• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту даху будівлі клубу ***

Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану

Завершена

3 792 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 964.25 UAH
Номер: 54111e2c5cd143e98251f23b6f24c82a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-01-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.07.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.07.2025 15:51 - 23.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2025 №183 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 01.07.2025 №183. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-09-007478-a, 09.05.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, z.v.atamanchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» встановлено порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону №922-VIII та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю змісту пропозиції переможця спрощеної закупівлі, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону №922-VIII та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275 у встановленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за укладеним договором з дотриманням норм Господарського та Цивільного кодексів України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 22 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон №922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення Військовою частиною 3002 НГУ (далі – Замовник) спрощеної закупівлі; звіт про результати проведення спрощеної закупівлі; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 02.06.2025 №75 та №77, від 27.05.2025 №276, від 10.06.2025 №311, від 16.06.2025 №325 та від 23.06.2025 №335; оприлюднені в електронній системі закупівель листи-відмови від підписання договору учасником ФОП Бартішем Р. С. (лист від 10.06.2025 №87), а також ТОВ «БУДМАКСКАПРЕМОНТ» (лист від 12.06.2025 №15); пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 11.07.2025 №470, додаткові угоди від 14.07.2025 №1 та від 18.07.2025 №2 до нього, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до частини першої статті 30 Закону України від 17.07.2020 №808-IX «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон №808-IX) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 затверджено особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану. У підпункті 2 пункту 8 Особливостей №1275 визначено, що державні замовники можуть здійснювати оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн, в електронній системі закупівель у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Моніторингом встановлено, що закупівлю за ID: UA-2025-05-09-007478-a Замовником проведено як спрощену закупівлю відповідно до Особливостей №1275. Так, за умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі (пункт 9 Додатку 1 «Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації (подаються у сканованому вигляді)») учасник у складі пропозиції повинен надати документ, який підтверджує якість товарів, матеріалів для виконання даних послуг (сканований оригінал або завірена копія посвідчення якості або декларації виробника або сертифіката відповідності, тощо). Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» у складі пропозиції надано сертифікати відповідності на наступні будівельні матеріали: покрівельні та гідроізоляційні ПВХ-мембрани; матеріали рулонні покрівельні та гідроізоляційні; плити пінополістирольні ексрузійні; підпокрівельні плівки на основі поліетилену та поліпропілену, гідроізоляційні ПВХ та ТПО мембрани, обладнання системи блискавозахисту та заземлення та геотекстиль. Разом з тим, Розділом ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів, наданої ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» на виконання вимог Додатку №2 «Технічне завдання» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, для надання послуг з поточного ремонту даху будівлі клубу передбачено використання інших матеріалів, зокрема: мастики бітумної, щебню з природного каменю, суміші асфальтобетонної, піску природного, розчину цементного, фарби емалевої тощо. На запит Західного офісу Держаудитслужби, стосовно врахування під час розгляду пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» відсутності документів, які підтверджують якість товарів та матеріалів, які будуть використовуватись для надання послуг згідно предмету закупівлі, Замовником надано відповідь, що «матеріали, на які в складі пропозиції не були надані документи про відповідність (зокрема: мастика бітумна, щебінь, пісок, асфальтобетонна суміш тощо), не стали підставою для відхилення пропозиції, оскільки учасник письмово зобов’язався надати відповідні документи на етапі виконання робіт». Водночас, вищезгаданим Листом-гарантією (від 19.05.2025 №12/19; файл «довідки, листи - гарантії.pdf») учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» гарантує, що на інші матеріали, які використовуватимуться в роботі, будуть надані сертифікати/висновки/ декларації лише на етапі надання послуг (виконання робіт). Таким чином, надані Замовником пояснення не спростовують вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якими передбачено, що документи, які підтверджують якість товарів, матеріалів для виконання послуг