-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальній частині гуртожитку (літ. А-5) НУЦЗ України за адресою: м. Черкаси, вул. Онопрієнка, 8 (коригування)». (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Завершена
15 911 593.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 557.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 79 557.97 UAH
Номер:
c35e422fea4640079e3e50abbc9df447
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-01-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.07.2025 00:00
Період моніторингу:
01.07.2025 15:47 - 23.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2025 №183
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 01.07.2025 №183.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-09-012751-a, 09.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Моніторингом встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає пунктам 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує привести у відповідність до норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 умови договору про закупівлю робіт від 25.06.2025 №256 щодо плану фінансування робіт шляхом укладання та опублікування відповідної додаткової угоди.
Крім того, здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо) порушень вимог пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 під час укладання договорів підряду.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету цивільного захисту України (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-09-015191-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; опублікована вимога про усунення порушення та рішення Замовника на таку вимогу; тендерну пропозицію ПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.05.2025 №132ВТ; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю робіт від 25.06.2025 №245, додаткові угоди від 25.06.2025 №1 та від 09.07.2025 №2 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
За умовами розділу 18 договору про закупівлю робіт від 25.06.2025 №245 невід'ємною частиною цього договору є додатки: Дефектний акт (Додаток №1); Договірна ціна (Додаток №2); Зведений кошторисний розрахунок (Додаток №3); Локальний кошторис (Додаток №4); Відомість ресурсів (Додаток №5); Календарний графік (Додаток №6); Інформація про ціни на матеріальні ресурси (Додаток №7).
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ №668).
Відповідно до пункту 83 Постанови КМУ №668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи.
Крім того, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі договір від 25.06.2025 №256 не містить як невід'ємну частину графік фінансування робіт, що суперечить вимогам пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та є порушенням частини першої статті 41 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
24.07.2025 17:47 - 08.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2025 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Національним університетом цивільного захисту України розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі щодо закупівлі UA-2025-05-09-012751-a. За результатами розгляду проведено опрацювання за фактами виявленог порушення, ініційовано укладання додаткової угоди до Договору № 245 та у відповідності до п.83 Постанови КМУ № 668 на сьогодні узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів), після чого її буде оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до вимог пунктів 10, 11 частини першої статті 10 Закону, про що буде додатково зазначено в електронній системі закупівель. Для недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою з питань публічних закупівель акцептовано постійний процес самовдосконалення для здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи, у тому числі онлайн. Підвищення кваліфікації допомагає бути в курсі останніх тенденцій та розвитку у сфері закупівель, а також оновлювати знання та навички.
Дата публікації звіту:
29.07.2025 11:13
Запити/Пояснення
Номер:
5569f96bb5df4fb58ba63bd25daaa40d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.07.2025 18:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-05-09-012751-a, яка проводилась Національним університетом цивільного захисту України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 2.4 Додатку №2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю. В забезпечення виконання зобов’язань за договором про закупівлю переможець процедури закупівлі надає (перераховує на рахунок) Замовнику в заставу грошові кошти в розмірі 2,5 (два з половиною) відсотків ціни Договору, до моменту його укладення згідно вимог тендерної документації і проекту договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі виконано вимогу пункту 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5c87775ca9b04409bc70d68bb4f6d32e
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2025-05-09-012751-a, яка проводилась Національним університетом цивільного захисту України (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:
Дата опублікування:
11.07.2025 14:37
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому, відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону наведено визначення, що роботи — це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. У пункті 4 Розділу I Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (надалі - Настанова). Роботами у розумінні Закону можуть вважатися: окремо розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва; будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації разом. У розумінні зміненого Закону окремими предметами закупівель робіт можуть виступати: придбання розроблення проєктної документації на об’єкт; безпосередньо закупівля будівництва об’єкта; будь-які супутні будівництву послуги, що включені до його кошторисної вартості, якщо їхня вартість не перевищує вартості будівництва; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації. Під час визначення очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва та відповідно до проектної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвальній частині гуртожитку (літ. А-5) НУЦЗ України за адресою: м. Черкаси, вул. Онопрієнка, 8», експертного звіту №189-09/04/25 від 28 квітня 2025 року і зведеним кошторисним розрахунком на роботи. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована з урахуванням Настанови, згідно якої із загальної кошторисної вартості будівництва були виключені суми глав 10 та 12, а ризики, пов’язані з виконанням будівельних робіт, які Замовник враховував в очікуваній вартості предмета закупівлі приведені у відповідність до п.5.31 Настанови (до 1,5%).
