-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Квадрокоптери
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер:
301f14e72f684c2c995a2258a5b59513
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-18-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2025 00:00
Період моніторингу:
18.06.2025 16:31 - 10.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2025 № 42-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 18.06.2025 № 42-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-05-08-009878-a 08.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ( доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025)
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕкоМаска», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М-АГРО» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення органу оскарження від 10.06.2025 № 9234-р/пк-пз, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 06.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 10.06.2025 № 9234-р/пк-пз, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту патрульної поліції (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08 травня 2025 року; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЕкоМаска» та «М-АГРО» (далі – ТОВ «ЕкоМаска» та ТОВ «М-АГРО»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «ЕкоМаска» до 23.05.2025; повідомлення уповноваженої особи про намір укласти договір з ТОВ «ЕкоМаска» від 26.05.2025; рішення органу оскарження від 10.06.2025 № 9234-р/пк-пз; інформація уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕкоМаска» від 18.06.2025; повідомлення уповноваженої особи про намір укласти договір з ТОВ «М-АГРО» від 24.06.2025; повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2025 року; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19 та 27 червня 2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.07.2025 14:53 - 09.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2025 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
d44fa1551fab4248b960e8a5ab3a55b3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.06.2025 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Квадрокоптери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-08-009878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e208152f693b4cd38b976d2ed22d8ae9
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України західний офіс держаудитслужби Закарпатської області щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2025-05-08-009878-a) на закупівлю за предметом «Квадрокоптери» (34710000-7 – «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (34711200-6 – «Безпілотні літальні апарати»))
Дата опублікування:
24.06.2025 16:54
Опис:
На Ваше питання повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик квадрокоптерів визначено відповідно до потреб замовника для забезпечення територіальних (відокремлених) підрозділів Департаменту патрульної поліції з метою належного виконання покладених обов’язків та завдань.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про потенційних учасників, та отриманих комерційних пропозицій.
2. На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформацію з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному/офіційному вебсайті, яка доступна для перегляду:
https://patrolpolice.gov.ua/tender/derzhavni-zakupivli-2025/ (UA-2025-05-08-009878-a).
Додатки:
1. Комерційні пропозиції
Номер:
84664116bfd8462aafd802c1628eb726
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.06.2025 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Квадрокоптери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-08-009878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання Замовником та Учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» з урахуванням вимог абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
32efc1046745416c9bfd60a14ab481c0
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України західний офіс Держаудитслужби Закарпатської області щодо процедури відкритих торгів, опублікованих на сайті zakupivli.pro (UA-2025-05-08-009878-a) на закупівлю за предметом «Квадрокоптери» (34710000-7 – «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (34711200-6 – «Безпілотні літальні апарати»))
Дата опублікування:
01.07.2025 17:12
Опис:
На Ваше питання повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.08.2025 р.
Положеннями Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено вимогу для здійснення закупівель:
- відповідно до пункту 3 «замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом;
- за абзацом четвертим пункту 3 «положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача».
Оскільки, Департамент патрульної поліції, як замовник, є правоохоронним органом, належить до структури Національної поліції України, бере участь у виконанні завдань територіальної оборони, забезпеченні та здійсненні заходів правового режиму воєнного стану, бере участь в обороні України відповідно до Закону України «Про оборону України» шляхом безпосереднього ведення бойових дій, вимоги визначені в пункті 13-1 «Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 та положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються.