-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"
Завершена
2 993 867.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 969.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 969.34 UAH
Номер:
0aaaf79d34884a94954ab2e42eb4b4d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 11:42 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2025 №46-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.06.2025 №46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-05-09-005701-a 09.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, питання оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ПБС» та ТОВ «Трафік Менеджмент Груп», розгляду тендерної пропозиції ПП «МАЕСТРО М» – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.05.2025 №76 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПБС», ТОВ «Трафік Менеджмент Груп» та ПП «МАЕСТРО М», вимоги про усунення невідповідностей до 10.06.2025, до 12.06.2025 та до 18.06.2025, протокольньні рішення (протокол) уповноваженої особи від 10.06.2025 №99, від 11.06.2025 №101 та від 19.06.2025 №108, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 30.06.2025 року та від 01.07.2025 року.
Період усунення порушень:
07.07.2025 10:49 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2025 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
499e3185324a43739d5885a25718d484
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
30.06.2025 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-09-005701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Згідно з інформацією оприлюдненою на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації по об'єкту та розрахунку відділу капітального будівництва».
Просимо надати проектно-кошторисну документацію, згідно якої Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
43e35339f27746fb925fdd5de6f6e8a6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.07.2025 14:46
Опис:
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На виконання Запиту замовнику, від 30 червня 2025 року, про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-05-09-005701-a) по предмету закупівлі "Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-06-23-000008) повідомляєм:
1. Надати проектно-кошторисну документацію, згідно якої Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
Додаємо скан-копії проектно-кошторисної документації та заявку на проведення закупівлі відділу капітального будівництва із технічними вимогами .
Заступник начальника управління комунального господарства - начальник відділу планування діяльності та розвитку комунальних підприємств Ольга ПАЛАГНЮК
Номер:
c0e72773730c46a5841de1d061133070
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
01.07.2025 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-09-005701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Згідно з пунктом 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником надано учаснику-переможцю вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту «Учаснику необхідно надати кольорові сканкопії з оригіналів відповідних договорів Учасником на підтвердження відповідності якості фарби та мікрокульок, надано сертифікати видані ТОВ «Кансай Хеліос Україна» Учаснику необхідно підтвердити співпрацю з ТОВ «Кансай Хеліос Україна» щодо постачання фарби та кульок. Учасником подано Сертифікат відповідності від ТОВ «Пластік-Україна» СВ.ОДС.044.140-24 (18.2.1 ORALITE Сертифікат плівкасвітло повиртальна.pdf)», однак протоколи випробувань №0641/24,0642/24,0643/24,0644/24 від 26.08.2024 року не надано.», проте у тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання вищезазначених докуметів.
Чому Замовником надано учаснику-переможцю вимогу про усунення невідповідностей, щодо документів, що не передбачаються тендерною документацією?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a5b9488c38ae46d8bc00185315d8a995
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.07.2025 08:47
Опис:
На виконання Запиту замовнику, від 1 липня 2025 року, про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-05-09-005701-a) по предмету закупівлі "Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-06-23-000008) повідомляєм:
1. Чому Замовником надано учаснику-переможцю вимогу про усунення невідповідностей, щодо документів, що не передбачаються тендерною документацією?
Сертифікат відповідності — це документ, який підтверджує, що продукція відповідає вимогам технічних регламентів або стандартів.
Протоколи випробувань — це документи, які фіксують результати перевірок, тестів або лабораторних випробувань продукції. Відповідно вони підтверджують, що продукція була реально випробувана, містять технічні параметри, які порівнюються з нормами, є підставою для видачі сертифіката відповідності. Під час оцінки відповідності ці протоколи вимагаються органом сертифікації. При розгляді тендерної документації на предмет результату перевірки-вони мають бути доступними разом із сертифікатом.
Протоколи випробувань є обов’язковим додатком або підставою для видачі сертифіката відповідності, тобто фактично — невід’ємною частиною у процедурі сертифікації, навіть якщо вони не завжди додаються до сертифіката як документально.
Учасником подано Сертифікат відповідності від ТОВ «Пластік-Україна» СВ.ОДС.044.140-24 (файл18.2.1 ORALITE Сертифікат плівкасвітло повиртальна.pdf)», хоча в сертифікаті вказано що сертифікат видано на підставі протоколів , однак протоколи випробувань №0641/24,0642/24,0643/24,0644/24 від 26.08.2024 року не надано.
Замовником, на виконання п.43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП «МАЕСТРО М» код ЄДРПОУ 35185446 процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Вимога про усунення порушення надана Учаснику до 18.06.25, 16:58.
Вимоги до матеріалів для дорожніх знаків зі світлоповертальним зображенням лицьової поверхні передбачені п.8.2. ДСТУ 4100:2021 Безпека дорожнього руху ЗНАКИ ДОРОЖНІ Загальні технічні вимоги. Також п.13.2 ДСТУ 4100:2021 визначено гарантійний строк: для знаків, виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки класів II, III –– не менше ніж 10 років від дати введення в експлуатацію.
Уповноваженою особою при розгляді пропозиції учасника на вимогу щодо копії сертифікату відповідності на плівку світлоповертальну (згідно ДСТУ 4100-2021), яка використовується в дорожних знаках, що будуть встановлюватись , необхідно було пересвідчитись , що інтенсивність світлоповертання та оптична система плівки є І класу. Також при класифікації плівки класом II, III згідно вимог п.13.2 ДСТУ 4100:2021 гарантійний строк для знаків, виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки класів II, III є не менше ніж 10 років від дати введення в експлуатацію.
Дана інформація може бути відображена тільки у протоколах випробувань на відповідність.
Заступник начальника управління комунального господарства - начальник відділу планування діяльності та розвитку комунальних підприємств Ольга ПАЛАГНЮК
Номер:
95298236a809430faacf5dc7f79ad9dc
Назва:
Додаток до пояснення на запит від 01.07.2025
Дата опублікування:
03.07.2025 16:07
Опис:
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На виконання Запиту замовнику, від 1 липня 2025 року, про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-05-09-005701-a) по предмету закупівлі "Нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків; код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-06-23-000008) повідомляєм:
1. Чому Замовником надано учаснику-переможцю вимогу про усунення невідповідностей, щодо документів, що не передбачаються тендерною документацією?
Уповноваженою особою при розгляді пропозиції учасника необхідно було пересвідчитись, що інтенсивність світлоповертання та оптична система плівки є І класу. Також при класифікації плівки класом II, III згідно вимог п.13.2 ДСТУ 4100:2021 гарантійний строк для знаків, виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки класів II, III є не менше ніж 10 років від дати введення в експлуатацію. Відповідно і додатково виставлено вимогу про надання протоколів випробувань.
Заступник начальника управління комунального господарства - начальник відділу планування діяльності та розвитку комунальних підприємств Ольга ПАЛАГНЮК