-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж адміністративної будівлі за адресою Замовника по м. Харків
Завершена
5 104 179.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 041.80 UAH
мін. крок: 1% або 51 041.80 UAH
Номер:
ac7ac2fa09db486da4cec4ce1645ff88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
18.08.2025 17:19 - 09.09.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2025 № 249
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.08.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.08.2025 № 249
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2025-05-09-013273-a 09.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити у машинозчитувальному форматі Договір з додатками (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси з характеристиками щодо наступних матеріальних ресурсів: в’язальний дріт, оргскло, пісок, підрозетник); Додаткову угоду від 30.05.2025 №1 до Договору з додатками; текст безпосередньо самої Додаткової угоди від 30.05.2025 №1 до Договору, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Харківської області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням Уповноваженої особи протокол від 09.05.2025 № 50; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ» (далі – ТОВ «СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.05.2025, повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2025, договір від 30.05.2025 № 375(далі – Договір); пояснення Замовника від 22.08.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 30.05.2025 оприлюднено Договір з додатками (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також оприлюднено файл «дог 375 ТОВ СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ (RTF).rtf» з розширенням «.rtf», що фактично містить ЛИШЕ ГРАФІЧНІ зображення сторінок договору та додатків до нього.
Крім того, 04.06.2025 оприлюднено Додаткову угоду від 30.05.2025 №1 до Договору з додатками у форматі PDF та оприлюднено файл «дод уг 1 375 ТОВ СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ.rtf» з розширенням «.rtf», що фактично містить ЛИШЕ ГРАФІЧНІ зображення сторінок додаткової угоди та додатків до неї.
А також 15.07.2025 оприлюднено Додаткову угоду від 14.07.2025 №2/375 до Договору з додатками у форматі PDF (файл «Дод угода 2 Невельська.pdf») та окремо додатки до додаткової угоди від 14.07.2025 №2/375 у машинозчитувальному форматі. Однак, текст самої Додаткової угоди від 14.07.2025 №2/375 у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено
Отже, на порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено Договір з додатками (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), а також Додаткові угоди до нього у машинозчитувальному форматі.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 19.08.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 22.08.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «На виконання зазначених вимог Замовником було розміщено договір про закупівлю у машинозчитувальному форматі RTF. До графічних даних відносяться данні у форматі даних: GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT. Замовником не розміщувались данні в зазначених форматах. Зважаючи на викладене, Замовником виконані всі вимоги чинного законодавства шляхом розміщення договору про закупівлю на порталі Уповноваженого органу».
Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки фактично документи у форматі«.rtf», містить ЛИШЕ ГРАФІЧНІ зображення сторінок документі, що не дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Крім того, відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством).
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками.
Відповідно до відомостей ресурсів, оприлюднених в електронній системі закупівель разом з договором та з Додатковими угодами до нього, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, на деякі найменування матеріальних ресурсів відсутні характеристики, а саме: в’язальний дріт, оргскло, пісок, підрозетник.
Отже, Замовником під час оприлюднення Договору недотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
28.08.2025 17:58 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2025 17:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Північно-східниим офісом Держаудитслужби щодо здійснення заходів по усуненню виявленого порушення шляхом оприлюднення Договору з додатками (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси з характеристиками щодо наступних матеріальних ресурсів: в’язальний дріт, оргскло, пісок, підрозетник), Додаткову угоду від 30.05.2025 №1 до Договору з додатками; текст безпосередньо самої Додаткової угоди від 30.05.2025 № 2 до Договору у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, повідомляємо, що зауваження виправлені та зазначені у вимозі документи оприлюднено через електронну систему закупівель шляхом завантаження зазначених документів разом з додатками до договору. А також проведена роз'ясювальна робота та підверджена участь у навчальному заході Підвищення кваліфікації державних службовців, відповідальних за здійснення публічних закупівель на порталі управління знаннями НАДС
Дата публікації звіту:
04.09.2025 16:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Додаткову угоду від 30.05.2025 №1 до Договору з додатками; текст безпосередньо самої Додаткової угоди від 30.05.2025 № 2 до Договору у машинозчитувальному формат
Дата публікації:
23.10.2025 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
bd97157a91e14a4d97efc68379ed984b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2025 20:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж адміністративної будівлі за адресою Замовника по м. Харків (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-09-013273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
2. Згідно Додатку 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», який в себе включає: договірну ціну; локальний кошторис; пояснювальну записку; відомість ресурсів.
