• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Консерви м’ясорослинні «Каша рисова з яловичиною»

Завершена

10 581 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 26 452.50 UAH
Номер: 56aed57f920c4398a6224c5102dcd91e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-30-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 30.05.2025 13:25 - 21.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.05.2025 № 184 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 30.05.2025 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.05.2025 № 184 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2025-05-08-010735-a 08.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду поданих пропозицій ТОВ «ПраймСелл», ТОВ «ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ» та ТОВ «МАКСІЛАЙН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Базою забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій (за лотами №1, 2); пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПраймСелл» (далі - ТОВ ПраймСелл) (за лотами №1, 2), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ» ( далі - ТОВ «ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «МАКСІЛАЙН» (далі ТОВ «МАКСІЛАЙН») (за лотами №1, 2); протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПраймСелл» від 26.05.2025 №483 (за лотами №1, 2); протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ» від 26.05.2025 №484 (за лотом №5); протокольне рішення про визначення переможцем пропозицію ТОВ «МАКСІЛАЙН» від 26.05.2025 №486 (за лотами №1, 2); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.05.2025 (за лотами №1, 2,); договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 28.05.2025 №303– ПЗ, ціною 10 098 000,00 грн (за лотами №1, 2); пояснення та документи Замовником від 13.06.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 23.06.2025 17:02 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2025 17:02

Запити/Пояснення