-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Urapidil - код 33620000-2 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи; Dexmedetomidine - код 33660000-4 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
2 951 679.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 516.80 UAH
мін. крок: 1% або 29 516.80 UAH
Номер:
3939a854f4f24d948682a8d154086fbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 14:48 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2025 № 43-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 03.06.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
03.06.2025 №43-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-05-07-012307-a . Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 06.05.2025 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель національного військово-медичного клінічного центру «Головний військовий клінічний госпіталь» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 07.05.2025 протокол №216/в/мед; тендерну пропозицію ТОВ «СТМ-Фарм»; вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» від 19.05.2025; повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025; договір від 29.05.2025 № 212 з ціною 595 085,85 гривень з ПДВ; пояснення Замовника надані 10.06.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 06.06.2025.
Період усунення порушень:
10.06.2025 17:13 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2025 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
6b48570f90a349569804fde33c2c9872
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2025 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтична продукція код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Urapidil - код 33620000-2 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи; Dexmedetomidine - код 33660000-4 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-07-012307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Номер:
3c63d2e35b7e4867b525dc673911f2ae
Назва:
ПОЯСНЕННЯ Замовника по суті моніторингу UA-M-2025-06-03-000018
Дата опублікування:
10.06.2025 12:22
Опис:
ПОЯСНЕННЯ Замовника по суті моніторингу UA-M-2025-06-03-000018 у доданому файлі.