-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Консерви м’ясорослинні «Каша рисова з яловичиною»
Завершена
10 581 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 26 452.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 26 452.50 UAH
Номер:
56aed57f920c4398a6224c5102dcd91e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 13:25 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2025 № 184
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 30.05.2025 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.05.2025 № 184
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2025-05-08-010735-a 08.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду поданих пропозицій ТОВ «ПраймСелл», ТОВ «ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ» та ТОВ «МАКСІЛАЙН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Базою забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій (за лотами №1, 2); пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПраймСелл» (далі - ТОВ ПраймСелл) (за лотами №1, 2), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ» ( далі - ТОВ «ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «МАКСІЛАЙН» (далі ТОВ «МАКСІЛАЙН») (за лотами №1, 2); протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПраймСелл» від 26.05.2025 №483 (за лотами №1, 2); протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ» від 26.05.2025 №484 (за лотом №5); протокольне рішення про визначення переможцем пропозицію ТОВ «МАКСІЛАЙН» від 26.05.2025 №486 (за лотами №1, 2); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.05.2025 (за лотами №1, 2,); договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 28.05.2025 №303– ПЗ, ціною 10 098 000,00 грн (за лотами №1, 2); пояснення та документи Замовником від 13.06.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.06.2025 17:02 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
c6ab66b98cb94f6daf3908ebe18b8a6e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2025 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Консерви м’ясорослинні «Каша рисова з яловичиною» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-08-010735-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Додатком 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо необхідності надання сканованого оригіналу в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам.
Поряд з цим, технічними вимогами до предмету закупівлі, що наведені в Додатку 2 до тендерної документації визначено, що консерви повинні бути фасовані у банки відповідно з ДСТУ 7771:2015. Маса нетто консервів в банках повинна бути 250-525 г.
Яким чином учасник підтвердив відповідність вимогам Замовника щодо маси банки, враховуючи, що в наданому у складі тендерної пропозиції сертифікаті якості (файл 10 сертифікат банка.pdf ) відсутня інформація щодо Маси нетто консервів в банках.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3e93802912504407b74bec9483a92375
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.06.2025 16:37
Опис:
Добрий день! Відповідь на запив у додатках