• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо, 09122000-0 Пропан і бутан (скраплений газ (суміш пропан-бутану) на АЗС)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

16 256 668.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 162 566.69 UAH
Номер: eddeb7971b3141209b782fe9cf5669c8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-03-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.09.2025 14:42 - 25.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-05-09-012595-a 09.05.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії АМКУ у визначений Законом строк, притягнути до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14 серпня 2025 року) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЄНТУС РЕСУРС» (далі – ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 27 серпня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/д та б/н, рішення Комісії АМКУ від 26 травня 2025 року № 8330-р/пк-пз, від 18 червня 2025 року № 9767-р/пк-пз, від 28 липня 2025 року № 11658-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 27 серпня 2025 року, договір від 05 вересня 2025 року № 1152/24/16-25 на суму 14 297 657,76 грн з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09 вересня 2025 року та від 12 вересня 2025 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») від 15 травня 2025 року № UA-2025-05-09-012595-a.c1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 26 травня 2025 року № 8330-р/пк-пз (далі – рішення-1), згідно з яким встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть видати інформаційний чек POS-терміналу та які мають функціонал «особистого кабінету», передбачений Замовником у наведених положеннях проєкту договору, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Рішенням-1 Комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо, 09122000-0 Пропан і бутан (скраплений газ (суміш пропан-бутану) на АЗС)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-05-09-012595-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 06 червня 2025 року внесено зміни до тендерної документації. Водночас, на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» від 06 червня 2025 року № UA-2025-05-09-012595-a.a2 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 18 червня 2025 року № 9767-р/пк-пз (далі – рішення-2), згідно з яким встановлено, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть видати інформаційний чек POS-терміналу та які мають функціонал «особистого кабінету», передбачений Замовником у наведених положеннях проєкту договору, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». При цьому, Комісією АМКУ за результатом прийнятого рішення-2 встановлено, що Замовником не виконано рішення-1, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. Рішенням-2 Комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо, 09122000-0 Пропан і бутан (скраплений газ (суміш пропан-бутану) на АЗС)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-05-09-012595-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. На виконання рішення-2 Замовником 14 липня 2025 року були внесені зміни до тендерної документації. Крім того, на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» від 17 липня 2025 року № UA-2025-05-09-012595-a.a3 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 28 липня 2025 року № 11658-р/пк-пз (далі – рішення-3), згідно з яким встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають функціонал «особистого кабінету», передбачений Замовником у наведених положеннях проєкту договору, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». При цьому, Комісією АМКУ за результатом прийнятого рішення-3 встановлено, що Замовником не виконано рішення-1 та рішення-2, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. Рішенням-3 Комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо, 09122000-0 Пропан і бутан (скраплений газ (суміш пропан-бутану) на АЗС)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-05-09-012595-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. На виконання рішення-3 Замовником 14 серпня 2025 року були внесені зміни до тендерної документації. Згідно з частиною двадцять другою статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Зважаючи на зазначене, Замовник виконав рішення Комісії АМКУ від 26 травня 2025 року № 8330-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації в частині встановлення вимог стосовно наявності інформаційного чеку POS-терміналу та функціоналу «особистого кабінету», передбаченого Замовником у наведених положеннях проєкту договору, з порушенням строків, визначених у частині двадцять другій статті 18 Закону.
Період усунення порушень: 17.09.2025 16:37 - 02.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2025 16:37

Запити/Пояснення