Водночас у відомості ресурсів в розділах «Будівельні матеріали, вироби, та конструкції» має зазначатися інформація про ціни на матеріальні ресурси, а саме найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями.
При цьому, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ» надано відомість ресурсів (Файл 20.4. Відомість ресурсів. pdf.asice.zip), в якій відсутня інформація щодо характеристик окремих матеріальних ресурсів, а саме: в’язальний дріт, оргскло, пісок, підрозетник.
Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.
3. Надати пояснення щодо причин не оприлюднення договору у машинозчитувальному форматі, враховуючи що 30 травня 2025 Замовником оприлюднено файл «дог 375 ТОВ СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ (RTF).rtf» з розширенням «.rtf», що фактично містить ЛИШЕ ГРАФІЧНІ зображення сторінок договору та додатків до нього.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
84403e1731084e26a5c7455895649f62
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж адміністративної будівлі за адресою Замовника по м. Харків (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) UA-2025-05-09-013273-a
Дата опублікування:
22.08.2025 22:57
Опис:
По суті заданих питань повідомляю наступне:
1. Технічні та якісні характеристики, очікувана вартість предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника керуючись вимогами законодавства та внутрішніми нормативно-розпорядчими актами та з урахуванням механізму, передбаченого Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме Головним управлінням Національної поліції в Харківській області розроблено проєктно-кошторисну документацію для визначення обсягів та вартості робіт з капітального ремонту відповідно до "Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 яка пройшла експертизу та отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж адміністративної будівлі» від 07.05.2025 № 113/25 - ГАЛ. На підставі позитивного експертного звіту було затверджено кошторисну документацію наказом ГУНП в Харківські області від 09.05.2025 № 1346.
Згідно експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж адміністративної будівлі за адресою Замовника по м. Харків» від 07.05.2025 № 113/25-ГАЛ загальна кошторисна вартість будівництва складає 6 904,514 тис. грн, у тому числі:
будівельні роботи – 5 493,947 тис. грн;
устаткування – 29,482 тис. грн.;
інші витрати – 1 381,085 тис. грн.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку за результатами експертизи очікувана вартість закупівлі складає – 6 250 633,20 грн (враховано глава 2 ЗКР, утилізація будівельного сміття, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, податок на додану вартість).
Але враховуючи обмежене фінансування по об’єкту Замовником виключено з переліку витратних матеріалів:
- радіатори секційні біметалеві у кількості 1 514 секцій;
- світильник накладний світлодіодний – 82 шт.;
- світлодіодна панель універсальна 600х600мм – 332 шт.;
- світлодіодний аварійний світильник "ВИХІД" 4 Вт, IP20, з акумулятором – 35 шт.;
- світлодіодний аварійний світильник з акумулятором – 2 шт.
на загальну суму 1 146 453,52 грн.
Тому, враховуючи вищевикладене, очікувана вартість закупівлі складає – 5 104 179,68 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено за посиланням на веб-сайті ГУНП в Харківській області
https://hk.npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-14-05-2025-2
2. Керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, найменування матеріальних ресурсів та їх характеристики, визначені розробленою та затвердженою науково-проєктною документацією відповідно до чинних державних будівельних норм і стандартів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством, а також підтверджено експертним звітом (позитивний) від 07.05.2025 № 113/25 - ГАЛ.
Зведений кошторисний розрахунок не має в собі роз'яснень по окремим характеристикам матеріальних ресурсів. Саме тому, вони були перенесені до Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» - ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ автоматично без змін.
