-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція приміщень Вороцівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Івано-Франківської селищної ради з улаштуванням мансардних приміщень в об'ємі горища за адресою: Львівська область, Яворівський район, с.Вороців, вул. Миру 10А
Завершена
18 513 592.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 567.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 567.96 UAH
Номер:
c7f3ff1689674266aa724b6d65a05e61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2025 00:00
Період моніторингу:
04.07.2025 12:34 - 26.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2025 № 33-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 04.07.2025 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-05-08-007691-a 08.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НЕОСТАР ГРУП", своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Івано-Франківської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.05.2025 № 30, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Неостар Груп» (далі – ТОВ "НЕОСТАР ГРУП"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.06.2025 № 32, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2025, договір від 17.06.2025 № 214 на суму 17 778 714,00 грн з ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником на запит Управління від 08.07.2025 та 21.07.2025 року.
Період усунення порушень:
23.07.2025 16:09 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2025 16:09
Запити/Пояснення
Номер:
eeb8dbb241514c54a053e494e709133b
Назва:
Запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
07.07.2025 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приміщень Вороцівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Івано-Франківської селищної ради з улаштуванням мансардних приміщень в об'ємі горища за адресою: Львівська область, Яворівський район, с.Вороців, вул. Миру 10А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-05-08-007691-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
ff3f4f662c274366a848167d50906828
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.07.2025 15:37
Опис:
Розмір очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики визначені згідно чинного законодавства, зокрема п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва," які були затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, за об’єктами будівництва та на основі проектно-кошторисної документації (надалі - ПКД).
Дозвіл на виготовлення та затвердження ПКД приймається Івано-Франківською селищною радою (Рішення №4232,№5677 додаються).
ПКД була розроблена для об’єкту «Реконструкція приміщень Вороцівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Івано-Франківської селищної ради з улаштуванням мансардних приміщень в об'ємі горища за адресою: Львівська область, Яворівський район, с.Вороців, вул. Миру 10А», ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-17-001769-a (витяги з ЄДСББ проектної та кошторисної документації додаються), та пройдено експертизу ПКД, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-09-007756-a (експертний звіт 1602/25 від 27 березня 2025 додається).
ПКД детально розраховує необхідні ресурси, матеріали, обсяги робіт, обладнання, транспортні послуги та інші витрати. Це дозволяє уникнути перевищення бюджету або нестачі коштів. ПКД враховує будівельні норми і правила, що забезпечує безпеку, надійність і відповідність законодавству. Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме: Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
2. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://if.osv.org.ua/news/1751625194/
Номер:
a02a6aeaad594f69b82922c1f59196e8
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
17.07.2025 12:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приміщень Вороцівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Івано-Франківської селищної ради з улаштуванням мансардних приміщень в об'ємі горища за адресою: Львівська область, Яворівський район, с.Вороців, вул. Миру 10А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-05-08-007691-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до зазначеної у річному плані закупівель Замовника на 2025 рік інформації (UA-P-2025-05-02-010484-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є кошти місцевого бюджету. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, за рахунок яких джерел фінансування та в яких обсягах, за рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування досліджуваної процедури закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та КЕКВ, донорів, тощо).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
371089396d024786bdb6d457d6c0b3e1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.07.2025 11:23
Опис:
Поточне фінансування закупівлі "Реконструкція приміщень Вороцівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Івано-Франківської селищної ради з улаштуванням мансардних приміщень в об'ємі горища за адресою: Львівська область, Яворівський район, с.Вороців, вул. Миру 10А"
забезпечується з місцевого бюджету (КПКВК 0611300). Наразі у 2025 році виділено 1 534 365,00 грн. Станом на дату закупівлі залучення інших джерел фінансування (у тому числі донорських) не відбулося. Разом із цим, ми відкриті до залучення додаткових джерел фінансування для реалізації проєкту в повному обсязі.