-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту мотовозу МК/215
Послуги з ремонту мотовозу МК/215
Завершена
1 236 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 180.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 180.00 UAH
Номер:
6c6f78b6a57b4d2599a72af905634478
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 15:47 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2025 № 40-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.05.2025 № 40-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-05-08-009702-a 08.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) UA-P-2025-05-08-010988-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Локотехсервіс», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.05.2025 №2605202527854233; повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2025; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.06.2025.
Період усунення порушень:
13.06.2025 15:14 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 15:14
Запити/Пояснення
Номер:
6eec9ce6138044668d9e5b89047b1ad8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.06.2025 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Послуги з ремонту мотовозу МК/215» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-08-009702-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
27712e3f31af496d9233359e6404fbd3
Назва:
Щодо заданих питань
Дата опублікування:
04.06.2025 10:59
Опис:
1. З метою виконання у 2025 році ремонту мотовозу МК/215 до структурного підрозділу «Служба організації та проведення закупівель» регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" надійшло звернення від 18.03.2025 №НХГПридн-03/188 балансоутримувача (структурний підрозділ «Дніпровський Головний матеріально-технічний склад» регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця"), із зазначенням переліку дефектів мотовозу, найменуванням вузлів, запчастин, їх кількості та методів усунення дефектів.
На підставі звернення підпорядкованого структурного підрозділу, з метою дотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, на електронні адреси потенційних надавачів зазначених послуг (контрагентів) надісланий запит комерційних пропозицій від 12.02.2025 р. №НХ Придн-03/140.
На основі запиту, отримані комерційні пропозиції від наступних контрагентів:
- ТОВ «Локотехсервіс», пропозиція від 13.02.2025 №13/02-001 на суму 1 483 200,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ «Західінвест2000», пропозиція від 13.02.2025 р. № 13.02.086 на суму 1 500 000,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ «Техекспрес-М», пропозиція від 26.02.2025 №2602/001,
Очікувана вартість закупівлі - 1 483 200,00 грн. з ПДВ визначена на підставі вибору найменшої комерційної пропозиції.
Документальні підтвердження у вигляді сканованих копій вищевказаних документів додаються.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
На виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розмістив відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.