• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень першого поверху нежитлової будівлі КНП "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради за адресою: вул. Тичини,4, м. Бучач, Чортківського району Тернопільської області

Завершена

2 778 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 891.60 UAH
Номер: fd31ce56f6cd4128a1a25d852584416a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 22.07.2025 11:09 - 13.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.07.2025 № 64-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21.07.2025 №64-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2025-05-08-009867-a від 08.05.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 471-63-96, h.l.voitsekhivska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено, що при укладенні договору від 11.06.2025 №296 Замовником недотримано норми пунктів 17 та 84 Постанови № 668, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення у відповідність договору про закупівлю підрядних робіт від 11.06.2025 за №296 до норм пунктів 17, 84 Постанови № 668 та частини першої статті 41 Закону, оприлюднити договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до норми пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а також здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому порушень вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 43 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Бучацька міська лікарня» Бучацької міської ради, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням від 16.05.2025 за №26, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ»), протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 29.05.2025 за №34, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025, договір про закупівлю підрядних робіт від 11.06.2025 за №296 на суму 2 750 000,00 грн (далі – Договір), додаткову угоду від 23.06.2025 за №1 (далі – Додаткова Угода), пояснення Замовника від 25.07.2025, від 31.07.2025 та від 06.08.2025 отримані через електронну систему закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Однак, в пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації наявний запис, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - відповідно до електронного оголошення». Виходячи з вищевказаного тендерну документацію складено з порушенням вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, так як не зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції. Аналізом відповідності пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» вимогам тендерної документації виявлено наступне. В пункті 1.4. додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо необхідності «надати підтвердження наявності необхідних ліцензій та дозволів на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією, а саме: - ліцензії та дозволи, передбачені чинним законодавством на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією; - обов’язковою умовою є надання учасником ліцензії протипожежного призначення і вогнезахисту, видана (ДСНС)». Під час аналізу тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» не виявлено ліцензій та дозволів, передбачених чинним законодавством на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією, натомість завантажений інформаційний лист від 14.05.2025 за № 19/14052025 з електронним посилання на ліцензію Держархбудінспекції, декларація №082657/24 про провадження господарської діяльності та наказ ДСНС від 25.02.2020 за №159 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Отже, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» не підтверджено наявність необхідних ліцензій та дозволів на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією. У підпункті 2 пункту 4 додатку 6 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції окрім іншого, орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації). Втім, під час проведення моніторингу встановлено, що учасником - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» орієнтовний графік виконання робіт не надано. На письмовий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) Замовник 06.08.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив «…Тендерною документацією не встановлено обов’язку надавати саме скановану копію ліцензії ДСНС у форматі окремого документа за умови підтвердження наявності такої ліцензії офіційними джерелами. Надані учасником документи містять усі необхідні реквізити для ідентифікації чинності ліцензії та підтвердження права на виконання робіт, визначених тендерною документацією… …У складі своєї пропозиції учасник надав договірну ціну, локальні кошториси та іншу кошторисну документацію, яка містить деталізовану інформацію про етапи виконання робіт, їх тривалість та послідовність. Вказана інформація фактично дає змогу визначити строки та черговість виконання всіх передбачених робіт, що відповідає меті подання орієнтовного графіка…». Згідно пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, на порушення пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою усунення вищезазначених невідповідностей. Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України, договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 17 Постанови № 668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Згідно з пунктом 2.1. Договору «Початок та закінчення робіт, зазначених у пункті 1.1. Договору визначається календарним графіком виконання робіт (Додаток 1), який є невід’ємною частиною цього Договору». Водночас, під час моніторингу установлено, що у Календарному графіку виконання робіт не зазначено найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за об’єктом будівництва, чим не дотримано норм, встановлених пунктом 17 Постанови № 668. Відповідно до пункту 84 Постанови № 668, План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Однак, Замовником укладено Договір, додатком до якого є план фінансування робіт на 2025 рік, а не за місяцями на поточний 2025 рік, чим не дотримано вимоги пункту 84 Постанови № 668. На запит Управління, щодо дотримання норм пунктів 17 та 84 Постанови №668, Замовник надав пояснення, в якому зокрема зазначив : «…У додатку №1 до договору вказано узагальнену назву виду робіт («Капітальний ремонт приміщень…»). Разом із тим, у кошторисній документації, яка є невід’ємною частиною договору (посилання в тексті договору), наведено: • поетапний перелік робіт; • строки початку і завершення по кожному виду; • календарний графік виконання робіт. …Щомісячний розподіл коштів у плані фінансування не наведено у додатку №3 до договору, оскільки на момент укладення договору бюджетне фінансування передбачене лише у вигляді річних призначень без деталізації по місяцях…». Також, згідно частини першої статті 41 Закону, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Під час моніторингу встановлено, що у додатку 4 до Договору (Відомість ресурсів до об’єктного кошторису), який внесений шляхом укладення додаткової угоди, у розділі ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» зазначено найменування матеріальних ресурсів (з характеристиками), одиницю виміру, кількість, відпускну ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, однак не зазначено країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Замовником, в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про ціни на матеріальні ресурси без дотримання норм, встановлених частиною першою статті 41 Закону. Отже, Замовником укладено Договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» з порушенням норм, встановлених пунктами 17 та 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. Відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником договір на закупівлю підрядних робіт від 11.06.2025 №296 та всі додатки до нього, оприлюднено у форматі PDF, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник 25.07.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Документи (договір та додатки) були завантажені у форматі PDF для збереження автентичності та підписів. Водночас визнаємо, що, відповідно до Положення №835, документи підлягали оприлюдненню у машинозчитувальному форматі. Ця вимога буде врахована при публікації наступних договорів». Отже, Замовник, в порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 08.08.2025 09:40 - 23.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.08.2025 09:40

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 19/17/0058/2025-пр
Дата відкриття провадження: 02.10.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 13/17/0049/2025-пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Держаудитслужби надаємо пояснення.
Дата публікації звіту: 22.08.2025 15:42

Запити/Пояснення