-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень першого поверху нежитлової будівлі КНП "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради за адресою: вул. Тичини,4, м. Бучач, Чортківського району Тернопільської області
Завершена
2 778 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 891.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 891.60 UAH
Номер:
fd31ce56f6cd4128a1a25d852584416a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2025 00:00
Період моніторингу:
22.07.2025 11:09 - 13.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.07.2025 № 64-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.07.2025 №64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2025-05-08-009867-a від 08.05.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено, що при укладенні договору від 11.06.2025 №296 Замовником недотримано норми пунктів 17 та 84 Постанови № 668, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення у відповідність договору про закупівлю підрядних робіт від 11.06.2025 за №296 до норм пунктів 17, 84 Постанови № 668 та частини першої статті 41 Закону, оприлюднити договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до норми пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а також здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому порушень вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 43 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Бучацька міська лікарня» Бучацької міської ради, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням від 16.05.2025 за №26, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ»), протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 29.05.2025 за №34, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025, договір про закупівлю підрядних робіт від 11.06.2025 за №296 на суму 2 750 000,00 грн (далі – Договір), додаткову угоду від 23.06.2025 за №1 (далі – Додаткова Угода), пояснення Замовника від 25.07.2025, від 31.07.2025 та від 06.08.2025 отримані через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Однак, в пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації наявний запис, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - відповідно до електронного оголошення».
Виходячи з вищевказаного тендерну документацію складено з порушенням вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, так як не зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
Аналізом відповідності пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» вимогам тендерної документації виявлено наступне.
В пункті 1.4. додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо необхідності «надати підтвердження наявності необхідних ліцензій та дозволів на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією, а саме:
- ліцензії та дозволи, передбачені чинним законодавством на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією;
- обов’язковою умовою є надання учасником ліцензії протипожежного призначення і вогнезахисту, видана (ДСНС)».
Під час аналізу тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» не виявлено ліцензій та дозволів, передбачених чинним законодавством на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією, натомість завантажений інформаційний лист від 14.05.2025 за № 19/14052025 з електронним посилання на ліцензію Держархбудінспекції, декларація №082657/24 про провадження господарської діяльності та наказ ДСНС від 25.02.2020 за №159 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Отже, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» не підтверджено наявність необхідних ліцензій та дозволів на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією.
У підпункті 2 пункту 4 додатку 6 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції окрім іншого, орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації).
Втім, під час проведення моніторингу встановлено, що учасником - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» орієнтовний графік виконання робіт не надано.
На письмовий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) Замовник 06.08.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив «…Тендерною документацією не встановлено обов’язку надавати саме скановану копію ліцензії ДСНС у форматі окремого документа за умови підтвердження наявності такої ліцензії офіційними джерелами. Надані учасником документи містять усі необхідні реквізити для ідентифікації чинності ліцензії та підтвердження права на виконання робіт, визначених тендерною документацією…
…У складі своєї пропозиції учасник надав договірну ціну, локальні кошториси та іншу кошторисну документацію, яка містить деталізовану інформацію про етапи виконання робіт, їх тривалість та послідовність. Вказана інформація фактично дає змогу визначити строки та черговість виконання всіх передбачених робіт, що відповідає меті подання орієнтовного графіка…».
Згідно пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, на порушення пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою усунення вищезазначених невідповідностей.
Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України, договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668).
Відповідно до пункту 17 Постанови № 668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Згідно з пунктом 2.1. Договору «Початок та закінчення робіт, зазначених у пункті 1.1. Договору визначається календарним графіком виконання робіт (Додаток 1), який є невід’ємною частиною цього Договору».
Водночас, під час моніторингу установлено, що у Календарному графіку виконання робіт не зазначено найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт за об’єктом будівництва, чим не дотримано норм, встановлених пунктом 17 Постанови № 668.
Відповідно до пункту 84 Постанови № 668, План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки.
