-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Генератори)
Завершена
1 605 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 050.00 UAH
Номер:
066d530c99344655bddecdb100396cf5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-11-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2025 00:00
Період моніторингу:
11.06.2025 16:58 - 03.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2025 № 73-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 29.05.2025 №003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.06.2025 №73-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-07-011123-a 07.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Замовник) від 07.05.2025 (протокол №869), зі змінами від 13.05.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.05.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІЦЕНТР КВІТКА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.05.2025 №1030, повідомлення про намір укласти договір від 22.05.2025, договір про закупівлю від 03.06.2025 №1162/25, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18.06.2025, від 19.06.2025 та від 24.06.2025.
Період усунення порушень:
25.06.2025 11:02 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2025 11:02
Запити/Пояснення
Номер:
c9983554f340405f8c5ef4739851552b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.06.2025 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Генератори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-07-011123-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення (з посиланням на нормативні документи) щодо неоприлюднення річного плану закупівель в електронній системі закупівель та незастосування положень пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нанести загрозу національній безпеці та /або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2df5cb9116c14f868434aaf610fed436
Назва:
щодо надання інформації
Дата опублікування:
18.06.2025 16:48
Опис:
Щодо надання інформації
Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Центр) опрацьовано запит Північного офісу Державної Аудиторської Служби України (обл.) про надання інформації щодо закупівлі UA-2025-05-07-011123-a (код ДК 021:2015 - 31120000-3 – Генератори), повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Центр керується Законом України «Про публічні закупівлі», наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що введений в дію разом із введенням у дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ та листом Національної поліції України від 28.02.2019р. №2387/09/31-2019 «Про механізм розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі».
Під час збору інформації про ціну було враховано, щоб умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) були співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості, як це передбачено методичними рекомендаціями, а саме враховані були комерційні пропозиції постачальників, які працюють без попередньої оплати та надають пропозицію на весь обсяг закупівлі.
Копії документів про визначення очікуваної вартості та комерційні пропозиції додаються.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Інформація щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі була надана профільним підрозділом Національної поліції України, а саме Департаментом «КОРД» Національної поліції України (лист № 34712-2025 від 10.04.2025).
Копія листа додається.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту. Інформація щодо виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) можна знайти за посиланням: https://www.npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/informatsiia-shchodo-vykonannia-vymoh-punktu-4-1-postanovy-kmu-vid-11102016-n-710-zakupivlya_-ua-2024-10-01-011846-a-tsentr-obsluhovuvannia-pidrozdiliv-natsionalnoi-politsii-ukrainy-04102024
Щодо річного плану закупівель. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), якими керується Центр як державний замовник, що здійснює оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану, річні плани закупівлі не складаються та не затверджуються.
Уповноважена особа Дамір Тенчурін
18.06.2025
Номер:
21c3bacc81ad4acea2860a78a8cc8c8f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.06.2025 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Генератори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-07-011123-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. При переході за наданим посиланням https://www.npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/informatsiia-shchodo-vykonannia-vymoh-punktu-4-1-postanovy-kmu-vid-11102016-n-710-zakupivlya_-ua-2024-10-01-011846-a-tsentr-obsluhovuvannia-pidrozdiliv-natsionalnoi-politsii-ukrainy-04102024, відображається інформація щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-10-01-011846-a, яка є не предметом моніторингу. Просимо надати посилання на сторінку з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-05-07-011123-a, яка буде доступна для перегляду.
2. Надати пояснення (з посиланням на нормативні документи) щодо незастосування при проведенні процедури закупівлі, положень пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (вимога щодо підтвердження ступеня локалізації товару, який є предметом закупівлі).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нанести загрозу національній безпеці та /або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1d617f10764e40eebaf3736fd5a48afd
Назва:
щодо надання інформації
Дата опублікування:
19.06.2025 12:42
Опис:
Щодо надання інформації
Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Центр) опрацьовано запит Північного офісу Державної Аудиторської Служби України (обл.) про надання інформації щодо закупівлі UA-2025-05-07-011123-a (код ДК 021:2015 - 31120000-3 – Генератори), повідомляємо наступне:
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту. Попередня інформація була надана не вірно. Оновлену та вірну інформацію щодо виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) можна знайти за посиланням:
https://npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/informatsiia-shchodo-vykonannia-vymoh-punktu-4-1-postanovy-kmu-vid-11102016-n-710-zakupivlya_-ua-2025-05-07-011123-a-tsentr-obsluhovuvannia-pidrozdiliv-natsionalnoi-politsii-ukrainy09052025.
Щодо вимоги про застосування ступеня локалізації. Відповідно до наказу Національної поліції України від 09.07.2022 № 482 Про затвердження в Національній поліції України служби державного замовник Центр визначено службою державного замовника та уповноважено на здійснення закупівель і укладання державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів (робіт чи послуг) оборонного призначення та інших товарів, робіт чи послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони Національної поліції України. Законом України «Про публічні закупівлі» згідно пункту 9 статті 3 передбачено, що особливості здійснення закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі для гарантованого забезпечення потреб оборони встановлюються окремим законом. Так, Закон України «Про оборонні закупівлі» визначає загальні правові засади планування, порядок формування обсягів та особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, а також порядок здійснення державного і демократичного цивільного контролю у сфері оборонних закупівель. У свою чергу, згідно статті 30 Закону про оборонні закупівлі особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних
замовників від воєнних загроз. Поряд з цим, Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», якою затверджено Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, які встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Виходячи з вищенаведеного, Закон про оборонні закупівлі та Постанова № 1275 не містять вимог щодо ступеню локалізації виробництва під час здійснення закупівель оборонного призначення, про що зокрема зазначає Мінекономіки в своєму листі від 22.12.2022 № 3332-05/80870-03.
Уповноважена особа Дамір Тенчурін
19.06.2025
Номер:
83ae6197be654fc08d5cb8899f3f19f7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.06.2025 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Генератори)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-07-011123-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо внесення переможцем торгів ТОВ «ПРОФІЦЕНТР КВІТКА» забезпечення виконання договору.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нанести загрозу національній безпеці та /або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5217054234844f8d9dd300d00e93f926
Назва:
щодо надання інформації
Дата опублікування:
24.06.2025 17:12
Опис:
Щодо надання інформації
Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Центр) опрацьовано запит північного офісу Державної Аудиторської Служби України (обл.) про надання інформації щодо закупівлі UA-2025-05-07-011123-a (Код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори (Генератори), повідомляємо наступне:
Щодо надання інформації та документів щодо виконання переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОФІЦЕНТ КВІТКА» умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору (копію платіжного доручення). ТОВ «ПРОФІЦЕНТР КВІТКА» 26.05.2025 було внесено на рахунок Центру, забезпечення виконання договору у розмірі 74 248,52 грн (Сімдесят чотири тисячі двісті сорок вісім гривень 52 копійки). Копія платіжної інструкції та виписка з рахунку додається.
Уповноважена особа Дамір Тенчурін
24.06.2025