-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ваги для зважування автомобільні електронні (ДК 021:2015: 42923200-4 «Ваги»).
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Номер:
bc5a47f454584ae59d08382e2bce6b68
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-17-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.06.2025 00:00
Період моніторингу:
17.06.2025 17:19 - 09.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
16.06.2025 № 170
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2025-05-09-010551-a 09.05.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-05-09-012217-a КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 13 травня 2025 року № 130525/01, тендерні пропозиції учасників закупівлі, Вимога про усунення невідповідностей до 14 червня 2025 учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА» (далі – ТОВ «НВК «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА», скаргу ТОВ «НВК «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА» за № ID UA-2025-05-09-010551-a.a1, за результатом розгляду скарги рішення Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 8477-р/пк-пз від 28.05.2025, питання та вимоги, розміщенні через електронну систему закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.05.2025 № UA-2025-05-09-010551-a, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника ТОВ «ВАГОВI PIШEHНЯ» від 22.05.2025 № 220525/01, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника ТОВ «НВК «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА» від 21.05.2025 № 210525/01, рішення про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «НВК «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА» уповноваженою особою Замовника від 16.06.2025 № 160625/01, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 16.06.2025, договір від 24.06.2025 № 16, на суму 776 500,00 грн., пояснення замовника отримані на запити Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо питань, обставин та підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.07.2025 17:50 - 16.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2025 17:50
Запити/Пояснення
Номер:
4370867c63dd4efaa0b65c9212fef34e
Назва:
Запит про надання пояснення та інформації
Дата опублікування:
19.06.2025 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2025 00:00
Опис:
Запит у прикріпленому файлі
Номер:
55f9a063738a4c34a58c690836db830e
Назва:
Відповідь на питання до пояснення У межах проведення моніторингу закупівлі «Ваги для зважування автомобільні електронні (ДК 021:2015: 42923200-4 «Ваги»)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-010551-a)
Дата опублікування:
23.06.2025 09:49
Опис:
Відповідь на питання до пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ваги для зважування автомобільні електронні (ДК 021:2015: 42923200-4 «Ваги»)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-010551-a) надаємо пояснення із наступних питань:
ПИТАННЯ 1.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості, обґрунтування рішення уповноваженої особи щодо вибору процедури закупівлі?
Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради не є а ні головним розпорядником бюджетних коштів, а ні розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня, а ні одержувачем бюджетних коштів. Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради є унітарним підприємством комунальної форми власності, інформація щодо діяльності підприємства розміщується на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-upravlinnya-po-remontu-ta-ekspluatacii-avtoshlyahiv-dniprovskoi-miskoi-radi.
Відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2025-05-09-012217-a джерелом фінансування закупівлі є кошти від здійснення господарської діяльності підприємства (власні кошти).
Отже Замовником визначалася очікувана вартість предмета закупівлі, а не розмір бюджетного призначення.
Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Для розрахунку очікуваної вартості застосовувався метод розрахунку очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін. Замовником направлено письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції.
Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичну за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Цод - очікувана вартість; Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів; К – кількість запитів.
Розрахункова очікувана вартість закупівлі склала: 850000,00 гривень.
Ваги призначені для статичного зважування автомобільного транспорту до 80 т.
Отже, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням наявного автотранспортного парку Комунального підприємства «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради та згідно з приписами Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1062, та згідно з іншими діючими на території України вимогами до якості, що відносяться до такого виду товару.
Обгрунтування рішення уповноваженої особи щодо вибору процедури закупівлі : Відповідно до п.10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ( далі - Особливості) Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 особливостей.
Таким чином Замовником вибрана процедура закупівлі - відкриті торги.
Номер:
f35bf41fb83c4e2fba9fc4a81345a5ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2025 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
Запит у прикріпленому файлі
Номер:
f9c86e030a034b3b87105d7dc1124700
Назва:
Відповідь на питання до пояснення
Дата опублікування:
27.06.2025 15:36
Опис:
Відповідь на питання до пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ваги для зважування автомобільні електронні (ДК 021:2015: 42923200-4 «Ваги»)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-010551-a) надаємо пояснення із наступних питань:
ПИТАННЯ.
Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА", які опубліковано від 16 травня 2025 підписано КЕП генерального директора ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА", документи які опубліковано від 18.06.2025 підписано КЕП директора ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА", документи, які подані учасником 13 та 17 червня 2025 року не підписані КЕП. Прошу надати пояснення на підставі чого було прийнято тендерну пропозицію учасника ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА", яку опубліковано 16 травня 2025 року та підписано КЕП генерального директора, якщо наказом від 15.07.2020 №17 було змінено посаду «генерального директора» на посаду «директора»? Також прошу пояснити відсутність КЕП відносно документів, що було опубліковано учасником процедури закупівлі 13 та 17 червня 2025 року.
ПОЯСНЕННЯ.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Звертаємо вашу увагу, що замовник, скориставшись правом, наданим цим пунктом розмістив для учасника торгів ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА" Вимогу про усунення невідповідностей до 14 червня 2025 11:14 та у Повідомленні про усунення невідповідностей, а саме у пункті 1.7 зазначив наступні невідповідності: «Тендерна пропозиція в цілому містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) керівника учасника процедури закупівлі – Генерального директора Гайдукевич М.М. ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА». Всі документи тендерної пропозиції Учасника підписані керівником учасника процедури закупівлі – директором Гайдукевич М.М.» та розділі 3 Повідомлення «Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей», у пункті 3.7 замовник зазначив «Відповідно до законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» пропозиція учасника в цілому повинна бути скріплена удосконаленим електронним підписом або кваліфікованим електронним підписом (УЕП/КЕП) керівника учасника процедури закупівлі. Тобто на тендерну пропозицію в цілому накласти удосконалений або кваліфікований електронний підпис (УЕП/КЕП) керівника учасника процедури закупівлі - директора ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА"».
При цьому слід зауважити, що КЕП, який використовує особа уповноважена на підписання документів, має бути виданий на фізичну особу, яка працює в юридичній особі. Оскільки у цьому випадку особа, а саме Гайдукевич М.М. місце роботи не змінював, а залишається працювати, то формально КЕП станом на 16.05.2025 року залишається чинним.
Водночас, враховуючи те, що сертифікат КЕП містить актуальні дані про власника, включаючи посаду, то замовник скориставшись правом, наданим пунктом 43 Особливостей розмістив для учасника торгів ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА" вимогу про усунення невідповідностей.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП посадової особи.
Відповідно до даних електронної системи закупівель на тендерну пропозицію (з урахуванням усунення 13.06.2025 року невідповідностей) учасником 13 червня 2025 о 20:49 підписано тендерну пропозицію шляхом накладання електронного підпису (ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису отриманого з Онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного додається).
Позаяк 16 червня 2025 замовник оприлюднив Повідомлення про намір укласти договір, то учасник 17.06.2025 року оприлюднив відповідно до п.47 Особливостей документи та 17 червня 2025 о 10:21 та оновив електронний підпис на тендерну пропозицію шляхом накладання електронного підпису (ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису отриманого з Онлайн сервісу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного додається).
В подальшому 18.06.2025 року учасник додав до тендерної пропозиції документи, та відповідно знову оновив в тендерній пропозиції електронний підпис.
Тобто учасник при розміщенні інформації про публічні закупівлі використовував саме КЕП посадової особи учасника уповноваженого на підписання документів.
Номер:
1b32f72e28894a19bab50999c698dcda
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2025 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
Запит у прикріпленому файлі
Номер:
8e802409989e46d99b0ecfad6e265a18
Назва:
Відповідь на питання до пояснення
Дата опублікування:
01.07.2025 08:31
Опис:
Відповідь на питання до пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ваги для зважування автомобільні електронні (ДК 021:2015: 42923200-4 «Ваги»)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-09-010551-a) надаємо пояснення із наступних питань:
ПИТАННЯ.
Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – технічне завдання) містить додаткові вимоги, якими передбачено надання учасником посилання для підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки.
