-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Віконні блоки, склопакети
Завершена
674 780.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 747.80 UAH
мін. крок: 1% або 6 747.80 UAH
Номер:
61c6e5266e364bd6a00d51eb08231099
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 16:24 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2025 № 201
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.06.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2025 № 201
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2025-05-08-013720-a 08.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону розгляду поданих пропозицій; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "МАЙСТЕРБУД-Д"; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГЕОІД"; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Харківській області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.05.2025 року №63; реєстр отриманих тендерних пропозицій від ТОВ "МАЙСТЕРБУД-Д"; тендерну пропозицію ТОВ "ГЕОІД" (далі – Учасник) від 16.05.2025; вимога про усунення невідповідностей до 22.05.2025р.; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.06.2025р. №8995; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 10.06.2025 №90; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 10.06.2025 року; Договір про закупівлю від 16.06.2025 року, №420 (далі – Договір) на загальну суму 485 000,00 в.т.ч.ПДВ 80 833,33; пояснення та документи надані Замовником від 26.06.2025р. на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.06.2025 19:00 - 04.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2025 19:00
Запити/Пояснення
Номер:
fcc5ab6f3f074ffab11fa507c7daf2a5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2025 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Віконні блоки, склопакети (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-08-013720-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ee32c279cb5c47a6b660e88b8588a7ed
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо моніторингу закупівлі Віконні блоки, склопакети (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-08-013720-a)
Дата опублікування:
26.06.2025 12:50
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
щодо моніторингу закупівлі Віконні блоки, склопакети
(ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером
UA-2025-05-08-013720-a)