 статті 32 Закону.