-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Музичні інструменти
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
102b023cd73d4aac82585a91d38fc383
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 12:47 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2025
№ 64-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.06.2025 № 64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2025-05-09-012616-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 17 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Стахова Н.О. установлено порушення абзаців 1 та 2 пункту 43, абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи, зокрема, вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу культури та туризму Коростишівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.05.2025 № 24, тендерна пропозиція учасника ФОП Стахова Н.О., протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 № 26, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 20.05.2025, договір про закупівлю товару від 03.06.2025 № 38, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 11.06.2025, 18.06.2025 та 19.06.2025.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на вебпорталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII.
При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки.
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис Тарасюк Тетяни Георгіївни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону № 2155-VIII не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено:
- порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а саме Замовником: у підпункті 5 пункту 2 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 7 до тендерної документації зазначено посилання на законодавчий акт, який втратив чинність (Постанова Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015 № 1035); у пункті 6 розділу V тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій у редакції, яка втратила чинність (відсутня підстава відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, який є громадянином Ісламської Республіки Іран і т.д.); у пункті 3 розділу VI тендерної документації зазначено підставу внесення змін до договору про закупівлю передбачену для робіт, в той час як предметом даної закупівлі є товари;
- порушення норм пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої на здійснення зв’язку з учасниками.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О., якого протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.05.2025 № 26 визнано переможцем, установлено наступне.
Відтак, в порушення вимог передбачених Замовником у підпункту 2 пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації, ФОП Стахова Н.О. у складі тендерної пропозиції не надано довідки довільної форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із Замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків).
В порушення вимог передбачених Замовником у пункті 3 Додатку № 1 до тендерної документації, ФОП Стахова Н.О. у складі тендерної пропозиції не надано: листа-гарантію про те, що транспортування, розвантаження товару проводиться силами та засобами постачальника за вказаними Замовником адресами; копії сторінки 6 паспорта громадянина України (Стахової Н.О.).
В порушення вимог передбачених Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації, ФОП Стахова Н.О. у складі тендерної пропозиції не надано довідки в довільній формі, яка містить інформацію щодо переліку (адреси, контактні телефони) сервісних центрів з гарантійного та післягарантійного обслуговування.
В свою чергу, абзацами 1 та 2 пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О. вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, а отже є невідповідностями, які підлягали усуненню на підставі вимог абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей.
Замовником 20.05.2025 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі поданої тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О., яке не містить інформації щодо усунення вказаних вище невідповідностей, які виявлені під час моніторингу процедури закупівлі.
Відтак, Замовник в порушення вимог абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП Стахова Н.О. усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Також проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в ході розгляду тендерної пропозиції ФОП Стахова Н.О. розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 20.05.2025, в якому зазначено: «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О. виявлено невідповідність в інформації та/ або в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме:
1) на підтвердження виконання аналогічного договору учаснику необхідно було надати копію (копії) документів, що підтверджують виконання такого договору, але було надано договір за іншим предметом закупівлі.
….
3) відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України. Для підтвердження статусу офіційного представника на території України від виробника потрібно надати сертифікат (лист) від виробника..».
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 таблиці «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), укладеного в 2023-2025 роках;
- не менше 1 копії договору з додатками і специфікаціями, зазначеного в довідці в повному обсязі;
- копію (копії) документів, що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (видаткові накладні), або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
На усунення встановлених Замовником невідповідностей, учасником ФОП Стахова Н.О. оприлюднено в електронній системі закупівель, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», договір купівлі-продажу від 02.04.2025 № 9, з копіями документів, що підтверджують виконання вказаного договору.
Проте, ФОП Стахова Н.О. не оприлюднено в електронній системі закупівель оновлену довідку в довільній формі з інформацією про виконання вищевказаного аналогічного договору, що не відповідає вимогам передбаченим у Додатку № 1 до тендерної документації, чим як наслідок не усунено виявлені Замовником невідповідності у тендерній пропозиції вказаного учасника.
