-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт балансувального верстату МС-9717
Завершена
3 495 780.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 957.80 UAH
мін. крок: 1% або 34 957.80 UAH
Номер:
87f571784f9c47e4a5393a1315f20ad9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 15:42 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2025 № 40-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.05.2025 № 40-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-05-07-010636-a 07.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) UA-P-2025-04-16-007699-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена уповноваженою особою 07.05.2025 та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-МОНТАЖ-ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «БУД-МОНТАЖ-ПРОЕКТ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 22.05.2025 № 323/1 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 22.05.2025; Договір на закупівлю послуг від 05.06.2025 № 05/2025/11-122-01-25-16277 (далі - Договір); пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 05.06.2025.
Період усунення порушень:
12.06.2025 16:46 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
8fdce6c29c404c38ad7247cf7676f788
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.06.2025 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт балансувального верстату МС-9717» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-07-010636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
9a6d3a4ae25e4ba5a2660b401428409d
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
05.06.2025 16:36
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне.
1. Необхідність в проведенні закупівлі виникла в зв’язку з неможливістю балансувальним верстатом МС-9717 виконувати свої функції згідно інструкції з експлуатації, що відображено в акті дефектації № 141-574-А-СНВУ-СНЕ від 11.06.2024 р. (Додається).
На основі акту дефектації Замовником розроблена Технічна специфікація, яка є Додатком 2 до тендерної документації.
З моменту укладення договору і отримання балансувального верстату в ремонт, протягом 90 календарних днів заплановано виконати капітальний ремонт балансувального верстату МС-9717 для усунення зауважень, зазначених у вищенаведеному акті дефектації.
Ремонт буде виконуватися шляхом заміни елементів, які вийшли з ладу.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 2 до ТД «Технічна специфікація до предмета закупівлі Капітальний ремонт балансувального верстату МС-9717».
Невиконання балансувальним верстатом свого призначення призведе до збільшення термінів та погіршення якості ремонту обертових механізмів системи безпеки енергоблоків АЕС.
2. Інформація по визначенню очікуваної вартості закупівлі послуги.
Очікувана вартість закупівлі послуги визначена відповідно до наказу АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» з використанням методу визначення ОВЗ на підставі порівняння ринкових цін (комерційних пропозицій від потенційних виконавців), з урахуванням вимог п. 5.1. Положення 041-06-П-УВТК «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів».
Після аналізу ринку, потенційним виконавцям був направлений лист вих. № 22-79/141 від 02.01.2025 року(Додається) з запитом комерційних пропозицій, а саме: ФОП Прокопенко Т. А. м. Сміла, ТОВ «БУД-МОНТАЖ-ПРОЕКТ» м. Черкаси, ТОВ «Інноваційна Компанія «Призма» м. Харків.
На запит Замовника були отримані три цінові пропозиції:
- ФОП Прокопенко Т. А. лист від 08.01.2025 № 22-120 з вартістю послуги 3 674 300,00 без ПДВ;
- ТОВ «Інноваційна Компанія «Призма» лист від 13.01.2025 № 22-198 з вартістю послуги 3 587 780,00 без ПДВ;
- ТОВ «БУД-МОНТАЖ-ПРОЕКТ» лист від 12.03.2025 № 22-1527 з вартістю послуги 3 495 780,00 без ПДВ.
Серед отриманих пропозицій, по критерію відбору «найнижча ціна» є пропозиція ТОВ «БУД-МОНТАЖ-ПРОЕКТ».
Отже очікуваною вартістю закупівлі послуги «Капітальний ремонт балансувального верстату МС-9717» стала сума 3 495 780,00 грн. без ПДВ (4 194 936,00 грн. з ПДВ).
Цінові пропозиції потенційних учасників та інформаційна довідка визначення очікуваної вартості закупівлі додаються.
3. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html.