• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба для нанесення дорожньої горизонтальної розмітки

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер: 33f19d8a68b24ba89065f4683090f2bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-01-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.07.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.07.2025 15:50 - 23.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2025 №183 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 01.07.2025 №183. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-08-001911-a, 08.05.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, z.v.atamanchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» встановлено порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо) порушення норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 22 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Комунальник» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-08-000922-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 03.06.2025 №4, від 06.06.2025 №5 та від 09.06.2025 №6, тендерні пропозиції ТОВ «АЛЬТ-С» та ПП НВФ «ІМЕКС ГРУПП» (щодо правомірності їх відхилення Замовником); оприлюднене в електронній системі повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Полісан» (далі - ТОВ «ВП «ПОЛІСАН»); оприлюднене Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» та оприлюднений вказаним учасником документ; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» як переможцем тендеру документи; договір від 18.06.2025 №246; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі учасники повинні надати етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, строк придатності, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція, знак відповідності вимогам Технічного регламенту, інформація про вимоги щодо вмісту ЛОС. Моніторингом встановлено, що таблицею 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника визначено технічні характеристики товару (Фарба для бетонних підлог (доріг) біла (фасування по 2,8 кг ) та Фарба для горизонтальної розмітки доріг, біла (фасування по 25 кг )) із зазначенням фізико-хімічних показників предмета закупівлі. Одночасно, пункт 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника містить перелік документів, які повинен надати учасник на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі серед яких, сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. При цьому, за вимогами тендерної документації, інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цьому додатку, порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками. На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», надано паспорта якості щодо предмету закупівлі із порівняльною таблицею фізико-хімічних показників товару, визначених тендерною документацією та запропонованих учасником. Водночас, у вищезазначених паспортах окремі фізико-хімічні показники товару, запропоновані ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», містять не нормативний показник, а відмітку «Відповідає». Зокрема, у паспорті якості Фарба для бетонних підлог «ProBeton», біла ТМ «Farbex» - 2,8 кг, показник «Стійкість покриття до дії води, ступінь, не більше - 1», а також у паспорті якості Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг М, біла ТМ «Farbex» - 25кг, показники «Колір плівки - повинен відповідати заводському еталонному зразку», «Коефіцієнт яскравості плівки, (β), білий, не менше: 0,60», «Адгезія, балів, не більше - 2», «Еластичність висушеної плівки при вигинанні, мм, не більше - 20», «Стійкість покриття до статичного впливу води, 3 % NaCl, 10 % NaОН за температури (20 ± 2) ºС, год., не менше: для доріг державного значення – 48, для доріг місцевого значення - 24», «Твердість плівки за маятниковим приладом типу ТМЛ, маятник типу А, відносних одиниць, не менше - 0,1», «Співвідношення товщини сформованого лакофарбового покриття до товщини рідкого шару фарби, умовні одиниці, не менше: для доріг держ. значення – 0,4, для доріг місц. значення – 0,36», «Показник індексу зношування Таберу, не більше – 265», «Час, по закінченню якого можна проїжджати по покриттю за температури (20±2)ºС та відносної вологості (65 ± 5) %, хв, не більше: для доріг держ. значення – 30, для доріг місц. значення - 45», «Зниження білизни лакофарбового покриття при взаємодії з бітумом, %, білий, не більше 5» замість нормативного показника (показник, який використовується для порівняння) міститься відмітку «Відповідає». Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), а невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З врахуванням вищенаведеного, у документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» наявні невідповідності, які підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Проте, на порушення пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не встановлено вимогу ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» про усунення невідповідностей, а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 18.06.2025 №246.
Період усунення порушень: 23.07.2025 14:45 - 07.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2025 14:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на моніторинг Західний офіс Держаудитслужби згідно закупівлі за № UA-2025-05-08-001911-a , ID моніторингу №UA-M-2025-07-01-000057 КП “Комунальник” повідомляє наступне: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КП “Комунальник” (ЄДРПОУ 03348643) вжито заходи до уповноваженої особи з питань публічних закупівель Лаврів Зоряни Петрівни, саме: • проведено службову розмову та аналіз допущеного порушення; • здійснено повторне вивчення чинного законодавства, зокрема: o Закону України “Про публічні закупівлі”; o Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р.; • заплановано проходження уповноваженою особою навчання з питань публічних закупівель (включно норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 ).
Дата публікації звіту: 25.07.2025 15:28

Запити/Пояснення