Також учасником ФОП Стахова Н.О. оприлюднено в електронній системі закупівель на усунення невідповідностей встановлених Замовником у складі поданої тендерної пропозиції вказаного учасника:
- авторизаційний лист ПВТП «АКРОПОЛІС» про те, що вказане підприємство є офіційним дистриб’ютором бренду духових інструментів Roy Benson та є виробником бандур Acropolis в Україні;
- сертифікат авторизованого виробника, в якому зазначено, що ФОП Стахова Н.О. є офіційним представником ПП «Соло», який здійснює реалізацію та надає сервісну підтримку бренду Yamaha.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що учаснику необхідно надати, зокрема:
- авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України (авторизаційний лист має містити найменування замовника, номер тендеру в системі публічних закупівель, який підтверджує, що товар, який пропонується Замовнику, є офіційним, оригінальним та новим, а також підтверджує надання гарантійних сервісних послуг на території України з вказанням конкретного терміну гарантійного обслуговування);
- сертифікат (лист) від виробника для підтвердження статусу офіційного представника на території України.
Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ФОП Стахова Н.О. технічної специфікації та проекту договору про закупівлю (файли «Д-3 Технічна специфікація.docx.p7s», «Д-4 Проєкт договору.docx.p7s») запропоновано до участі у процедурі закупівлі: класичну гітару Yamaha CS40; бандуру дитячу чернігівського типу Acropolis; саксофон альт Roy Benson AS-201; піаніно цифрове зі стійкою Yamaha Р-225.
Враховуючи вищевикладене, ФОП Стахова Н.О. не усунуто встановлені невідповідності у складі тендерної пропозиції учасника, оскільки не надано на вимогу Замовника: авторизаційного листа від виробника музичних інструментів YAMAHA або його офіційного представника на території України ПП «Соло»; сертифікат (лист) від виробника саксофону альт Roy Benson AS-201 для підтвердження статусу офіційного представника на території України ПВТП «АКРОПОЛІС».
Разом з тим, абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог визначених абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стахова Н.О., як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відтак, пунктом 3 розділу VI тендерної документації та Додатком № 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема на підтвердження відсутності підстав визначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей:
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
При цьому, документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Моніторингом встановлено, що переможцем торгів ФОП Стахова Н.О. оприлюднено в електронній системі закупівель Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо Стахової Н.О., яка видана 15.10.2024 року, тобто раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (17.05.2025), що не відповідає вимогам передбаченим Замовником у пункті 3 розділу VI тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевказане, Замовник на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Стахова Н.О., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей.
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 18.06.2025, щодо вищевказаних порушень, Замовником додатковою угодою від 17.06.2025 № 1 розірвано договір про закупівлю товару від 03.06.2025 № 38 та оприлюднено звіт про його виконання.
Період усунення порушень:
23.06.2025 12:21 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 12:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділом культури та туризму Коростишівської міської ради 23. 06. 25 року отримало висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ про проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Музичні інструменти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-012616-a). яким встановлено за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку №1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 17 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Стахова Н.О. установлено порушення абзаців 1 та 2 пункту 43, абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
У зв’язку з вище вказаним уповноваженою особою вирішено, усунити вказані порушення, шляхом відміни відкритих торгів з особливостями по предмету «Музичні інструменти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-012616-a), відповідно до пункту 50 постанови Комітету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу, з метою недопущення в подальшому помилок.
Дата публікації звіту:
26.06.2025 12:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору про закупівлю та вжиття заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (проведення роз’яснювальної роботи).
Дата публікації:
11.07.2025 20:55
Запити/Пояснення
Номер:
3fb5acee3e47480eb81e16c2eaff619e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 10.06.2025 № 1
Дата опублікування:
10.06.2025 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Відділом культури та туризму Коростишівської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Музичні інструменти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-012616-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Відділ культури та туризму Коростишівської міської ради є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
3) Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відтак, прошу пояснити чому тендерна документація:
- містить підстави відхилення тендерних пропозицій у редакції, яка втратила чинність (п.6 р.V тендерної документації Замовника);
- містить підставу внесення змін до договору про закупівлю передбачену для робіт, в той час як предметом даної закупівлі є товари (п.3 р.VІ тендерної документації Замовника);
- містить посилання на законодавчий акт, який втратив чинність (пп.2 та 5 р.3 тендерної документації, Додаток № 7 до тендерної документації);
- містить строк поставки товару (п.4.4 р.І тендерної документації та Додаток № 3 до тендерної документації), який не відповідає строку передбаченого Замовником в оголошені про проведення відкритих торгів;
- не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої на здійснення зв’язку з учасниками?
