• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж адміністративної будівлі за адресою Замовника по м. Харків

Завершена

5 104 179.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 041.80 UAH
Номер: ac7ac2fa09db486da4cec4ce1645ff88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-18-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.08.2025 17:19 - 09.09.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 № 249 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 № 249 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2025-05-09-013273-a 09.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити у машинозчитувальному форматі Договір з додатками (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси з характеристиками щодо наступних матеріальних ресурсів: в’язальний дріт, оргскло, пісок, підрозетник); Додаткову угоду від 30.05.2025 №1 до Договору з додатками; текст безпосередньо самої Додаткової угоди від 30.05.2025 №1 до Договору, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Харківської області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням Уповноваженої особи протокол від 09.05.2025 № 50; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ» (далі – ТОВ «СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.05.2025, повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2025, договір від 30.05.2025 № 375(далі – Договір); пояснення Замовника від 22.08.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 30.05.2025 оприлюднено Договір з додатками (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також оприлюднено файл «дог 375 ТОВ СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ (RTF).rtf» з розширенням «.rtf», що фактично містить ЛИШЕ ГРАФІЧНІ зображення сторінок договору та додатків до нього. Крім того, 04.06.2025 оприлюднено Додаткову угоду від 30.05.2025 №1 до Договору з додатками у форматі PDF та оприлюднено файл «дод уг 1 375 ТОВ СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ.rtf» з розширенням «.rtf», що фактично містить ЛИШЕ ГРАФІЧНІ зображення сторінок додаткової угоди та додатків до неї. А також 15.07.2025 оприлюднено Додаткову угоду від 14.07.2025 №2/375 до Договору з додатками у форматі PDF (файл «Дод угода 2 Невельська.pdf») та окремо додатки до додаткової угоди від 14.07.2025 №2/375 у машинозчитувальному форматі. Однак, текст самої Додаткової угоди від 14.07.2025 №2/375 у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено Отже, на порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено Договір з додатками (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), а також Додаткові угоди до нього у машинозчитувальному форматі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 19.08.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 22.08.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «На виконання зазначених вимог Замовником було розміщено договір про закупівлю у машинозчитувальному форматі RTF. До графічних даних відносяться данні у форматі даних: GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT. Замовником не розміщувались данні в зазначених форматах. Зважаючи на викладене, Замовником виконані всі вимоги чинного законодавства шляхом розміщення договору про закупівлю на порталі Уповноваженого органу». Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки фактично документи у форматі«.rtf», містить ЛИШЕ ГРАФІЧНІ зображення сторінок документі, що не дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Крім того, відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками. Відповідно до відомостей ресурсів, оприлюднених в електронній системі закупівель разом з договором та з Додатковими угодами до нього, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, на деякі найменування матеріальних ресурсів відсутні характеристики, а саме: в’язальний дріт, оргскло, пісок, підрозетник. Отже, Замовником під час оприлюднення Договору недотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 28.08.2025 17:58 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2025 17:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Північно-східниим офісом Держаудитслужби щодо здійснення заходів по усуненню виявленого порушення шляхом оприлюднення Договору з додатками (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси з характеристиками щодо наступних матеріальних ресурсів: в’язальний дріт, оргскло, пісок, підрозетник), Додаткову угоду від 30.05.2025 №1 до Договору з додатками; текст безпосередньо самої Додаткової угоди від 30.05.2025 № 2 до Договору у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, повідомляємо, що зауваження виправлені та зазначені у вимозі документи оприлюднено через електронну систему закупівель шляхом завантаження зазначених документів разом з додатками до договору. А також проведена роз'ясювальна робота та підверджена участь у навчальному заході Підвищення кваліфікації державних службовців, відповідальних за здійснення публічних закупівель на порталі управління знаннями НАДС
Дата публікації звіту: 04.09.2025 16:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Додаткову угоду від 30.05.2025 №1 до Договору з додатками; текст безпосередньо самої Додаткової угоди від 30.05.2025 № 2 до Договору у машинозчитувальному формат
Дата публікації: 23.10.2025 16:26

Запити/Пояснення