Учасником процедури закупівлі ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА" надано файл «Сертифікат перевірки типу № 17.pdf», який містить номер для посилань, за яким у відкритих джерелах можна визначити чи внесено виробника ЗТВ в Реєстр затверджених типів ЗТВ, чи дійсний сертифікат та інше.
Рішенням уповноваженої особи від 21.05.2025 № 2100525/01 тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА" була відхилена на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, однією з невідповідностей була наступна «Учасник у складі тендерної пропозиції не надав посилання для підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки».
За результатами розгляду скарги за № ID: UA-2025-05-09-010551-a.a1 АМКУ було прийнято рішення зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА".
В подальшому замовником опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей до 14 червня 2025 до учасника процедури закупівлі ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА", в переліку невідповідностей була наступна: «1.5 Учасником не надано посилання для підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки».
На Вимогу, що зазначено вище, учасником ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА" 13 червня 2025 року опубліковано файл «Довідка про підвердження про внесення до ДР ЗВТ № 3.5.pdf», в якому міститься посилання для підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки.
Проте тендерною документацією не передбачається надання учасниками процедури закупівлі довідки в довільному форматі або ж листа роз’яснення з посиланням для підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки.
Прошу надати пояснення на підставі чого замовником було надано Вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА" на виправлення невідповідностей з тих питань, які було розглянуто АМКУ та прийнято рішення?
ПОЯСНЕННЯ.
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), далі – Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Водночас, принагідно повідомляємо, що відповідно до частини 12 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.
Звертаємо увагу, що питання стосовно підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки було предметом дослідження Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) під час розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА" (код ЄДРПОУ: 31550930) від 26 травня 2025 № UA2025-05-09-010551-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Таким чином, у Східного офісу Держаудитслужби відсутні правові підстави проведення моніторингу щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник на питання щодо розміщення для учасника торгів ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА" Вимоги про усунення невідповідностей, то зауважує про наступне.
Згідно з п.13 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток 1 до тендерної документації) для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі складі обов’язково надається заповнена порівняльна таблиця технічних характеристик (опис та характеристики товарів повинні бути чітко визначеними), у якій вимагалося, зокрема надати посилання для підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав посилання для підтвердження про внесення до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки.
Умовами тендерної документації не вимагалося надання СЕРТИФІКАТУ ПЕРЕВІРКИ ТИПУ. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Долучати до складу своєї тендерної пропозиції додаткові матеріали або ні, учасник вирішує самостійно. Законом України “Про публічні закупівлі” не визначені конкретні обов’язкові документи для участі в процедурі закупівлі. В учасника є єдиний обов’язок — надання всіх документів / довідок / інформації / тощо, яких вимагає замовник. Але якщо учасник вирішив долучити додаткові матеріали, йому потрібно врахувати загальні вимоги замовника до оформлення всіх наданих у складі тендерної пропозиції документів.
З огляду на зазначене, та враховуючи інформацію, яка викладена у рішенні №9009-р/пк-пз від 05.06.2025 Комісії, замовник відповідно до пункту 43 Особливостей розмістив для учасника торгів ТОВ "НВК "СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА" Вимогу про усунення невідповідностей та Повідомленні про усунення невідповідностей, тим самим виконував рішення Комісії.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Східним офісом Держаудитслужби на підставі наказу від 16.06.2025 № 170 прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-09-010551-a за такою підставою «Дані автоматичних індикаторів ризиків». Проте в електронній системі закупівель відсутня інформація «Ризики, що спрацювали», як то передбачає пункт 7 Методики визначення автоматичних індикаторів ризиків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 27 вересня 2024 року № 476 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства фінансів України від 04.10.2024 р. № 491). Відповідно до пункту 23 Особливостей дані автоматичних індикаторів ризиків застосовуються з урахуванням цих особливостей.
З огляду на зазначене вище просимо через електронну систему закупівель надати інформацію стосовно ризиків, що спрацювали за процедурою UA-2025-05-09-010551-a на підставі яких прийнято рішення щодо проведення моніторингу даної закупівлі.