Кошторисні норми передбачають застосування типових узагальнених ресурсів без прив’язки до конкретної торгової марки або хімічного складу, якщо це не впливає на обсяги, технологію виконання робіт чи призначення матеріалу.
На етапі виконання робіт до журналу технічного нагляду будуть внесені уточнення щодо характеристик окремих матеріальних ресурсів.
У той же час, умовами Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що матеріальні ресурси, які використовуються для виконання робіт, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, проєктній документації, про що учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (файл: 18. Гарантійний лист про дотримання технологічного процесу.pdf.asice.zip).
При цьому матеріали, які будуть використовуватись учасником для виконання робіт повинні мати сертифікати якості (відповідності) (файл: 27. Гарантійний лист про витрати.pdf.asice.zip).
Крім того, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено необхідність надати учасником гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені Замовником. На виконання зазначеної вимоги учасник надав файл 24. Гарантійний лист про виконання робіт в обсягах та у строки, які визначені Замовником.pdf.asice.zip. де гарантує виконати роботи, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені Замовником.
3. На п. 3 запиту стосовно причини не оприлюднення договору у машинозчитувальному форматі, враховуючи що 30 травня 2025 Замовником оприлюднено файл «дог 375 ТОВ СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ (RTF).rtf» з розширенням «.rtf», що фактично містить ЛИШЕ ГРАФІЧНІ зображення сторінок договору та додатків до нього пояснюю наступне, що підпунктом 10 пункту 1 Стаття 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме «договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення».
Абзацом шостим пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення), надано трактування машинозчитувальному формату, а саме: «машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини».
Пунктом 8 Положення зазначено, що для розміщення паспорта та структури набору даних використовуються формати XSD, JSON, CSV або інші аналогічні відкриті машиночитані формати.
Згідно з пунктом 9 Положення для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати:
Тип даних Формат даних
Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*
Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*
Графічні дані GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT
Відеодані MPEG, MKV, AVI, FLV, MKS, MK3D
Аудіодані MP3, WAV, MKA
Дані, розроблені з використанням програми Macromedia Flash SWF, FLV
Архів даних ZIP*, 7z*, Gzip*, Bzip2*
Геопросторові дані GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, ХML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM.
На виконання зазначених вимог Замовником було розміщено договір про закупівлю у машинозчитувальному форматі RTF.
До графічних даних відносяться данні у форматі даних: GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT. Замовником не розміщувались данні в зазначених форматах.
Зважаючи на викладене, Замовником виконані всі вимоги чинного законодавства шляхом розміщення договору про закупівлю на порталі Уповноваженого органу.
Номер:
b815555b890d49b888e89003b8dc9f2b
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж адміністративної будівлі за адресою Замовника по м. Харків (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) UA-2025-05-09-013273-a
Дата опублікування:
22.08.2025 12:01
Опис:
По суті заданих питань повідомляю наступне:
1. Технічні та якісні характеристики, очікувана вартість предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника керуючись вимогами законодавства та внутрішніми нормативно-розпорядчими актами та з урахуванням механізму, передбаченого Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме Головним управлінням Національної поліції в Харківській області розроблено проєктно-кошторисну документацію для визначення обсягів та вартості робіт з капітального ремонту відповідно до "Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 яка пройшла експертизу та отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж адміністративної будівлі» від 07.05.2025 № 113/25 - ГАЛ. На підставі позитивного експертного звіту було затверджено кошторисну документацію наказом ГУНП в Харківські області від 09.05.2025 № 1346.
Згідно експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж адміністративної будівлі за адресою Замовника по м. Харків» від 07.05.2025 № 113/25-ГАЛ загальна кошторисна вартість будівництва складає 6 904,514 тис. грн, у тому числі:
будівельні роботи – 5 493,947 тис. грн;
устаткування – 29,482 тис. грн.;
інші витрати – 1 381,085 тис. грн.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку за результатами експертизи очікувана вартість закупівлі складає – 6 250 633,20 грн (враховано глава 2 ЗКР, утилізація будівельного сміття, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, податок на додану вартість).