Однак, Замовником укладено Договір, додатком до якого є план фінансування робіт на 2025 рік, а не за місяцями на поточний 2025 рік, чим не дотримано вимоги пункту 84 Постанови № 668.
На запит Управління, щодо дотримання норм пунктів 17 та 84 Постанови №668, Замовник надав пояснення, в якому зокрема зазначив : «…У додатку №1 до договору вказано узагальнену назву виду робіт («Капітальний ремонт приміщень…»). Разом із тим, у кошторисній документації, яка є невід’ємною частиною договору (посилання в тексті договору), наведено:
• поетапний перелік робіт;
• строки початку і завершення по кожному виду;
• календарний графік виконання робіт.
…Щомісячний розподіл коштів у плані фінансування не наведено у додатку №3 до договору, оскільки на момент укладення договору бюджетне фінансування передбачене лише у вигляді річних призначень без деталізації по місяцях…».
Також, згідно частини першої статті 41 Закону, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Під час моніторингу встановлено, що у додатку 4 до Договору (Відомість ресурсів до об’єктного кошторису), який внесений шляхом укладення додаткової угоди, у розділі ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» зазначено найменування матеріальних ресурсів (з характеристиками), одиницю виміру, кількість, відпускну ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, однак не зазначено країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Замовником, в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про ціни на матеріальні ресурси без дотримання норм, встановлених частиною першою статті 41 Закону.
Отже, Замовником укладено Договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» з порушенням норм, встановлених пунктами 17 та 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником договір на закупівлю підрядних робіт від 11.06.2025 №296 та всі додатки до нього, оприлюднено у форматі PDF, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання.
Замовник 25.07.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Документи (договір та додатки) були завантажені у форматі PDF для збереження автентичності та підписів. Водночас визнаємо, що, відповідно до Положення №835, документи підлягали оприлюдненню у машинозчитувальному форматі. Ця вимога буде врахована при публікації наступних договорів».
Отже, Замовник, в порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
08.08.2025 09:40 - 23.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2025 09:40
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
19/17/0058/2025-пр
Дата відкриття провадження:
02.10.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
13/17/0049/2025-пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку Держаудитслужби надаємо пояснення.
Дата публікації звіту:
22.08.2025 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
75083d5dc53d4225b7b7e63ee513f63c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.07.2025 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень першого поверху нежитлової будівлі КНП "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради за адресою: вул. Тичини,4, м. Бучач, Чортківського району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-08-009867-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Під час моніторингу процедури закупівлі виявлено, що тендерна документація не відповідає вимогам законодавства, зокрема, в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Чому Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону ?
4. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині визначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором договором підряду, враховуючи, що в додатку № 1 до договору від 11.06.2025 №296 вказано лише одне найменування робіт «Капітальний ремонт приміщень першого поверху нежитлової будівлі КНП «Бучацька міська лікарня» Бучацької міської ради за адресою: вул. Тичини,4, м. Бучач, Чортківського району Тернопільської області».
5. Відповідно до частини першої статті 41 Закону, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено проект договору про закупівлю та у подальшому договір, без дотримання норм, встановлених частиною першою статті 41 Закону.
У зв’язку з чим, прошу надати інформацію щодо причин невідповідності умов договору умовам законодавства?
6. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML* (для текстових даних) та RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML* (для структурованих даних) .
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір на закупівлю підрядних робіт від 11.06.2025 №296 (далі – Договір №296) з додатками до нього у форматі pdf.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати інформацію щодо причин неоприлюднення у електронній системі закупівель Договору №296 та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитовальному форматі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ec14259cd9744ea2b5ef05df6c8c199b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
25.07.2025 15:36
Опис:
Відповідь
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі та документального підтвердження.
Обґрунтування здійснювалося відповідно до п. 1 частини 2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, на підставі:
• Кошторисної документації, розробленої проєктною організацією на підставі технічного завдання, затвердженого відповідальним структурним підрозділом замовника.
• Експертного звіту за результатами проходження експертизи.