досліджуваної закупівлі надаються в складі пропозиції. Крім того, за вимогами розділу «Додаткові вимоги до предмету закупівлі» Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі кошторисна документація розраховується у програмному комплексі АВК-5 версії 3.10.0 (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України), у форматі PDF (належним чином завірена уповноваженою особою учасника) та в електронному вигляді (формат файлу .imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. Одночасно, в складі кошторисної документації учасниками надається: договірна ціна, локальний кошторисний розрахунок (форма № 1) та підсумкова відомість ресурсів. Слід вказати, що за вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника розрахунок прибутку, загальновиробничих витрат, адміністративних витрат здійснюється відповідно до Кошторисних норм України. Моніторингом встановлено, що на виконання вищевказаної вимоги в складі пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» надано договірну ціну за предметом закупівлі, локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів. При цьому, надана учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» договірна ціна складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281). Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281 (з врахуванням Змін №1, №2, №3 та №4). Відповідно до пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» Довідки від 19.05.2025 №02/19 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка про наявність МТБ.pdf» у складі архіваваного документа «Документи по МТБ (1).rar») будівельну техніку, зокрема: автомобілі MAN 8.145 LRC та MAN TGS 41.400, а також трактор колісний Беларус 1221 буде залучено відповідно до договорів надання послуг від 09.10.2023 №09/10, укладеного учасником з ТОВ «АВАКС ПРОФ». У складі пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» також надано скан-копію вищевказаного договору надання послуг. Зокрема, за договором від 09.10.2023 №09/10 передбачено що: виконавець (ТОВ «АВАКС ПРОФ») зобов’язується надати послуги спецтехнікою та автотранспортними засобами, а замовник прийняти послуги і оплатити їх вартість, згідно актів надання-отримання послуг. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом наданої ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» договірної ціни та розрахунків до неї встановлено, що зазначені у Локальному кошторисі учасника №02-01-01 трудовитрати робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт, зокрема: РЕКН СЗ11-5-1 - перевезення ґрунту до 30 км з застосування автомобіля-самоскида та РЕКН С311—30-М - улаштування вирівнюючих шарів основи автогрейдером із щебенево-піщаної суміші (керування якими здійснюватиметься силами надавача послуг технікою), включено до розрахунку загальновиробничих, а також прибутку при визначенні цінової пропозиції (договірної ціни). З врахуванням вищенаведеного, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» у наданому у складі пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що будуть залучені за договорами надання послуг), чим недотримано вимог пункту 5.8. Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимоги Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону №922-VIII замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Проте, на порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону №922-VIII та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275, Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС», а визначено його переможцем та укладено договір від 11.07.2025 №470.
Період усунення порушень: 24.07.2025 17:48 - 08.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2025 17:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з отриманим висновком про результати моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-09-007478-a, 09.05.2025, повідомляємо наступне: Військовою частиною 3002, як Замовником, уважно опрацьовано зазначені у висновку зауваження щодо невідповідності пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВІП-БУД АЛЬЯНС» окремим умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII. Враховуючи виявлені під час моніторингу порушення, наразі Замовником ініційовано процедуру розірвання договору №470 від 11.07.2025, укладеного з переможцем процедури, у зв’язку з невідповідністю його пропозиції умовам закупівлі. Таким чином, Замовником вживаються відповідні заходи для усунення виявленого порушення та приведення дій у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема Закону №922-VIII та Особливостей №1275. Додатково зазначаємо, що на момент проведення розгляду тендерних пропозицій Замовником були прийняті рішення, виходячи з наданих учасником гарантійних листів та зобов’язань, однак з урахуванням висновку органу державного фінансового контролю ці дії переглянуто. Дякуємо за здійснення моніторингу та звернення уваги на окремі аспекти проведеної закупівлі. Додаткову угоду про розірвання договору № 470 від 11.07.2025 буде оприлюднено на електронному майданчику у найкоротші терміни. Дякуємо за пильність і об’єктивну оцінку.
Дата публікації звіту: 29.07.2025 16:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Договір розірвано.
Дата публікації: 01.09.2025 11:39

Запити/Пояснення