• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ваги для зважування автомобільні електронні (ДК 021:2015: 42923200-4 «Ваги»).

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Номер: bc5a47f454584ae59d08382e2bce6b68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-17-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.06.2025 17:19 - 09.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 16.06.2025 № 170 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-05-09-010551-a 09.05.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 573-67-94, a.v.pyshkina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-05-09-012217-a КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 13 травня 2025 року № 130525/01, тендерні пропозиції учасників закупівлі, Вимога про усунення невідповідностей до 14 червня 2025 учасником ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА» (далі – ТОВ «НВК «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА», скаргу ТОВ «НВК «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА» за № ID UA-2025-05-09-010551-a.a1, за результатом розгляду скарги рішення Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) № 8477-р/пк-пз від 28.05.2025, питання та вимоги, розміщенні через електронну систему закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.05.2025 № UA-2025-05-09-010551-a, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника ТОВ «ВАГОВI PIШEHНЯ» від 22.05.2025 № 220525/01, рішення уповноваженої особи про відхилення учасника ТОВ «НВК «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА» від 21.05.2025 № 210525/01, рішення про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «НВК «СОЮЗЦВЕТМЕТАВТОМАТИКА» уповноваженою особою Замовника від 16.06.2025 № 160625/01, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 16.06.2025, договір від 24.06.2025 № 16, на суму 776 500,00 грн., пояснення замовника отримані на запити Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо питань, обставин та підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 10.07.2025 17:50 - 16.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2025 17:50

Запити/Пояснення