• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Труби сталеві та фасонні частини до них

Завершена

1 900 710.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 007.10 UAH
Номер: 3383147fad5b47d0889d1bdc8aaf6acd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-16-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 16.06.2025 17:26 - 08.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.06.2025 №230 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-08-013513-a 08.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, o.m.horbach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК», установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 2025 № б/н (далі - ТД) (зі змінами), тендерні пропозиції ТОВ «СТКМ», ТОВ «СТІЛС Україна», ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» та ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК» (далі – Учасник, Переможець), протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СТКМ» від 20.05.2025 № б/н, ТОВ «СТІЛС Україна» від 23.05.2025 № б/н та ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» від 27.05.2025 № б/н, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 02.06.2025 № б/н та повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2025, договір про закупівлю товарів від 09.06.2025 № 4416/3513/2025-РТМ/Т, пояснення та документи надані Замовником від 20.06.2025 та від 07.07.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.05.2025 № б/н, від 23.05.2025 № б/н та від 27.05.2025 № б/н тендерні пропозиції ТОВ «СТКМ», ТОВ «СТІЛС Україна» та ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» відхилено, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення пропозицій ТОВ «СТКМ», ТОВ «СТІЛС Україна» та ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» - порушень не установлено. Переможцем торгів обрано пропозицію ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК» та укладено договір про закупівлю товарів від 09.06.2025 № 4416/3513/2025-РТМ/Т на суму 1 850 000,00 гривень з ПДВ. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Поруч з тим, відповідно до підпункту 7.5 пункту 7 Додатку 1 до ТД та пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція учасника під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Проте, під час перевірки електронного підпису ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК» на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображається інформація щодо накладання на тендерну пропозицію учасника удосконаленого електронного підпису (УЕП), що не відповідає вимогам підпункту 7.5 пункту 7 Додатку 1 до ТД та пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Крім того, відповідно до пункту 8 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати якості/відповідності, або інші документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Поруч з тим, відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. Слід зазначити, що технічною специфікацією згідно Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником передбачено закупівлю товару, а саме за позиціями: 33 (відвод сталевий 45° Д50 – 10шт), 34 (відвод сталевий 45° Д89 – 10шт) та 35 (відвод сталевий 45° Д108 – 10шт). ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК» у складі тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності типу на основі забезпечення якості виробничого процесу за № UA.TR.131.0623-23 та паспорт № 9074 від 22.01.2025 ТОВ «ТАСТА-ЛІСКІ ТРУБОДЕТАЛЬ» в яких відсутня інформація за позиціями: 33 (відвод сталевий 45° Д50 – 10шт), 34 (відвод сталевий 45° Д89 – 10шт) та 35 (відвод сталевий 45° Д108 – 10шт), чим недотримано вимоги пункту 8 Додатку 1 до ТД. Так, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 02.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснень/інформації щодо вищевикладеного. У відповідь на запит Замовником 07.07.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…ДОДАТОК 1 ДО СЕРТИФІКАТУ в якому було виявлено несуттєву розбіжність, адже зазначено, що продукція виробника, а саме, Відвід крутозагнутий типа 3D з максимальним тиском до 160 бар відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 17375:2003, в межах діапазону номінальних діаметрів (DN) від DN15 до DN1400. Оскільки DN (Ду), D (Д) та Кути – це різні характеристики, замовник має з'ясувати чи включає в себе діапазон номінальних значень DN15-1400 геометричні характеристики позицій №33-35 а саме зовнішні діаметри: Д50, Д89, Д108 з кутами згибу 45°. Для цього замовник має звернутись до вимог ДСТУ ГОСТ 17375:2003, які є складовою частиною вимог замовника у ТД, або до порівняльної таблиці наданої учасником (за наявності такої у складі пропозиції учасника)… …Звертаємо Вашу увагу, що подібні розбіжності між номінальними розмірами і фактичними геометричними характеристиками (використаними в якості номіналу) у ТД та Сертифікатах якості/відповідності, які надають учасники, є розповсюдженим явищем у процедурах закупівель таких промислових товарів, як елементи трубопроводу…». Враховуючи вищевикладене, надані пояснення Замовника, не спростовують наявність порушення в частині відсутності інформації в протоколах випробувань або сертифікатах якості/відповідності, або інших документах, що підтверджують відповідність предмета закупівлі за позиціями: 33 (відвод сталевий 45° Д50 – 10шт), 34 (відвод сталевий 45° Д89 – 10шт) та 35 (відвод сталевий 45° Д108 – 10шт), чим, Учасником недотримано вимоги пункту 8 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК» у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Однак, Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, не включив вищезазначені невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК» до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а відтак не надав можливості учаснику ТОВ «ЄВРО СУПУТНИК» їх усунути.
Період усунення порушень: 09.07.2025 17:01 - 24.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2025 17:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З уповноваженою особою з питань публічних закупівель проведено роз’яснювальну бесіду з метою недопущення порушень у сфері публічних закупівель у подальшому. За наявності порушень у майбутньому, на відповідальну особу буде покладено стягнення у вигляді депреміювання.
Дата публікації звіту: 10.07.2025 16:06

Запити/Пояснення