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://nuczu.edu.ua/images/topmenu/inform-pro-diyalnicti/finansova-diyalnicti/UA-2025-05-09-012751-a.pdf
3. Відповідно до пункту 2.4 Додатку №2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю. В забезпечення виконання зобов’язань за договором про закупівлю переможець процедури закупівлі надає (перераховує на рахунок) Замовнику в заставу грошові кошти в розмірі 2,5 (два з половиною) відсотків ціни Договору, до моменту його укладення згідно вимог тендерної документації і проекту договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі виконано вимогу пункту 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації.
Документальним підтвердженням щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації Замовника, а також пункту 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, є виписка з рахунка за 06.06.2025 (додається), згідно якої підтверджується, що ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" надав (перерахував на рахунок) Замовнику в заставу грошові кошти в розмірі 370000,00грн. (2,5 відсотків ціни Договору), до моменту його укладення згідно вимог тендерної документації і проекту договору.
Номер:
5e718757caf448108f79007a4f2448f5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.07.2025 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-05-09-012751-a, яка проводилась Національним університетом цивільного захисту України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2.1 Додатку №2 до тендерної документації з метою укладення договору про закупівлю і на виконання пункту 5.10 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), а також ст. 41 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 (Десяти) календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику вибіркову інформацію та/або документи, що підтверджують ціни на матеріальні ресурси за результатами проведеного переможцем процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), що склалися на дату оформлення ціни тендерної пропозиції та які у свою чергу не повинні перевищувати середню ціну в регіоні та складати не менш ніж 70 % загальної вартості матеріальних ресурсів.
Також, пунктом 2.2 Додатку №2 до тендерної документації встановлено вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику заповнений зі свого боку проект договору згідно Додатку 4 до тендерної документації і розрахунок договірної ціни з урахуванням остаточної тендерної пропозиції, який повинен бути розрахований відповідно Настанови №281, а саме: договірна ціна (тверда) (Рядок (Договірна ціна “Визначена згідно із__________”) має бути заповнений), дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів або відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, календарний графік виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі виконано вимогу пунктів 2.1 та 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ff4df6d206ef4cb692e2eb54d41c7c2a
Назва:
У межах проведення моніторингу органом державного фінансового контролю процедури закупівлі за ID: UA-2025-05-09-012751-a, яка проводилась Національним університетом цивільного захисту України (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення:
Дата опублікування:
18.07.2025 16:48
Опис:
З метою укладення договору про закупівлю учасник-переможець ПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» на виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації надав витребувану інформацію про аналіз цін на матеріальні ресурси в паперовому вигляді (документальне підтвердження надається). Крім цього, на виконання вимог підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник-переможець ПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» надав Замовнику шляхом надіслання на електрону пошту в електронному вигляді, а також додатково в друкованому вигляді, проект договору про закупівлю та договірну ціну із відповідними розрахунками (документальне підтвердження надається).
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих Особливостей. Зокрема, у тендерній документації повинна міститись інструкція з підготовки тендерних пропозицій. При цьому, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації (абзац 10 п.28 Особливостей).
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (абзаци 1 і 2 п.31 Особливостей).
Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель (п.33 Особливостей).
Таким чином, тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками закупівлі відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що були надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених у пункті 47 Особливостей і документів наданих на усунення виявлених невідповідностей, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації.
З урахуванням зазначеного, вимоги підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації не пошируються на витребувані документи і інформацію згідно пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, які учасник-переможець може надати у будь-який спосіб, що визначено цим пунктом з метою укладення договору про закупівлю і оформлення відповідних додатків до нього.
Відповідно до абзацу 20 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту
Враховуючи все викладене вище, вимогами тендерної документації, а саме підпунктами 2.1 та 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації (на відміну від пункту 1 цього ж додатку), не передбачалося надання Замовнику документів та/або інформації шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а тому надання їх учасником-переможцем в інший спосіб (наручно в паперовому вигляді, на електонну скриньку тощо) було достатнім на виконання вимог пункту 2 Додатку 2 (зокрема підпунктів 2.1 та 2.2) до тендерної документації.