Але враховуючи обмежене фінансування по об’єкту Замовником виключено з переліку витратних матеріалів:
- радіатори секційні біметалеві у кількості 1 514 секцій;
- світильник накладний світлодіодний – 82 шт.;
- світлодіодна панель універсальна 600х600мм – 332 шт.;
- світлодіодний аварійний світильник "ВИХІД" 4 Вт, IP20, з акумулятором – 35 шт.;
- світлодіодний аварійний світильник з акумулятором – 2 шт.
на загальну суму 1 146 453,52 грн.
Тому, враховуючи вищевикладене, очікувана вартість закупівлі складає – 5 104 179,68 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено за посиланням на веб-сайті ГУНП в Харківській області
https://hk.npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-14-05-2025-2
2. Керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, найменування матеріальних ресурсів та їх характеристики, визначені розробленою та затвердженою науково-проєктною документацією відповідно до чинних державних будівельних норм і стандартів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством, а також підтверджено експертним звітом (позитивний) від 07.05.2025 № 113/25 - ГАЛ.
Зведений кошторисний розрахунок не має в собі роз'яснень по окремим характеристикам матеріальних ресурсів. Саме тому, вони були перенесені до Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» - ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ автоматично без змін.
Кошторисні норми передбачають застосування типових узагальнених ресурсів без прив’язки до конкретної торгової марки або хімічного складу, якщо це не впливає на обсяги, технологію виконання робіт чи призначення матеріалу.
На етапі виконання робіт до журналу технічного нагляду будуть внесені уточнення щодо характеристик окремих матеріальних ресурсів.
У той же час, умовами Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що матеріальні ресурси, які використовуються для виконання робіт, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, проєктній документації, про що учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (файл: 18. Гарантійний лист про дотримання технологічного процесу.pdf.asice.zip).
При цьому матеріали, які будуть використовуватись учасником для виконання робіт повинні мати сертифікати якості (відповідності) (файл: 27. Гарантійний лист про витрати.pdf.asice.zip).
Крім того, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено необхідність надати учасником гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені Замовником. На виконання зазначеної вимоги учасник надав файл 24. Гарантійний лист про виконання робіт в обсягах та у строки, які визначені Замовником.pdf.asice.zip. де гарантує виконати роботи, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені Замовником.
3. На п. 3 запиту стосовно причини не оприлюднення договору у машинозчитувальному форматі, враховуючи що 30 травня 2025 Замовником оприлюднено файл «дог 375 ТОВ СІЛЬГОСПЕНЕРГІЯ (RTF).rtf» з розширенням «.rtf», що фактично містить ЛИШЕ ГРАФІЧНІ зображення сторінок договору та додатків до нього пояснюю наступне, що підпунктом 10 пункту 1 Стаття 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме «договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення».
Абзацом шостим пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення), надано трактування машинозчитувальному формату, а саме: «машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини».
Пунктом 8 Положення зазначено, що для розміщення паспорта та структури набору даних використовуються формати XSD, JSON, CSV або інші аналогічні відкриті машиночитані формати.
Згідно з пунктом 9 Положення для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати:
Тип даних Формат даних
Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*
Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*
Графічні дані GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT
Відеодані MPEG, MKV, AVI, FLV, MKS, MK3D
Аудіодані MP3, WAV, MKA
Дані, розроблені з використанням програми Macromedia Flash SWF, FLV
Архів даних ZIP*, 7z*, Gzip*, Bzip2*
Геопросторові дані GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, ХML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM.
На виконання зазначених вимог Замовником було розміщено договір про закупівлю у машинозчитувальному форматі RTF.
До графічних даних відносяться данні у форматі даних: GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT. Замовником не розміщувались данні в зазначених форматах.
Зважаючи на викладене, Замовником виконані всі вимоги чинного законодавства шляхом розміщення договору про закупівлю на порталі Уповноваженого органу.