• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) в об’ємі 36 354 м3

Завершена

15 061 089.88 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 15 374.74 UAH
Номер: 953874976b9c43d490d251b90aa3c38b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-04-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2025 11:54 - 26.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-05-12-000079-a 12.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ФОП Притули Сергія Костянтиновича (лот 1), ТОВ «ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС») (лот 1 та 2), ФОП Паламаренка Віталія Івановича (лот 3) та ФОП Рикова Сергія Олександровича (лот 4) – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центральний лісовий офіс» державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12 травня 2025 року № 480), реєстри отриманих тендерних пропозицій (лоти 1 - 4), протоколи розкриття тендерних пропозицій (лоти 1 - 4), тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Притули Сергія Костянтиновича (далі – ФОП Притула Сергій Костянтинович) (лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС» (далі – ТОВ «ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС») (лот 1 та 2), фізичної особи-підприємця Паламаренка Віталія Івановича (далі – ФОП Паламаренко Віталій Іванович) (лот 3) та фізичної особи-підприємця Рикова Сергія Олександровича (далі – ФОП Риков Сергій Олександрович) (лот 4), вимоги про усунення невідповідностей до 27 травня 2025 року (лоти 1, 3 та 4) та до 03 червня 2025 року (лот 1), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28 травня 2025 року № 616, від 03 червня 2025 року № 656 та від 11 червня 2025 року № 706 (лот 1), від 27 травня 2025 року № 608, від 03 червня 2025 року № 655 та від 11 червня 2025 року № 707 (лот 2), від 27 травня 2025 року № 614 від 11 червня 2025 року № 704/1 (лот 3), від 28 травня 2025 року № 615, від 03 червня 2025 року № 657 та від 11 червня 2025 року № 708 (лот 4), повідомлення про намір укласти договір від 27 травня 2025 року (лот 3), пояснення та документи Замовника, надані 09 червня 2025 року, 13 червня 2025 року та 17 червня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 25.06.2025 12:46 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2025 12:46

Запити/Пояснення