Очікувана вартість визначена методом нормативного розрахунку вартості, базуючись на локальних кошторисах та ринковому аналізі цін (зокрема, з використанням інформації з Prozorro). Документальне підтвердження (копії кошторисів, експертних висновків,) додаємо до цієї відповіді.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Варто зазначити, що дана Постанова стосується лише конкретно визначеного кола замовників (головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки), однак Комунальне некомерційне підприємство "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради до нього не входить. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що Комунальне некомерційне підприємство "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів Комунальне некомерційне підприємство "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
3. Щодо відсутності кінцевого строку подання тендерних пропозицій у ТД.
Факт відсутності у відповідному пункті тендерної документації дати подання тендерної пропозиції визнаємо. Це є технічною помилкою, яка сталася при копіюванні шаблону документа та не була виявлена на етапі затвердження. Водночас зазначаємо, що кінцевий строк подання пропозицій було визначено в електронній системі закупівель, і він був однаковим для всіх учасників, що унеможливило дискримінаційні дії.
4. Щодо дати початку і закінчення всіх етапів робіт у договорі.
У додатку №1 до договору вказано узагальнену назву виду робіт («Капітальний ремонт приміщень…»). Разом із тим, у кошторисній документації, яка є невід’ємною частиною договору (посилання в тексті договору), наведено:
• поетапний перелік робіт;
• строки початку і завершення по кожному виду;
• календарний графік виконання робіт.
Таким чином, Замовник виконав вимоги пункту 17 постанови КМУ №668 шляхом включення даних у супровідну документацію до договору, навіть якщо прямо в додатку №1 такі дані не деталізовано.
5. Щодо відсутності в договорі інформації про ціни на матеріальні ресурси.
Ціни на матеріальні ресурси з відповідними характеристиками, одиницями виміру, вартістю транспортування, заготівельно-складськими витратами та країною походження зазначені у локальних кошторисах, які є невід’ємною частиною договору (додатки до нього згідно з текстом договору). Ненадання таких документів у складі проекту договору, оприлюдненого в Prozorro, є упущенням технічного характеру. Надалі такі документи будуть обов’язково оприлюднюватися відповідно до вимог ч. 1 ст. 41 Закону.
6. Щодо неоприлюднення договору та додатків у машинозчитувальному форматі.
Документи (договір та додатки) були завантажені у форматі PDF для збереження автентичності та підписів.
Водночас визнаємо, що, відповідно до Положення №835, документи підлягали оприлюдненню у машинозчитувальному форматі. Ця вимога буде врахована при публікації наступних договорів.
Номер:
a2e96b2ebfdb4068bffe49d6be7b4a50
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.07.2025 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень першого поверху нежитлової будівлі КНП "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради за адресою: вул. Тичини,4, м. Бучач, Чортківського району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-08-009867-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Вимогами пункту 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова №668) передбачено, що план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 84 Постанови №668, враховуючи, що в додатку № 3 до договору від 11.06.2025 №296 зазначено лише джерело фінансування на 2025 рік без щомісячного розподілу коштів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
036297b3e7f4479c91df1ecfc0ad054f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.07.2025 18:13
Опис:
Відповідно до запиту Державної аудиторської служби України від 30.07.2025 Запит: Запит про надання пояснення щодо дотримання вимог пункту 84 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» повідомляємо наступне.
План фінансування будівництва, передбачений пунктом 84 Постанови №668, складається на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації та бюджетних асигнувань, визначених у кошторисі Замовника на відповідний рік.
У додатку №3 до договору від 11.06.2025 №296 зазначено джерело фінансування та річний обсяг фінансування на 2025 рік відповідно до бюджетних призначень, передбачених у кошторисі КНП «Бучацька міська лікарня» на цей рік. Додаток №3 до договору від 11.06.2025 №296 містить інформацію про джерело фінансування та річний обсяг фінансування на 2025 рік, що відповідає обсягам бюджетних призначень, затверджених у кошторисі Замовника на відповідний рік.