4) Відповідно до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 20.05.2025: «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О. виявлено невідповідність в інформації та/ або в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме:
1) на підтвердження виконання аналогічного договору учаснику необхідно було надати копію (копії) документів, що підтверджують виконання такого договору, але було надано договір за іншим предметом закупівлі.
….
3) відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України. Для підтвердження статусу офіційного представника на території України від виробника потрібно надати сертифікат (лист) від виробника..».
Відтак, на виконання вищевказаних умов 20.05.2025-21.05.2025 учасником ФОП Стахова Н.О. надано, зокрема, на підтвердження виконання аналогічних договорів та усунення встановлених Замовником невідповідностей, договір купівлі-продажу від 02.04.2025 № 9 (з копіями документів, що підтверджують виконання вказаного договору), інформація про виконання якого відсутня у поданій тендерній пропозиції вказаного учасника (поданій до 17.05.2025 – кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Стахова Н.О. відсутня оновлена довідка в довільній формі з інформацією про виконання вищевказаного аналогічного договору, що не відповідає вимогам передбаченим у Додатку № 1 до тендерної документації, що як наслідок призвело до не усунення виявлених Замовником невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О. надано, на усунення невідповідностей встановлених Замовником у складі поданої тендерної пропозиції вказаного учасника:
- авторизаційний лист ПВТП «АКРОПОЛІС» про те, що є офіційним дистриб’ютором бренду духових інструментів Roy Benson та є виробником бандур Acropolis в Україні;
- сертифікат авторизованого виробника, яким передбачено, що ФОП Стахова Н.О. є офіційним представником ПП «Соло».
З вищевказаного слідує, що ФОП Стахова Н.О. не підтверджено статус офіційного представника на території України від виробника бандур Acropolis та не надано авторизаційний лист від виробника або офіційного представника ПП «Соло».
Слід зауважити, що вказані вище документи надано, але вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та закінчення терміну на виправлення невідповідностей встановлених у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О.
Водночас, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чому Замовником, керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Стахова Н.О.?
5) Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 17.05.2025 до участі у процедурі закупівлі подано тендерну пропозицію лише одним учасником ФОП Стахова Н.О., якого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 визнано переможцем торгів.
За результатами проведеного аналізу дотримання Замовником вимог законодавства під час розгляду ФОП Стахова Н.О. встановлено наступне.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відтак, пунктом 3 розділу VI тендерної документації та Додатком № 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема:
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, переможцем торгів ФОП Стахова Н.О. оприлюднено в електронній системі закупівель Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо Стахової Н.О., яка видана 15.10.2024 року, тобто раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (17.05.2025), що не відповідає вимогам передбаченим Замовником у пункті 3 розділу VI тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
У зв’язку з викладеним, прошу надати пояснення чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Стахова Н.О., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
322d60a6679e4763967ce4d0352c41a5
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2025 14:14
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) від 10.06.2025 № 1 Відділ культури та туризму Коростишівської міської ради повідомляє:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 (із змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду товар. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на товар, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах та електронній системі закупівель «Рrozorro». Посилання на відповідні інтернет магазини зазначено в обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної, яке розміщено на сайті Коростишівської міської ради
1) вартості предмета закупівлі
2) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної, яке розміщено на сайті Коростишівської міської ради за посиланням https://korostyshiv-rada.gov.ua/viddil-kultury-ta-turyzmu-miskoi-rady/4640-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
3) а) В тендерній документиції підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі –Особливості) зі всіма змінами та доповненнями.
б) Підстави для внесення змін до договору про закупівлю в тендерній документації чітко прописані відповідно до статті 18 та статті 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі всіма змінами та доповненнями . Відповідно підставу внесення змін до договору про закупівлю, передбачену для робіт, не застосовують
в)посилання в тендерній документації (пп.2 та в Додатку 7) на законодавчий акт, який втрати чинність здійсненно помилково.
Номер:
af18a01ed80c4ed98dcfaa93ed1b77a9
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 18.06.2025 № 2
Дата опублікування:
18.06.2025 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Відділом культури та туризму Коростишівської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Музичні інструменти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-012616-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на вебпорталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII.
При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки.
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис Тарасюк Тетяни Георгіївни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону № 2155-VIII не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чому уповноваженою особою Замовника Тарасюк Тетяною Георгіївною, в недотримання вимог пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082, накладено удосконалений цифровий підпис на завантажені оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію?
