• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)-підвального приміщення опорного закладу освіти "Першотравневий ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3»

Завершена

34 670 433.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 352.17 UAH
Номер: 02609cef7f7648eabff4554c338a6116
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-04-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2025 11:51 - 26.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-05-08-013195-a 08.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668 та пункту 17 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» установлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік (далі – Річний план), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08 травня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000»), вимогу про усунення невідповідностей до 31 травня 2025 року, протокол від 02 червня 2025 року № 165, повідомлення про намір укласти договір від 02 червня 2025 року, договір від 12 червня 2025 року № 101/ВТ на суму 34 517 562,37 гривень з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 18 червня 2025 року №1 до Договору, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 11 червня 2025 року та 18 червня 2025 року через електронну систему закупівель. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати, зокрема, довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою, наведеною в Таблиці №2. Також, умовами пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що виконавець робіт, директор та інші інженерно-технічні працівники повинні пройти навчання та перевірку знань з пожежної безпеки, про що надається протокол (або витяг з протоколу) перевірки знань з пожежної безпеки та посвідчення (свідоцтво тощо) про проходження відповідного навчання. Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 19 травня 2025 року вих.№107, в якій зазначив кошторисника Лютову Оксану Генадіївну. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» завантажив кваліфікаційний сертифікат Лютової Оксани Генадіївни, згідно з яким професія останньої - інженер-проектувальник. Проте, протоколу (або витяг з протоколу) перевірки знань з пожежної безпеки та посвідчення (свідоцтво тощо) про проходження навчання та перевірку знань з пожежної безпеки на кошторисника Лютову Оксану Генадіївну учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» не надав. У поясненнях від 18 червня 2025 року Замовник зазначив, що «кошторисник Лютова Оксана Геннадіївна залучається на підставі цивільно-правового договору виключно для виконання кошторисних та розрахункових робіт, які виконуються поза межами будівельного майданчика. Вона не бере участі у виконанні будівельно-монтажних робіт безпосередньо на об'єкті, а також не перебуває у місцях підвищеної пожежної небезпеки, що виключає необхідність проходження нею спеціального навчання з пожежної безпеки, передбаченого для працівників, які безпосередньо залучені до таких робіт». Вказані пояснення Замовника не спростовують факт виявленого порушення, оскільки умови тендерної документації не містять виключень щодо не надання документів з підтвердження проходження навчання та перевірку знань з пожежної безпеки для залучених працівників. Отже, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000», не виявив невідповідності, внаслідок чого, у вимозі про усунення невідповідностей не вказав про відсутність протоколу (або витяг з протоколу) перевірки знань з пожежної безпеки та посвідчення (свідоцтво тощо) про проходження навчання та перевірку знань з пожежної безпеки на кошторисника Лютову Оксану Генадіївну, чим не надав можливість учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. Також, абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час моніторингу установлено, що у Додатку 2 до Договору «План фінансування робіт» не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норм, встановлених пунктом 84 Постанови № 668. На запит від 13 червня 2025 року Держаудитслужби Замовник 18 червня 2025 року надав пояснення, які підтверджують факт виявлених порушень. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 84 Постанови КМУ № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей. Водночас, під час моніторингу Замовник привів план фінансування у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668 шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди від 18 червня 2025 року №1 до Договору.
Період усунення порушень: 24.06.2025 15:39 - 09.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2025 15:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 24 червня 2025 року за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-08-013195-a, повідомляємо, що Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, взято зобов’язання недопущення порушень законодавства в подальшому, а також зобов’язано посилити контроль при організації та проведені процедур закупівель та підвищити кваліфікацію у сфері публічних закупівель шляхом проходження навчання.
Дата публікації звіту: 27.06.2025 09:23

Запити/Пояснення