Щомісячний розподіл коштів у плані фінансування не наведено у додатку №3 до договору, оскільки на момент укладення договору бюджетне фінансування передбачене лише у вигляді річних призначень без деталізації по місяцях. Також зазначаємо, що відповідно до:
• частини четвертої статті 23 Бюджетного кодексу України – бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України або рішенням про місцевий бюджет на рік, а їх помісячний розподіл здійснюється під час складання розпису бюджету;
• статті 48 Бюджетного кодексу України – розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі виключно в межах бюджетних асигнувань і відповідно до помісячного розпису асигнувань, який складається та затверджується уповноваженим фінансовим органом;
• статті 23-1 Бюджетного кодексу України – капітальні видатки плануються відповідно до затверджених бюджетних призначень та проводяться в межах помісячного плану використання бюджетних коштів.
Вимоги пункту 84 Постанови №668 виконуються шляхом складання плану фінансування будівництва на підставі річних бюджетних призначень із подальшою деталізацією за місяцями у вищевказаних фінансових документах.
Номер:
c77c5a01c6af4dce9304ada171b236d5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.08.2025 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень першого поверху нежитлової будівлі КНП "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради за адресою: вул. Тичини,4, м. Бучач, Чортківського району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-08-009867-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
У підпункті 1.4. додатку 2 « Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації учасника відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо необхідності надати підтвердження наявності необхідних ліцензій та дозволів на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією, а саме:
- ліцензії та дозволи, передбачені чинним законодавством на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією;
- обов’язковою умовою є надання учасником ліцензії протипожежного призначення і вогнезахисту, видана (ДСНС).
Моніторингом закупівлі встановлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні вищезазначені ліцензії та дозволи, натомість завантажене електронне посилання на ліцензію Держархбудінспекції, декларація про провадження господарської діяльності та наказ ДСНС «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Згідно додатку 6 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Замовником у підпункті 2 пункту 4 зазначено, що для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції окрім іншого, орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації).
Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що учасником - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» орієнтовний графік виконання робіт не надано.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» вимогам зазначеним у тендерній документації та додатках до неї?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a3a3f7d045d5455d99cbd18aa0d0c6b0
Назва:
Відповіідь на запит
Дата опублікування:
06.08.2025 16:24
Опис:
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступну інформацію та пояснення.
1. Щодо підтвердження наявності необхідних ліцензій та дозволів/
У підпункті 1.4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції підтвердження наявності необхідних ліцензій та дозволів на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією, зокрема ліцензії протипожежного призначення, виданої ДСНС.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надало:
• електронне посилання на чинну ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України;
• декларацію про провадження господарської діяльності;
• копію наказу ДСНС України «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Тендерною документацією не встановлено обов’язку надавати саме скановану копію ліцензії ДСНС у форматі окремого документа за умови підтвердження наявності такої ліцензії офіційними джерелами. Надані учасником документи містять усі необхідні реквізити для ідентифікації чинності ліцензії та підтвердження права на виконання робіт, визначених тендерною документацією.
З урахуванням цього Замовником зроблено висновок про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
2. Щодо орієнтовного графіка виконання робіт
Вимогами підпункту 2 пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації передбачено надання орієнтовного графіка виконання робіт.
У складі своєї пропозиції учасник надав договірну ціну, локальні кошториси та іншу кошторисну документацію, яка містить деталізовану інформацію про етапи виконання робіт, їх тривалість та послідовність. Вказана інформація фактично дає змогу визначити строки та черговість виконання всіх передбачених робіт, що відповідає меті подання орієнтовного графіка.
З огляду на викладене, а також керуючись принципами недискримінації учасників, пропорційності та об’єктивної оцінки пропозицій (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), відсутність окремого документа з назвою «Орієнтовний графік виконання робіт» не була розцінена як невідповідність, що є підставою для відхилення пропозиції.
3. Висновок
Замовником проведено перевірку пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» на відповідність усім вимогам тендерної документації та додатків до неї. За результатами розгляду пропозиція була визнана такою, що відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та умовам закупівлі.