-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) в об’ємі 36 354 м3
Завершена
15 061 089.88
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 15 374.74 UAH
мін. крок: 0.1% або 15 374.74 UAH
Номер:
953874976b9c43d490d251b90aa3c38b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 11:54 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2025 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-05-12-000079-a 12.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ФОП Притули Сергія Костянтиновича (лот 1), ТОВ «ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС») (лот 1 та 2), ФОП Паламаренка Віталія Івановича (лот 3) та ФОП Рикова Сергія Олександровича (лот 4) – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центральний лісовий офіс» державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12 травня 2025 року № 480), реєстри отриманих тендерних пропозицій (лоти 1 - 4), протоколи розкриття тендерних пропозицій (лоти 1 - 4), тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Притули Сергія Костянтиновича (далі – ФОП Притула Сергій Костянтинович) (лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС» (далі – ТОВ «ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС») (лот 1 та 2), фізичної особи-підприємця Паламаренка Віталія Івановича (далі – ФОП Паламаренко Віталій Іванович) (лот 3) та фізичної особи-підприємця Рикова Сергія Олександровича (далі – ФОП Риков Сергій Олександрович) (лот 4), вимоги про усунення невідповідностей до 27 травня 2025 року (лоти 1, 3 та 4) та до 03 червня 2025 року (лот 1), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28 травня 2025 року № 616, від 03 червня 2025 року № 656 та від 11 червня 2025 року № 706 (лот 1), від 27 травня 2025 року № 608, від 03 червня 2025 року № 655 та від 11 червня 2025 року № 707 (лот 2), від 27 травня 2025 року № 614 від 11 червня 2025 року № 704/1 (лот 3), від 28 травня 2025 року № 615, від 03 червня 2025 року № 657 та від 11 червня 2025 року № 708 (лот 4), повідомлення про намір укласти договір від 27 травня 2025 року (лот 3), пояснення та документи Замовника, надані 09 червня 2025 року, 13 червня 2025 року та 17 червня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.06.2025 12:46 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2025 12:46
Запити/Пояснення
Номер:
dc26716f9c27443daf3e49769579857b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2025 09:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) в об’ємі 36 354 м3» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-12-000079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3150ae4f2f0b47ddbbd0f0a2ee8bf2f9
Назва:
Надання пояснень «Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) в об’ємі 36 354 м3»
Дата опублікування:
09.06.2025 11:13
Опис:
Філія «Центральний лісовий офіс» ДП «Ліси України» надає пояснення щодо підстав здійсненння обґрунтування очікуваної вартості та технічних і якісних характеристик за предметом закупівлі «Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) в об’ємі 36 354 м3» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-12-000079-a).
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом надсилання запитів до профільних суб’єктів господарювання та отримання комерційних пропозицій щодо вартості надання послуг за 1 м3 (Додаток додається). Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі можна переглянути на офіційному вебсайті ДП «Ліси України» за посиланням https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2025/05/Obgruntuvannia11234.pdf
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Службової записки до закупівлі з відповідним обґрунтуванням очікуваної вартості, кваліфікаційними критеріями та інформацією про необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики предмета закупівлі. (Додатки додаються).
Номер:
dc6f0ce9d2b340a2a3c802e2203b0cb6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2025 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) в об’ємі 36 354 м3» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-12-000079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником з 03.06.2025 триває розгляд тендерних пропозиції ПП «-ВООЛ-» (Лот 1), ФОП «ПРИТУЛА СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ» (Лот 2) та ФОП «ПАЛАМАРЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ» (Лот 4).
Враховуючи норми пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та строки, визначені частиною 10 статті 29 Закону, надати пояснення стосовно розгляду вказаних тендерних пропозиції. У разі продовження строку розгляду цих тендерних пропозицій надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження цього строку.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
182be6848d0a480084fca02b11edde4d
Назва:
Надання пояснень щодо розгляду тендерних пропозицій ПП «-ВООЛ-» (Лот 1), ФОП «ПРИТУЛА СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ» (Лот 2) та ФОП «ПАЛАМАРЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ» (Лот 4)
Дата опублікування:
13.06.2025 08:18
Опис:
Відповідно до вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розгляд тендерних пропозицій учасників ПП «-ВООЛ-» (Лот 1), ФОП «ПРИТУЛА СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ» (Лот 2) та ФОП «ПАЛАМАРЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ» (Лот 4) тривав до 11 червня 2025 року, але під час розгляду учасників виникла необхідність отримати додатковий юридичний висновок щодо окремих документів учасників; опрацювати значний обсяг документів, які учасники подали у складі тендерної пропозиції тому уповноваженою особою прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій згідно із положенням статті 29 Закону.
Повідомленням про продовження строку розгляду тендерних пропозицій було продовжено від 11 червня 2025 року відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи. Але у зв’язку з великим навантаженням, яке пов’язане з значною кількістю обсягів закупівель на уповноважену особу, повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій опубліковано 12 червня 2025 року тобто протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до строків оприлюднення в електронній системі публічних закупівель в розумінні "протягом одного дня з дня прийняття рішення" означає, що дію потрібно виконати протягом 24 годин після того, як було прийнято рішення.(Протоколи та повідомлення щодо продовження строку розгляду додаються).
Номер:
6b9a7ab34c714c039e6f686a6981135d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2025 12:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) в об’ємі 36 354 м3» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-12-000079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
Надати інформацію, чи укладався договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП «ПАЛАМАРЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ» (Лот 3)?
У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель.
У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
83617ff2556c4706b6f2fe6bd4791255
Назва:
Надання пояснень щодо не укладання договору по закупівлі «Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) в об’ємі 36 354 м3» за Лотом 3- Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 9781 м3
Дата опублікування:
17.06.2025 13:38
Опис:
Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до частини 9 статті 29 Закону, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Пункт 49 Особливостей визначає, що замовник приймає рішення про намір укласти договір відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Згідно пункту 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пунту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Тому у зв’язку із тим, що по закупівлі розпочато моніторинг Державною аудиторською службою України 04 червня 2025 року (ID моніторингу: UA-M-2025-06-04-000007) виникає необхідність продовжити строк для укладання договору про закупівлю.
Так, як законодавством не встановлено перелік підстав, коли саме замовник може продовжити строк для укладання договору про закупівлю та не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладання договору замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх на власний розсуд. Таке рішення оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття такого рішення, який підписується уповноваженою особою.
В зв’язку з тим, що в електронній системі на майданчику станом на червень 2025 р. немає можливості технічно опублікувати протокол про продовження строку укладання договору, протокол в електронній системі закупівель буде опубліковано разом із договором про закупівлю з його невід’ємними додатками скористувавшись функціоналом публікації договору.
(Протокол додається)