Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом.
Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Призупинено
2 215 368.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 077.00 UAH
Період моніторингу:05.09.2025 16:44 - 27.09.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2025 № 265
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.09.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 05.09.2025 № 265
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2025-05-08-000568-a 08.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП «Харківський метрополітен» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28 березня 2025 року № 50-ВЗ/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Технорішення» (далі – ТОВ «Технорішення»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 67-ВТ.25/4 від 19.05.2025,, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) №9007-р/пк-пз від 05.06.2025, пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, отримані 11 вересня 2025 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:18.09.2025 20:34 - 24.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:18.09.2025 20:34
Запити/Пояснення
143369
Номер:c7da8c0e13ff4e0e95ce931f53c9df33
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:08.09.2025 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:12.09.2025 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-08-000568-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відомості електронної системи закупівель свідчать про наявне рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 щодо необхідності внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-08- 000568-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Надати пояснення щодо причин невиконання рішення АМКУ №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
143913
Номер:31b431d510774331a2701ea308a2fb65
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:11.09.2025 11:44
Автор:КП "Харківський метрополітен"
×
Код ЄДРПОУ:
04805918
Контактна особа:
Дем'яненко Ігор 380577303404 vd.metro@ukr.net
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Різдвяна, 29
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Північно-східного офісу
Державної аудиторської служби
Станіславу КОСІНОВУ
На запит від 08.09.2025 про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2025-09-05-000050 від 05 вересня 2025 року закупівлі «Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії» (оголошення № UA-2025-05-08-000568-a) КП «Харківський метрополітен» надає пояснення:
Питання 1.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Відповідь:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до потреб підприємства, з урахуванням досвіду використання подібних товарів, спирались на документи, отримані від постачальника на попередні поставки еквівалентного товару та на відкриті джерела інформації (офіційні сайти виробників).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено у відповідності до Примірної методики (далі – Методика) визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару (копії запитів додаються).
До запитів цінових пропозицій Замовник додавав технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. З урахуванням всіх умов, що містились в запитах та технічних вимогах, надавались комерційні пропозиції щодо вартості товару. Отримано три комерційні пропозиції від юридичних осіб (копії комерційних пропозицій надаються).
Очікувану вартість визначено згідно Методики, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
Питання 2.
2. Відомості електронної системи закупівель свідчать про наявне рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 щодо необхідності внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з алюмотермічного зварювання стиків рейкової колії", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-08- 000568-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Надати пояснення щодо причин невиконання рішення АМКУ №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 ?
Відповідь:
Рішення АМКУ №9007-р/пк-пз від 05.06.2025 не виконано, оскільки Замовник не згоден з цим рашенням тому воно оскаржено Замовником до суду у відповідності до діючого законодавства України (копія адміністративного позову, та доказів подання додається). Інформація про оскарження рашення АМКУ розміщенна Замоником в електронній системі закупівель в розділі «Скарги»; «Документи, подані замовником». На тепеіршній час справа№ 320/35269/25 за позовом КП «Харківський метрополіиен» знаходиться на розгляді в Київському окружному адміністративному суді (копія ухвали додається).
Додатки:
1. Копії запитів цінової пропозиції.
2. Копії комерційних пропозицій.
3. Копія розрахунку обґрунтування очікуваної вартості.
4. Копія адміністративного позову, опису, накладної.
5. Копія ухвали суду.
Уповноважена особа відповідальна за організацію
та проведення процедур закупівель
на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО