-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин марки А-95 та дизельне паливо
Завершена
1 266 955.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 334.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 334.78 UAH
Номер:
6a73f53fdd8f4a29b1935aa9793b7932
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 14:44 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 № 58-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
30.05.2025 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-05-09-002403-a, 09.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-05-08-000726-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 08.05.2024 № 01-01-25); тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – учасник); протокольне рішення, прийняте уповноваженою особою № 401-02-25 від 26.05.2025; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.05.2025; договір поставки товару № Т-518/25 від 04.06.2025, укладений замовником з ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»; відповідь замовника від 06.06.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
18.06.2025 17:45 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2025 17:45
Запити/Пояснення
Номер:
8cf2b5bb6be7407bba53a1c3805d59e9
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2025 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1390300,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-01-012628-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). Також, зазначити КПКВ у разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів;
- замовником у складі тендерної документації в пункті 1 розділу III Додатку 6 встановлено вимогу до тендерної пропозиції учасника: «Для підтвердження відповідності технічного завдання учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати до кінцевого строку подання пропозицій Договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, підсумкову відомість ресурсів, яка надається до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами за усіма позиціями (послідовність яких повинна відповідати таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника». Однак, у складі тендерної документації замовника в Додатку 5 відсутній розділ II з зазначеною таблицею. Поясніть яким чином була перевірена відповідність даній вимозі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1
Номер:
6deea88830f143c79e88a695dd6a5ff2
Назва:
Запитпро надання пояснення
Дата опублікування:
03.06.2025 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1266955,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-09-002403-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
-надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
63f96d1e3f2b42a0a957d8068c629d57
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.06.2025 11:37
Опис:
У відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо надання пояснень та документів у рамках моніторингу закупівлі, повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Аналіз ринку проводився у квітні 2025 року, безпосередньо перед оголошенням закупівлі. Він базувався на відкрито доступній інформації з мережі Інтернет (сайти виробників та постачальників відповідної продукції), а також на основі отриманих цінових пропозицій.
З метою отримання актуальних ринкових даних, письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) були направлені до наступних підприємств:
• ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»;
• ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»;
• ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»;
• ТОВ «БРСМ-НАФТА».
На підставі отриманих пропозицій було розраховано середню вартість пального. Кількість товару визначена виходячи з потреб Замовника на 8 місяців 2025 року, з урахуванням фактичного обсягу використання у попередні періоди.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені відповідно до потреб Замовника та повинні відповідати:
• ДСТУ 7689:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»;
• ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Ці вимоги викладені в Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), що оприлюднена в електронній системі закупівель.
Додатки:
1. Розрахунок очікуваної вартості та кількості пального – 2 арк.
2. Комерційні пропозиції від постачальників – 5 арк.
3. Технічна специфікація (Додаток 2 до тендерної документації) – 1 арк.