-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Добовий польовий набір продуктів «раціон сніданок»
Завершена
5 446 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 269.25 UAH
мін. крок: 0% або 2 269.25 UAH
Номер:
7ec5553788584b20ac48194bd5fb356e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-13-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2025 00:00
Період моніторингу:
13.06.2025 15:51 - 05.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.06.2025 Київ № 170
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби
від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-05-07-010708-a 07.05.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «ПАРТНЕР ЮКРЕЙН», ТОВ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 25 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджену Протокольним рішенням робочої групи від 07.05.2025 № 386 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР ЮКРЕЙН» (далі – ТОВ «ПАРТНЕР ЮКРЕЙН») (Лоти 1 - 8), товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» (далі – ТОВ«СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ») (Лот № 1, Лот № 2, Лот № 3, Лот № 4. Лот № 5, Лот № 6, Лот № 7, Лот № 8), протокольне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПАРТНЕР ЮКРЕЙН» від 22.05.2025 № 440 (Лоти 1 - 8), протокольне рішення визначення переможця ТОВ«СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» від 22.05.2025 № 458 (Лоти 1 - 8), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.05.2025 (Лоти 1 - 8), договір від 27.05.2025 № 285-ПЗ про закупівлю товарів на загальну суму 5 292 000,00 грн в т.ч. ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 23.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.07.2025 16:45 - 10.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2025 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
0be9f0d194154c09bb5288f821fa6883
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2025 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі добового польового набору продуктів «раціон сніданок» (8 лотів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-07-010708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Відповідно до Додатку 2 (Норма № 15 - добовий польовий набір продуктів «раціон сніданок» (далі – ДПНП «раціон сніданок»)) до оголошення про спрощену закупівлю, технічними вимогами до предмета закупівлі передбачено, що: ДПНП «раціон сніданок» комплектуються продуктами харчування 2025 року виробництва, на які повинні бути надані відповідні сертифікати якості (декларації виробника).
Водночас, згідно з інформацією, наданою у додатках до декларацій виробника від 06.03.2025 № 30, № 31, № 32, що були надані у складі пропозиції ТОВ «СМ-КАСКАД», складові раціону «Раціон сніданок» містять продукти харчування 2024 року виробництва зокрема: - галета з борошна пшеничного першого сорту, цукор.
Враховуючи вищезазначене надати пояснення щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СМ-КАСКАД», вимогам тендерної документації Додатку 2 оголошення, де зазначено, що всі продукти харчування мають бути 2025 року виробництва.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
885f54f67566493fa82491167d76e40f
Назва:
Добрий день! Надаємо роз'яснення замовника.
Дата опублікування:
23.06.2025 15:47
Опис:
Відповідь надана в додатку.