2) Прошу надати пояснення, чому Замовником:
1. в порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а саме:
• у пункті 6 розділу V тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій у редакції, яка втратила чинність (відсутня підстава відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, який є громадянином Ісламської Республіки Іран і т.д.);
• у підпунктах 2 та 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 7 до тендерної документації зазначено посилання на законодавчий акт, який втратив чинність (Постанова Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015 № 1035);
2. в порушення норм пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить посади посадової особи Замовника, уповноваженої на здійснення зв’язку з учасниками.
3) Відповідно до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 20.05.2025: «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О. виявлено невідповідність в інформації та/ або в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме:
1) на підтвердження виконання аналогічного договору учаснику необхідно було надати копію (копії) документів, що підтверджують виконання такого договору, але було надано договір за іншим предметом закупівлі.
….
3) відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України. Для підтвердження статусу офіційного представника на території України від виробника потрібно надати сертифікат (лист) від виробника..».
Відтак, на виконання вищевказаних умов 20.05.2025-21.05.2025 учасником ФОП Стахова Н.О. надано, зокрема, на підтвердження виконання аналогічних договорів та усунення встановлених Замовником невідповідностей, договір купівлі-продажу від 02.04.2025 № 9 (з копіями документів, що підтверджують виконання вказаного договору), інформація про виконання якого відсутня у поданій тендерній пропозиції вказаного учасника (поданій до 17.05.2025 – кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Стахова Н.О. відсутня оновлена довідка в довільній формі з інформацією про виконання вищевказаного аналогічного договору, що не відповідає вимогам передбаченим у Додатку № 1 до тендерної документації, що як наслідок призвело до не усунення виявлених Замовником невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О. надано, на усунення невідповідностей встановлених Замовником у складі поданої тендерної пропозиції вказаного учасника:
- авторизаційний лист ПВТП «АКРОПОЛІС» про те, що є офіційним дистриб’ютором бренду духових інструментів Roy Benson та є виробником бандур Acropolis в Україні;
- сертифікат авторизованого виробника, яким передбачено, що ФОП Стахова Н.О. є офіційним представником ПП «Соло».
З вищевказаного слідує, що ФОП Стахова Н.О. не підтверджено статус офіційного представника на території України від виробника бандур Acropolis та не надано авторизаційний лист від виробника або офіційного представника ПП «Соло».
Слід зауважити, що вказані вище документи надано, але вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та закінчення терміну на виправлення невідповідностей встановлених у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Стахова Н.О.
Водночас, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чому Замовником, керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, невідхилено тендерну пропозицію ФОП Стахова Н.О.?
4) Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 17.05.2025 до участі у процедурі закупівлі подано тендерну пропозицію лише одним учасником ФОП Стахова Н.О., якого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 визнано переможцем торгів.
За результатами проведеного аналізу дотримання Замовником вимог законодавства під час розгляду ФОП Стахова Н.О. встановлено наступне.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відтак, пунктом 3 розділу VI тендерної документації та Додатком № 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема:
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, переможцем торгів ФОП Стахова Н.О. оприлюднено в електронній системі закупівель Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо Стахової Н.О., яка видана 15.10.2024 року, тобто раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (17.05.2025), що не відповідає вимогам передбаченим Замовником у пункті 3 розділу VI тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
У зв’язку з викладеним, прошу надати пояснення чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Стахова Н.О., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5707e309f3744bc9a31df233ef7e5559
Назва:
Відповідь на запит № 2 від 18.06.2025
Дата опублікування:
19.06.2025 15:02
Опис:
На підставі запиту про надання пояснень (інформації, документів) від 18.06.2025 № 2 у межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Відділом культури та туризму Коростишівської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Музичні інструменти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-012616-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відділ культури та туризму Коростишівської міської ради погоджується, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме пункту 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178».
Відділом культури та туризму Коростишівської міської ради було допущено помилку при визначенні переможця. У зв’язку з вище вказаним уповноваженою особою вирішено відмінити відкриті торги з особливостями, відповідно до пункту 50 постанови Комітету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
c86cf6e29fe948aa83a0e40174ef966e
Назва:
Усунення порушень закупівлі по предмету «Музичні інструменти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-012616-a)
Дата опублікування:
18.06.2025 12:13
Опис:
Договір №38 від 03.06.2025 року розірвано, у звязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель